Hesselgouda schreef:Gisteravond om een uur of 22:35 op de a12 bij Den Haag!! Een blauwe clio Williams! was verlaagd!
Achter het stuur een donkere jongen met, rasta's in een muts!
Keek een beetje boos toen ik een duimpje gaf?????
hey, dat was ik.
was een beetje laat, maar zag niet dat je een duimpie gaf, zag je wel iets doen, maar kon niet opmaken wat je deed
alsnog
enne, hij is niet verlaagd
Ik reed gisteravond over het industrie terrein
van oudewater,en in het oude pand van Renault dealer
Kempenaar vond ik een hele leuk ingerichte showroom
met een rode Turbo 2,een Sportspider,en een Renault alpine er in.op de kentekenplaathouders stond Renault dealer Van kerkhof en Visser.foto's volgen...
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ronnie B. schreef:Ik reed gisteravond over het industrie terrein
van oudewater,en in het oude pand van Renault dealer
Kempenaar vond ik een hele leuk ingerichte showroom
met een rode Turbo 2,een Sportspider,en een Renault alpine er in.op de kentekenplaathouders stond Renault dealer Van kerkhof en Visser.foto's volgen...
Turbo 2 en Alpine Turbo zijn eigendom van de baas (Visscher zelf). Zij beide vorig jaar geimporteerd en in super staat! Die Alpine komt uit duitsland en kwam binnen met 18" OZ velgen dat stond echt supervet, maar heeft inmiddels de standaard velgen geloof ik. Die spider kan ook wel van Visscher zelf dat weet ik niet.
Hesselgouda schreef:Gisteravond om een uur of 22:35 op de a12 bij Den Haag!! Een blauwe clio Williams! was verlaagd!
Hé die heb ik gisteren ook gezien
Was jij dat in die Safrane die naast me zat?
Yep dacht ook nog een gele flits voorbij te zien komen maar keek naar de Williams.
hey, dat was ik.
was een beetje laat, maar zag niet dat je een duimpie gaf, zag je wel iets doen, maar kon niet opmaken wat je deed
alsnog
enne, hij is niet verlaagd
R(ay)Si schreef:Gister gespot:
En op de plantage een zwarte GTTurbo cabrio, volgens mij orginele velgen en verder geen rtc merkjes, ik was met de vw teletransponder dus geen stickers mee
Dat is idd een knappe fase 1 GTT-cabrio die bij mij in de straat in een garage staat.
Kep de eigenaar allang es gesproken, maar is een oudere man met jonge kinderen die niet zo club-minded is.
Tis een 2e auto die soms wel eens voor wat boodschapjes gebruikt wordt door z'n vrouw.
Hij zal wel contact met me opnemen als ie ooit de verkoop ingaat
-Ray- schreef:zojuist gespot op de santpoortse dreef in -tadaa- santpoort, een zwarte R11 Turbo! i was zo verbaasd dat ik vergat naar het kenteken te kijken...
wel een blik van verstandhouding met de bestuurder. ik was onderkoffer in de Gijs-mobiel
He he he , moet je het kenteken nog hebben.
en nu staat ie bij mij om de hoek bij de drankwinkel
Antraciet grijze 5 GTT ph2 met kenteken X.-..-.. (ja das duidelijk dacht ik) in Leeuwarden (politiebureau). Verlaagd, rode remklauwen achter, achterop Renault en Sport embleem, elipsvormige uitlaat, Respect is enz op zijramen achter, zwarte oosterse tekens onder de voorspiegel, OZ velgen (dgrijs),
Zat een vrolijk mannetje in zonder weelderige haardos.
