ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar ook Bluetooth en Nokia gaat echt niet feilloos, blijft gekloot.
Ik heb inmiddels wel verbinding, maar niet echt van harte
Ik heb inmiddels wel verbinding, maar niet echt van harte
Laatst gewijzigd door Erik Olijnsma op ma 17 jan 2005 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Sorry u heb gelijkChris schreef:Let ff op je woorden Erik.
Je ge-edite woord kan bij een aantal mensen, waaronder ik, verkeerd in de keel schieten.

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
rasit.. schreef:5 letters, klote ?
Nu wel

Hmmz, ok. Masturberende katers... 
Ik weet wel dat ik voorlopig niet meer bij graafmachines in de buurt kom, want ik denk niet dat de clio daar tegen bestand is.
http://users.telenet.be/EYES-T/boss.mpeg

Ik weet wel dat ik voorlopig niet meer bij graafmachines in de buurt kom, want ik denk niet dat de clio daar tegen bestand is.
http://users.telenet.be/EYES-T/boss.mpeg
Williams blauw past bij jou
-
- Über-Spammer
Welke codec heb je hier voor nodig dan?
Don't walk the grass... smoke it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen idee, Quicktime Player kende het ook niet. Met VLC-player lukt het wel. Op m'n Mac dan. Maar de Windows-VLC zal dan ook wel werken.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
wma iig nie die weigertMarcel B. schreef:Welke codec heb je hier voor nodig dan?

Ik ben op zoek naar een link van een Amerikaanse site waar ze nieuwe en gereviseerde turbo's verkopen voor weinig.
Deze link is een hele tijd geleden eens gepost ergens, alleen kan ik hem niet gevonden krijgen, ook Google brengt me niet het beoogde resultaat.
Wie weet toevallig waar hij staat, of weet zo over welke site ik het heb????
Deze link is een hele tijd geleden eens gepost ergens, alleen kan ik hem niet gevonden krijgen, ook Google brengt me niet het beoogde resultaat.
Wie weet toevallig waar hij staat, of weet zo over welke site ik het heb????
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik kan je helaas niet verder helpen..maareh...
plannen Rob?
plannen Rob?

Fok, man... Hoe krijg je dit soort mensen dit gedrag nog afgeleerd? Ik betwijfel serieus of dat nog kan. Sterker nog, ik denk dat die kans minimaal is.Jacco Twingi schreef:Tis weer eens zover:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/50387
Wanneer houdt het hier nou es op???
Het ergste vind ik nog, dat de politie niks doet. Laat godverdomme die wapenstok eens wat meer wapperen! Stuk voor stuk oplaaien, nederlands paspoort afpakken en terug naar Marokko. Onze tolerantie en de slappe aanpak van politie en justitie is al lang genoeg misbruikt.
En NEE, dit heeft niks met discriminatie te maken! Iedereen is wat mij betreft welkom hier, maar dit soort dingen mogen we niet tolereren. Maar stiekem doen we het toch. Volgende week hoor je er niemand meer over...

-
- Contacteer:
slaat echt nergens op dat de politie niet meteen ter plekke is en hard optreedt tegen die 'mensen'...je gaat toch niet om iemand heen staan die dood ligt te gaan om ervoor te zorgen dat ie niet geholpen kan worden..zoiets zou je nog niet eens in je hoofd moeten durven halen..
echt gewoon zwaar hard aanpakken zulk soort uitwassen!! echt heel hard!
echt gewoon zwaar hard aanpakken zulk soort uitwassen!! echt heel hard!
Ongeloofelijk!
Zaterdagnacht/zondagochtend nog wat gegeten daar, en ja hoor, ook de meiden die met ons mee waren kregen de wind van voren door een paar van die "lieden"..
Krijgen we nu de zoveelste stille tocht?!
Zaterdagnacht/zondagochtend nog wat gegeten daar, en ja hoor, ook de meiden die met ons mee waren kregen de wind van voren door een paar van die "lieden"..
Krijgen we nu de zoveelste stille tocht?!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Contacteer:
lijkt mij meer dan logisch...als je in amerika ofzo iets flikt word je toch ook op de eerste vlucht terug gepleurd..waarom zou dat hier niet kunnen.. 

Niks stille tocht... Fucking useless is dat. De daders krijgen nog een optocht voor de moeite. Nee, daar wordt niemand beter van.Chris schreef:Krijgen we nu de zoveelste stille tocht?!
Laten we onze bakkes maar eens opentrekken tegen die gasten. En dan wel met z'n allen, zoals zij dat ook doen. Eens kijken wie er het laatst lacht.
En nu ga ik mijn nest in, want ik zit me hier weer zwaar op te fokken.
-
- Contacteer:
tja tis en blijft kut zulke situaties mijn mening deel ik ook idd zoiets flikke hier dan op pleuren
ennuh @merijn weltruste joh

-
- Contacteer:
@ Merijn: adem rustig in door je neus...dan rustig uit door je mond..diep ademhalen...komt allemaal wel goed..ga maar lekker slapen jongen
en ja een stille tocht..wat moet je ermee..maar ja misschien voor de familie van t slachtoffer wel steun..maar eerst die daders maar es flink aanpakken...

en ja een stille tocht..wat moet je ermee..maar ja misschien voor de familie van t slachtoffer wel steun..maar eerst die daders maar es flink aanpakken...
-
- Contacteer:
komt goed ging over het opwinden van jou...niet over wat er gebeurt....dat komt helaas niet zo snel meer goed denk ik nee...Merijn schreef:Nog zo'n naïeveling... Het komt niet meer goed. Helaas, maar waar.PaulRSi schreef:komt allemaal wel goed..
vind ik ook,Merijn schreef:Heel hard, ja... Maar niet in Nederland. Misbruiken = oprotten is mijn idee daarover.
gasten zitten hier de boel te fokken en kunnen gewoon hun gang gaan,
goed, dan sluiten we ze op, maar na hen weer 10 anderen die het flikken