En die gasten van Teckademics zijn ook cool; Gumball 3000-filmpjes.

Dit is hem lijkt me?Merijn schreef:Kent iemand de miniserie Angels of America? Ik heb 'm hier op DVD liggen (2 DVD's, 6 uur speelduur), maar weet niet zo goed wat ik ervan moet verwachten. Is het wat??
Serie waarin het draait om grote thema's als politiek, homoseksualiteit, aids en religie in het Reagan-tijdperk van de jaren tachtig in Amerika. Fantasie en realiteit komen samen aan de vooravond van een nieuw millennium. We volgen het wel en wee van twee koppels in New York. De relatie van de homoseksuele Louis en Prior komt flink onder druk te staan als Prior aids blijkt te hebben. Louis raakt in paniek en kan het niet opbrengen zijn vriend bij te staan in zijn ziekte. Het mormonen-echtpaar Joe en Harper kampt met andere problemen. Joe krijgt een baan aangeboden bij justitie in Washington maar zijn vrouw wil niet verhuizen. Harper is verslaafd aan de valium en leidt aan hallucinaties. Maar er is meer aan de hand. Joe worstelt met zijn homoseksuele geaardheid die hij angstvallig verborgen probeert te houden voor zijn vrouw en de kerk. Het leven van de twee koppels raakt gaandeweg steeds meer met elkaar vervlochten
volgens mij was et gewoon een le car, kan me de aflevering nog wel herinneren, autootje was van Amy (het vrouwelijke hulpje wat er ook een tijdje in heeft gespeeld), et werd nooit meer wat met 't 5jeHesselgouda schreef:Even jullie hulp nodig, had laatst een discussie met een paar vrienden.
Er was ooit een aflevering van the A team en daarin kwam een renault 5 voor, deze werd volgens mij kogelbestendig gemaakt door de heren! Het speelde zich af op een boerderij dacht ik!
Was het een Renaultje 5 en wat voor renaultje 5 was het.
had het er laatst met een paar vrienden over en volgens hen was het een (alpine)turbo, volgens mij niet. 't was eerder een of andere aangeklede versie!
Helemaal correct, nu herinner ik het me weer, liep inderdaad niet zo goed afMarcel B. schreef:volgens mij was et gewoon een le car, kan me de aflevering nog wel herinneren, autootje was van Amy (het vrouwelijke hulpje wat er ook een tijdje in heeft gespeeld), et werd nooit meer wat met 't 5jeHesselgouda schreef:Even jullie hulp nodig, had laatst een discussie met een paar vrienden.
Er was ooit een aflevering van the A team en daarin kwam een renault 5 voor, deze werd volgens mij kogelbestendig gemaakt door de heren! Het speelde zich af op een boerderij dacht ik!
Was het een Renaultje 5 en wat voor renaultje 5 was het.
had het er laatst met een paar vrienden over en volgens hen was het een (alpine)turbo, volgens mij niet. 't was eerder een of andere aangeklede versie!
Een aardig goede zelfs...Paul1916v schreef:vanavond op net5: Matchstick men
leuke film, voor als je je verveelt
Alleen een beetje jammer dat het verhaal geleend is van een oude film.-Ray- schreef:vanavond eindelijk cars gezien, de retail-dvd copy's met NL subs zwerven eindelijk over het net. zat cam versies maar die zien er niet uit op m'n tv...
goeie film, leuk verhaal met een boodschap. echt disney