[Clio RS] (P@t)

Post hier al je vragen over de Clio
Gesloten
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Jammer dat je hem weg doet, succes met de verkoop en inruil alleen Renault :worship: (Y)
Mike (spitsoor)
Contacteer:

ckers jammer mag ik btw ff zo brutaal zijn om te vragen hoeveel je betaald aan verzekering all risk? ff voor een vergelijkinkje :wink:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

hé p@t! interesse in een RSi :p :lol:
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

PaulRSi schreef:hé p@t! interesse in een RSi :p :lol:
als je flink bij legt :D
Ferdy
Über-Spammer

volgens mij ist niet bedoeld als ruil
Mike (spitsoor)
Contacteer:

zou zo met hem ruilen hoor :lol: dat bedrag is mijn wagen ckers waard nog alleen zit ie alsnog met hetzelfde probleem verzekering :p
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

kon ik maar ruilen..had ik er maar de centen voor :(
Strijder

spitsoor schreef:ckers jammer mag ik btw ff zo brutaal zijn om te vragen hoeveel je betaald aan verzekering all risk? ff voor een vergelijkinkje :wink:
Damn zeg dat je hem zo snel al weer weg moet doen (N) maar ikzelf ben ook wel benieuwd, wat je aan
de verzekering kwijt bent.
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Goh, jammer dat je hem weg (moet) doen. Succes met de verkoop!

Over de premie: http://www.fbto.nl
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Strijder schreef:
spitsoor schreef:ckers jammer mag ik btw ff zo brutaal zijn om te vragen hoeveel je betaald aan verzekering all risk? ff voor een vergelijkinkje :wink:
Damn zeg dat je hem zo snel al weer weg moet doen (N) maar ikzelf ben ook wel benieuwd, wat je aan
de verzekering kwijt bent.
Dat kun je toch even zelf berekenen op de internet site van bijvoorbeeld centraal-beheer ofzo.
-Ray-
Contacteer:

Immer wieder die verdammte Holländer
Florus

Stel ik wil me Rs all-risk verzekeren,ik ben 22jr.,en heb 2 schadevrije jaren,

kosten: 2057 euri p.j.

[img]http://smile.smilies.nl/1850.gif[/img]
Strijder

Ik weet genoeg, hoop geld idd zeg (N)

Ook verschil tusssen 20 jaar en 24 is er zeker, dan wordt het wel aantrekkelijk voor mij!
ff wachten dan maar 8)
Strijder

Florus schreef:Stel ik wil me Rs all-risk verzekeren,ik ben 22jr.,en heb 2 schadevrije jaren,

[img]http://smile.smilies.nl/1850.gif[/img]
20 jaar, 2 schade vrije jaren, ruim 2650 euro
Florus

Da's nie leuk meer (N) ,toen ik m'n williams kocht was ik ook nog geen 24,heb 'm toen op m'n meissie d'r naam gezet,scheelde honderden euro's,inmiddels getrouwd dus maakt nu niet meer uit op wie's naam ie staat,wel al 75% korting opgebouwd :)
#Ron#
Car: Clio 4 RS Trophy

Dan weten jullie nu ook waarom P@t loopt te zuchten. Heb je eindelijk de auto van je dromen, blijkt dat je 'm eigenlijk niet kunt betalen. Uitermate l#llig. Serkte er mee P@t.

Als je wat ouder bent en wat meer no-claim hebt opgebouwd gaat allemaal wel. Ik betaal nu €610,--. Da's met 75% no-claim, 10% top 20 korting en 27% korting via m'n werk.
Strijder

sterkte ermee P@TB@D, ben benieuwd wat je "nieuwe" auto wordt!
Patrick RS
Moderator

Het is gewoon verdomde klotuh, en ik nen 21 jaar duszz trek je conclusie :wink:

Hij zal niet zo snel weg zijn denk ik, maar de nieuw kan un megane worden :)
Mrtn
Car: R5GTT

die megane zal niet eens zoveel goedkoper zijn denk ik qua nieuwwaarde??
Mrtn = Maarten
Patrick RS
Moderator

je weet toch niet welke bouwjaar :wink: Maar het gaat om de motor. Ut zal max een 1.616v worden dat scheelt een hoop in verzekering hor :wink:
Mrtn
Car: R5GTT

Bij mijn verzekering maakte motorinhoud en PK's niet zoveel uit qua premie, alleen de nieuwwaarde had een hoop invloed :) Werd niet xtra hoog doordat het een turbootje was ofzo... meer de aanschaf van 36000gld ongeveer
Mrtn = Maarten
Patrick RS
Moderator

zo beetje ronde gelezen en gekeken, maar volgens mij is het heel erg moeilijk je clio rs te verkopen.
Maar goed ik laat hem gewoon staan en zie wel wat het wordt heb op zich geen haast :)
Strijder

Op zich is het een goed onderhouden auto, (omdat je vader bij renault werkt) en er is een groot stuk historie van bekend, weinig km's gelopen enz enz.
Dus volgens mij zal het wel meevallen, als iemand een rs zoekt is dit een goeie keuze, lijkt mij dan :)
Tom
Moderator
Car: MB

Jammer dat je hem weg doet.