R-win schreef:Antraciet grijze 5 GTT ph2 met kenteken X.-..-.. (ja das duidelijk dacht ik) in Leeuwarden (politiebureau). Verlaagd, rode remklauwen achter, achterop Renault en Sport embleem, elipsvormige uitlaat, Respect is enz op zijramen achter, zwarte oosterse tekens onder de voorspiegel, OZ velgen (dgrijs),
Woensdag op de A2 van eindhoven naar maastricht, zo rond half vijf ter hoogte van weert dacht ik, een grijze gtturbo met lichtgrijze bumpers en kappen boven de achterlichten. Paar keer langsdoor gegaan en hij weer langs mij etc RTC sticker wel proberen te laten zien Maargoed, iemand bekend met deze omschrijven?
R-win schreef:Antraciet grijze 5 GTT ph2 met kenteken X.-..-.. (ja das duidelijk dacht ik) in Leeuwarden (politiebureau). Verlaagd, rode remklauwen achter, achterop Renault en Sport embleem, elipsvormige uitlaat, Respect is enz op zijramen achter, zwarte oosterse tekens onder de voorspiegel, OZ velgen (dgrijs),
das dus de oude van -ray-...
whehe die kale is Jacob maarrrrr wat moest die bij het politiebureau??? wel leuk dat er niks aan veranderd is
Vanmiddag op de A12 Duitsland ri. Arnhem bij afslag Westervoort. Omstreeks 15:30
Blauwe Clio 16V
Superlaag met brede/diepe 15"wielen waarvan het hart zwart of blauw was.
kenteken GR-S?-03
Bestuurder droeg een petje, dame op de bijrijdersstoel en nog een gozer achterin.
geen RTC-kenmerken.
Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop:
Een gele Megane Coupe ph2 (volgens mij een cabrio, maar nu twijfel ik), dikke achterbumper met aan elke zijde een dikke uitlaatpijp eruit. Skirts en een dikke voorbumper, minstens 17 inch velgen, booskijkers. Echt een dikke bak! Kenteken begon met 79 als ik me niet vergis.
Merijn schreef:Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop:
Een gele Megane Coupe ph2 (volgens mij een cabrio, maar nu twijfel ik), dikke achterbumper met aan elke zijde een dikke uitlaatpijp eruit. Skirts en een dikke voorbumper, minstens 17 inch velgen, booskijkers. Echt een dikke bak! Kenteken begon met 79 als ik me niet vergis.
klopt !
die heb ik laatst ook gezien bij de Praxis in de Dukenburg,
zeeeer net wagentje !
das dus de oude van -ray-...
whehe die kale is Jacob maarrrrr wat moest die bij het politiebureau??? wel leuk dat er niks aan veranderd is
\
Hahahaha wel tof dat je naam naam er nog steeds opstaat
Zojuist (rond 15:00) bij het Shell tankstation Heemraadlaan in Spijkenisse een antraciet grijze Clio 1.8 16v met Morette koplampen en hele mooie spaakvelgen. Een bekende van hier?
LotuzClioWilliams schreef:Zojuist (rond 15:00) bij het Shell tankstation Heemraadlaan in Spijkenisse een antraciet grijze Clio 1.8 16v met Morette koplampen en hele mooie spaakvelgen. Een bekende van hier?
Dat is de oude auto van mijn vriendin denk ik.
Was het kenteken 47-DJ-KN???
Riël schreef:Woensdag op de A2 van eindhoven naar maastricht, zo rond half vijf ter hoogte van weert dacht ik, een grijze gtturbo met lichtgrijze bumpers en kappen boven de achterlichten. Paar keer langsdoor gegaan en hij weer langs mij etc RTC sticker wel proberen te laten zien Maargoed, iemand bekend met deze omschrijven?
zaterdag middag bij mabo in de werkplaats een super mooie gtt, int blauw. k-tec skirts. voor en achterbumper. 17inch speedline velgen echt een gtt, alleen geen rtc kenmerken gezien. maaten was er een fmic van forge op aant zetten das ook heel mooi setje
op veronica in de reclame van topgear zag ik de twingoturbo van paul voorbij komen in een promotiespotje van het programma de Grote Beurt van Jorinde Moll
Merijn schreef:Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop: