ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
iemand die weet hoe ik de plaatjes weer zichtbaar krijg + een aantal avatars van personen. Op 1 of andere manier zie ik die niet meer, heb topic van bugmelding al even bekeken, en temp files geleegd en opnieuw opgestart en geen resultaat. Iemand een idee 

Tis wel een stukje fietsen, maar daar is de prijs dan ook naar. Renault 5 GT Turbo voor 55,- De prijs zal wel iets stijgen, maar dat deze laag eindigd is zeker.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 70502&rd=1
[img]http://i13.ebayimg.com/01/i/03/33/42/97_1_b.JPG[/img]
edit : De link
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 70502&rd=1
[img]http://i13.ebayimg.com/01/i/03/33/42/97_1_b.JPG[/img]
edit : De link

vooral het stukkie text waarin staat " hevige roest" 

-
- Über-Spammer
Zag net de auto van Paul > twingoturbo op Veronica... Jorinde reed erin voor het promoten van haar nieuwe programma de grote beurt.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je loopt achter MaikMaik (WOOFER) schreef:Zag net de auto van Paul > twingoturbo op Veronica... Jorinde reed erin voor het promoten van haar nieuwe programma de grote beurt.....

maar idd wel gaaf dat een wagen van de club nationaal op tv te zien is!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
alleen jammer dat er geen (zichtbare) stickers op zitten..Erik Olijnsma schreef:je loopt achter MaikMaik (WOOFER) schreef:Zag net de auto van Paul > twingoturbo op Veronica... Jorinde reed erin voor het promoten van haar nieuwe programma de grote beurt.....![]()

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
is dat trouwens geen leuk promotiemateriaal voor op de stand bij meetings op een tvtje? jorinde moll die af en toe in die clubauto voorbij gescheurd komt? 

-
Idd, wat een dom debiel wijf, moet maar VW gaan rijden 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zet haar maar naakt in de stand op de openingsmeeting,
man, je wilt niet weten hoe druk het dan wordt.
Wel onder 1 voorwaarde, ze mag de bek niet opendoen en al helemaal niets zeggen
man, je wilt niet weten hoe druk het dan wordt.
Wel onder 1 voorwaarde, ze mag de bek niet opendoen en al helemaal niets zeggen

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Brrrrr nee man!!! Dat mens is echt lelijk, en je komt hjaar al overal tegen!!! WmjdM!!!PaulRSi schreef:is dat trouwens geen leuk promotiemateriaal voor op de stand bij meetings op een tvtje? jorinde moll die af en toe in die clubauto voorbij gescheurd komt?

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Dit was dus weer een windows fout. Het ging niet samen met service pack 2 voor XP. Het zoveelste wat er niet goed op draait. Heb dus maar de hele SP2 verwijderd en hij doet het gewoon!!Madmaus schreef:Vraagje:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon de Samsung D500. Super telefoon helemaal geweldig gewoon![]()
Nu heb ik er een USB bluetooth stick bijgenomen om gegevens tussen me pc en telefoon uit te wisselen.
Nu kom ik bij het volgende probleem:
Ik kan wel gegevens naar mijn telefoon zenden dus ringtones en plaatjes. Maar als ik een bestand van mijn telefoon naar me pc wil sturen lukt het niet. Ik kan geen verbinding krijgen zegt ie dan. Ik snap er helemaal niets van.![]()
Heeft iemand hier ervaring mee?????
Gr.
Maurice
Ik zoek alleen nu een programmatje waarmee ik .3gp bestandjes kan zien op me pc. in die extensie krijg ik me fimlpjes die ik maak op me pc.
-
- Über-Spammer
Erik Olijnsma schreef:je loopt achter MaikMaik (WOOFER) schreef:Zag net de auto van Paul > twingoturbo op Veronica... Jorinde reed erin voor het promoten van haar nieuwe programma de grote beurt.....![]()
Ach, kan wel eens voorkomen

OM 'motorstunts'
http://www.teamoutermost.com/Videos/Independents.wmv
duurt wel ff, maar is het zeker waart
http://www.teamoutermost.com/Videos/Independents.wmv
duurt wel ff, maar is het zeker waart

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
UhhhMadmaus schreef:Dit was dus weer een windows fout. Het ging niet samen met service pack 2 voor XP. Het zoveelste wat er niet goed op draait. Heb dus maar de hele SP2 verwijderd en hij doet het gewoon!!Madmaus schreef:Vraagje:
Ik heb sinds gisteren een nieuwe telefoon de Samsung D500. Super telefoon helemaal geweldig gewoon![]()
Nu heb ik er een USB bluetooth stick bijgenomen om gegevens tussen me pc en telefoon uit te wisselen.
Ik kan wel gegevens naar mijn telefoon zenden dus ringtones en plaatjes. Maar als ik een bestand van mijn telefoon naar me pc wil sturen lukt het niet. Ik kan geen verbinding krijgen zegt ie dan. Ik snap er helemaal niets van.![]()
Gr.
Maurice
Ik zoek alleen nu een programmatje waarmee ik .3gp bestandjes kan zien op me pc. in die extensie krijg ik me fimlpjes die ik maak op me pc.
Ik denk dat je de firewall uit had moeten zetten die standaard actief is na SP2 installatie...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Ja misschien, maar na zo lang klote was me geduld op.Bas schreef:UhhhMadmaus schreef:Dit was dus weer een windows fout. Het ging niet samen met service pack 2 voor XP. Het zoveelste wat er niet goed op draait. Heb dus maar de hele SP2 verwijderd en hij doet het gewoon!!Madmaus schreef:Vraagje:
Gr.
Maurice
Ik denk dat je de firewall uit had moeten zetten die standaard actief is na SP2 installatie...

-
Aangezien 7 dagen per week werken niet genoeg is, er nog maar een baantje bij gezocht.
Ben nu druk bezig met aanmelden bij de brandweer in onze mooie stadje buren
Nu was ik even op hun site aan het neusen, en toen kwam ik dit bericht tegen.
Autobrand
Vanavond werden we gealarmeerd voor een autobrand op de Molenwal in Buren. Op de parkeerplaats (anex marktplein) stond een auto in de brand. Toen wij aankwamen stond de gehele voorkant en een deel van het interieur in lichterlaaie. Het was een gloednieuwe Renault Modus. De eigenaar had hem gisteren (zaterdag) bij de dealer opgehaald en er stond slechts 75 kilometer op de teller.
Toch wel sneu voor de eigenaar, al zal het een verzekeringskwestie zijn.
Ben nu druk bezig met aanmelden bij de brandweer in onze mooie stadje buren

Nu was ik even op hun site aan het neusen, en toen kwam ik dit bericht tegen.
Autobrand
Vanavond werden we gealarmeerd voor een autobrand op de Molenwal in Buren. Op de parkeerplaats (anex marktplein) stond een auto in de brand. Toen wij aankwamen stond de gehele voorkant en een deel van het interieur in lichterlaaie. Het was een gloednieuwe Renault Modus. De eigenaar had hem gisteren (zaterdag) bij de dealer opgehaald en er stond slechts 75 kilometer op de teller.
Toch wel sneu voor de eigenaar, al zal het een verzekeringskwestie zijn.
Williams blauw past bij jou
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ff een vraag: een Clio 1 ph 3 Oasis heeft die standaard deels gespoten bumpers of niet?? Zie nl op internet enkele staan met zwarte bumpers, maar ook enkele met gespoten bumpers, mijn broer en ik waren net nl bij het schadeherstelbedrijf waar mijn broers wagen hersteld is, ze hadden een ph 2 bumper erop gezet(dus ook verkeerd gespoten, onderste gedeelte wel en bovenste gedeelte niet), maar mijn broer heeft ph 3 (rondere mistlampgaten) en onder en boven gespoten en in het midden zwart.
Hij beweerde dat ie de bumper op chassisnummer besteld had, maar dan had er toch gewoon een ph 3 bumper moeten komen, nu wordt er een nieuwe bumper besteld en wel goed gespoten.
Wie weet het antwoord??
Hij beweerde dat ie de bumper op chassisnummer besteld had, maar dan had er toch gewoon een ph 3 bumper moeten komen, nu wordt er een nieuwe bumper besteld en wel goed gespoten.
Wie weet het antwoord??
Volgens Carbase heeft hij standaard geen meegespoten bumpers.Ron(nie) schreef:ff een vraag: een Clio 1 ph 3 Oasis heeft die standaard deels gespoten bumpers of niet?? Zie nl op internet enkele staan met zwarte bumpers, maar ook enkele met gespoten bumpers, mijn broer en ik waren net nl bij het schadeherstelbedrijf waar mijn broers wagen hersteld is, ze hadden een ph 2 bumper erop gezet(dus ook verkeerd gespoten, onderste gedeelte wel en bovenste gedeelte niet), maar mijn broer heeft ph 3 (rondere mistlampgaten) en onder en boven gespoten en in het midden zwart.
Wie weet het antwoord??
http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 0&cache=no
Williams blauw past bij jou
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet, waarom staan daar dan ook plaatjes tussen met meegespoten bumpersSanderrr schreef:Volgens Carbase heeft hij standaard geen meegespoten bumpers.Ron(nie) schreef:ff een vraag: een Clio 1 ph 3 Oasis heeft die standaard deels gespoten bumpers of niet?? Zie nl op internet enkele staan met zwarte bumpers, maar ook enkele met gespoten bumpers, mijn broer en ik waren net nl bij het schadeherstelbedrijf waar mijn broers wagen hersteld is, ze hadden een ph 2 bumper erop gezet(dus ook verkeerd gespoten, onderste gedeelte wel en bovenste gedeelte niet), maar mijn broer heeft ph 3 (rondere mistlampgaten) en onder en boven gespoten en in het midden zwart.
Wie weet het antwoord??

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In het schema staat, meegespoten bumpers: nee (dus ook geen optie lijkt me)Merijn schreef:Optie?
Ik moet wel zeggen dat volgens mij de gene met mistlampen meegespoten bumpers hebben(op een plaatje kan ik het niet goed zien)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Volgens Carbase heeft een 5 GTT ook geen turbo...Sanderrr schreef:Volgens Carbase heeft hij standaard geen meegespoten bumpers.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Een mooie jeep???Ron(nie) schreef:hmm, aan de ene kant een kern van waarheid, aan de andere kant natuurlijk onzin, wat is een jeep nou zonder bullbar
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Niet dat iemand van de rtc dat doet maat toch goed om te weten
http://www.nu.nl/news.jsp?n=470423&c=20
http://www.nu.nl/news.jsp?n=470423&c=20
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja daar zitten ze toch ook wel eens opHesselgouda schreef:Een mooie jeep???Ron(nie) schreef:hmm, aan de ene kant een kern van waarheid, aan de andere kant natuurlijk onzin, wat is een jeep nou zonder bullbar

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja je hebt gelijk maar een jeep hoeft toch niet perse een bb te hebben, kan toch zonder ook mooi zijn!Ron(nie) schreef:Ja daar zitten ze toch ook wel eens opHesselgouda schreef:Een mooie jeep???Ron(nie) schreef:hmm, aan de ene kant een kern van waarheid, aan de andere kant natuurlijk onzin, wat is een jeep nou zonder bullbar