bedankt voor de tip

Het was een opgeboorde 2 liter, en ging als een kanon (185 pk). Maar helaas door een versnellingsbak probleempje is er met 100km terug naar de 1e versnelling geschakeld. En heeft het blok ff een flinke tik gekregen.MarcoG schreef:is dat een willie blok, of opgeboord?...
heb al een pm naar wilco gestuurd.
En de kleppen dan? Blijf 't een raar verhaal vindenRob.H schreef:Het was een opgeboorde 2 liter, en ging als een kanon (185 pk). Maar helaas door een versnellingsbak probleempje is er met 100km terug naar de 1e versnelling geschakeld. En heeft het blok ff een flinke tik gekregen.MarcoG schreef:is dat een willie blok, of opgeboord?...
De zuigers hadden gestempeld, er moeten nieuwe zuigerveren in en de nokkeas was scheef.
Riël schreef:En de kleppen dan? Blijf 't een raar verhaal vindenRob.H schreef:Het was een opgeboorde 2 liter, en ging als een kanon (185 pk). Maar helaas door een versnellingsbak probleempje is er met 100km terug naar de 1e versnelling geschakeld. En heeft het blok ff een flinke tik gekregen.MarcoG schreef:is dat een willie blok, of opgeboord?...
De zuigers hadden gestempeld, er moeten nieuwe zuigerveren in en de nokkeas was scheef.
Maar blijkbaar wel op de teentjes getraptWAT VERSTA JIJ ONDER STEMPELEN RIEL.ZIJN DIE KLEPPEN BIJ JOU DAN RECHT.
OVER RARE VERHALEN GESPROKEN IK HEB HIER NOG EEN VERSNELLINGSBAK VAN JE LIGGEN DIE HET ALTIJD BIJ JOU HAD GEDAAN MAAR VOLGENS DE GELEERDEN ZOU DAT NOOIT EN TE NIMMER KUNNEN DUS WIE MAG NU DEPLAATSEN ??????????
Mag ik mij ook eens druk maken om een kleinigheidjeMJ schreef:
@Marco: Leg mij eens uit waarom al die heisa over een ashoesje en dan wel zo'n motor blok kopen?! Trouwens zoals eerder vermeld![]()
@Danny: binnenkort nieuwe auto...
[/quote]MJ schreef:Patrick L. schreef:en Bram alvast bedankt!
Hey heb ik hier ook nog inspraak over?!![]()
![]()
Verdwaald??Merijn schreef:Dikke kans dat ik ook ff langs kom, maar het is wel handig te weten of er ook anderen zullen zijn.