heeft iemand wel eens een andere brandstofpomp gemonteerd? ander merk en/of ander soort?
groet gerda
ja klopt 225 euro ex met korting 10% kom je op 203 euro uit heb net ook een nieuwe hier thuis liggenwaterwacht schreef:Ik heb het moeten opzoeken. De vraagbaak schrijft hierover:
type bosch 12 v elektrische dompelpomp in brandstoftank
130 liter per uur/ 2,16 liter per minuut
opvoerhoogte 3,0 bar
Ik had/heb namelijk een kapotte brandstofpomp.![]()
Bij de Renault gevraagd, hadden ze de pomp niet, wel in frankrijk. Dus dat zou vier werkdagen duren.
Eerst belde renault over 103,-exc.
Later belde die nog een keer, om te zeggen dat dit alleen de vlotter was. De hele pomp zou kosten:
226,-exc btw.
Dus heb ik niet gedaan. Op de zaak gevraagd en komt die kerel van het magazijn na een uurtje al zeggen dat ie op voorraad ligt. 146,- kost en origineel van bosch is. Morgen zou die er kunnen zijn.
Kaassie dacht ik toen.
nou heb ik hem.
Waarom niet:S Dat kan je gewoon meten hoorCalle schreef:Net zoveel als dat je in de tank doet...![]()
inkoppertje, sorry. Je bedoelt waarschijnlijk hoeveel liter per tijdseenheid die pompt, maar welke auto hebben we het over enz... met alleen die vraag kan niemand je een zinnig antwoord geven.
Ja, heb ooit eens een 2 liter turbo motor uit een citroën XM in een peus 205 gti gepropt. Moest toen ook alles aanpassen en van deze trucjes uithalen om te weten wat ik nodig had.waterwacht schreef:grappig
Heb je dat soms al eens gedaan?
In deze misschien? [img]http://www.genio-automotive.nl/fotos/griffe.jpg[/img]GSXjaspeR schreef:Ja, heb ooit eens een 2 liter turbo motor uit een citroën XM in een peus 205 gti gepropt. Moest toen ook alles aanpassen en van deze trucjes uithalen om te weten wat ik nodig had.waterwacht schreef:grappig
Heb je dat soms al eens gedaan?