Zouden wij mogen weten wat je dan aan verzekering kwijt bent of houd je dat liever voor je (wat ook mag natuurlijk!)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Strijder

Tom schreef:Jammer dat je hem weg doet.

Zouden wij mogen weten wat je dan aan verzekering kwijt bent of houd je dat liever voor je (wat ook mag natuurlijk!)
Daar hadden we het al eerder over gehad vandaag hierzo, voor een vergelijkbare prijs oa http://www.fbto.nl
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

Zeer, zeer jammer dat ie weg moet. Al weet ik dat, met name de verzekering, gewoon ontiegelijk veel geld kost.
Florus schreef:Stel ik wil me Rs all-risk verzekeren,ik ben 22jr.,en heb 2 schadevrije jaren,
Ben zelf 22, -1 schadejaren (!) en betaal all-risk 3000 euro per jaar... Gelukkig krijg ik een vergoeding van mijn werk. Dat scheelt een stukje.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Heel jammer dit. :( Ik kan het heel goed begrijpen. Je kunt je auto natuurlijk WA verzekeren, maar dan ben je bij ongevallen veel meer geld kwijt. Believe me, I know. :(

Succes met de verkoop!
Rémi clio ph3

Als alleen de vaste kosten een probleem zijn (zoals belasting, verzekering en benzine) is er dan geen andere oplossing te zoeken: baantje zoeken, meer werken bij het baantje, verzekeren via je vader ofzo. Als je nu niet bij lange na niet uitkomt met je geld, dan zal dat bij een andere auto toch ook een probleem worden.... Plus je zult waarschijnlijk veel afschrijving hebben op je RS omdat je hem maar kort hebt gehad :( . Ik zou zeggen, verkoop hem alleen als je het 110% zeker weet!!!!
Merijn
Über-Spammer

Gewoon verkopen dat ding. Kromliggen voor een auto is nooit een goed idee!
Rémi clio ph3

Merijn schreef:Gewoon verkopen dat ding. Kromliggen voor een auto is nooit een goed idee!
Dat ben ik zonder meer met je eens!!!
Maar de vraag is of het zoveel goedkoper is om bijvoorbeeld een megane 1.6 te rijden.... En in dat geval zou ik proberen om de RS te houden!! Hij heeft per slot van rekening één van de moeilijkste dingen voor de RS al gedaan, de aanschaf!!! Tenzij je er een lening voor hebt genomen, dan zou ik hem iig wel weg doen... :( . Maar dat zijn niet mijn zaken!!!!
Merijn
Über-Spammer

Ja, ok... Maar hij heeft ook al een hele tijd probleemloos in de S gereden. Onderschat de kosten niet. Het onderhoud zal niet zo gek veel hoger liggen, maar voor die brandstof, belasting en verzekeringskosten liegen er niet om. :(

Zet de inkomsten en uitgaven eens tegenover elkaar op papier. Dan kun je een stuk makkelijker zien wat de beste optie is.
Rémi clio ph3

een vriend van me heeft ook een clio RS, maar hij verbruikt minder benzine dan ik, met mijn clio 1.6 16V :( (Hij rijdt veel 80 km wegen, en ik duitse autoweg) en de belasting van een megane is duurder :( dan die van een clio! Maar ik neem idd aan dat P@TB@D alles tien keer heeft na gerekend, en helaas tot de conclusie gekomen is dat het beter is om de RS weg te doen, jammer.
GijsClioRS

Spijtig dit te lezen! Zonde.

Vind het ook erg knap als je op je 21e een RS kunt betalen. Mijn eerste wagentje (op mijn 23e) was een 2e hands Pug 106 sport en dat vond ik al heel wat. :)

Ben het er mee eens dat je je niet in alle mogelijke bochten moet wringen om een auto te kunnen betalen. Je moet wel wat centen over houden om andere leuke dingen te kunnen blijven doen.
Strijder

ja ik zou ook een rs kunnen rijden en willen rijden(20 jaar) maar om rond de 225 euro te betalen voor alleen mn verzekering vind ik (persoonlijk)gewoon zonde van mn geld, ik betaal nu 48 euro :) , zou wel graag een rs willen kopen maar wacht er gewoon mee als ik bv 24 bent scheelt het enorm met 75% no-claim. Dan is het gewoon leuk om er een te rijden omdat je er niet de pleu... voor hoeft te werken.
Patrick RS
Moderator

Oke effe voor de duidelijkheid, het geld is niet echt een probeem of zo. Ik ken hem wel betalen ook al ben ik 21!!
Ook de vezekering, maar ik vind het gewoon zonde van mijn geld wat erin gaat. Ik wil over een jaar uit huis en daar ben ik hard voor aan het sparen en daarom wil ik een goedkopere auto. Zodat ik nog wat over hou aan deze auto en dat ik op jaarbasis minder kwijt ben aan verzekering.
En zo als ik al eerder zei, ik heb geen haast met de verkoop.
Gesloten