De Onbekende Renault.

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
SMILLIAW

Hesselgouda schreef:Gisteravond om een uur of 22:35 op de a12 bij Den Haag!! Een blauwe clio Williams! was verlaagd!
Achter het stuur een donkere jongen met, rasta's in een muts!

Keek een beetje boos toen ik een duimpje gaf?????
hey, dat was ik.
was een beetje laat, maar zag niet dat je een duimpie gaf, zag je wel iets doen, maar kon niet opmaken wat je deed :lol:
alsnog (Y)
enne, hij is niet verlaagd :smoke:
Bart GTE
Contacteer:

vanmiddag, in Heeze op de muggenberg een nette verlaagde en geblinderde zwarte clio 16v kenteken was nz-??-??
-jacco-
Über-Spammer

Vanmiddag in Leerdam:

Een blauwe Alpine A310 :worship:

Oudje, maar blijft een mooike :D

In vianen nog een grijs 5-je cabrio gezien, maar dat was in een flits :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Zojuist in een programma van rob kamphuis, een clio 16v kenteken NB-BZ-85.

Goud kleurige vlegen er onder. Kon geen rtc kenmerken ondekken
.:: TurboPowerr ::.
Ronnie B.
Contacteer:

Ik reed gisteravond over het industrie terrein
van oudewater,en in het oude pand van Renault dealer
Kempenaar vond ik een hele leuk ingerichte showroom
met een rode Turbo 2,een Sportspider,en een Renault alpine er in.op de kentekenplaathouders stond Renault dealer Van kerkhof en Visser.foto's volgen...
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Marc

Ronnie B. schreef:Ik reed gisteravond over het industrie terrein
van oudewater,en in het oude pand van Renault dealer
Kempenaar vond ik een hele leuk ingerichte showroom
met een rode Turbo 2,een Sportspider,en een Renault alpine er in.op de kentekenplaathouders stond Renault dealer Van kerkhof en Visser.foto's volgen...
Turbo 2 en Alpine Turbo zijn eigendom van de baas (Visscher zelf). Zij beide vorig jaar geimporteerd en in super staat! Die Alpine komt uit duitsland en kwam binnen met 18" OZ velgen dat stond echt supervet, maar heeft inmiddels de standaard velgen geloof ik. Die spider kan ook wel van Visscher zelf dat weet ik niet.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Wilma schreef:
Hesselgouda schreef:Gisteravond om een uur of 22:35 op de a12 bij Den Haag!! Een blauwe clio Williams! was verlaagd!

Hé die heb ik gisteren ook gezien :lol:
Was jij dat in die Safrane die naast me zat? :D
Yep dacht ook nog een gele flits voorbij te zien komen maar keek naar de Williams.

Zal voortaan beter opletten.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

SMILLIAW schreef:

hey, dat was ik.
was een beetje laat, maar zag niet dat je een duimpie gaf, zag je wel iets doen, maar kon niet opmaken wat je deed :lol:
alsnog (Y)
enne, hij is niet verlaagd :smoke:
(Y)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Steven
Car: M536

R(ay)Si schreef:Gister gespot:
En op de plantage een zwarte GTTurbo cabrio, volgens mij orginele velgen en verder geen rtc merkjes, ik was met de vw teletransponder dus geen stickers mee (N)
Dat is idd een knappe fase 1 GTT-cabrio die bij mij in de straat in een garage staat.

Kep de eigenaar allang es gesproken, maar is een oudere man met jonge kinderen die niet zo club-minded is.
Tis een 2e auto die soms wel eens voor wat boodschapjes gebruikt wordt door z'n vrouw.
Hij zal wel contact met me opnemen als ie ooit de verkoop ingaat :p
R(ay)Si

Het beessie zag er idd erg goed uit (Y)
Alleen nog maar VW!
-Ray-
Contacteer:

Tim schreef:
-Ray- schreef:zojuist gespot op de santpoortse dreef in -tadaa- santpoort, een zwarte R11 Turbo! i was zo verbaasd dat ik vergat naar het kenteken te kijken...

wel een blik van verstandhouding met de bestuurder. ik was onderkoffer in de Gijs-mobiel ;)
He he he 8), moet je het kenteken nog hebben.
en nu staat ie bij mij om de hoek bij de drankwinkel :)

tim, wat is er met de 5 gebeurd???
Immer wieder die verdammte Holländer
R-win

Antraciet grijze 5 GTT ph2 met kenteken X.-..-.. (ja das duidelijk dacht ik) in Leeuwarden (politiebureau). Verlaagd, rode remklauwen achter, achterop Renault en Sport embleem, elipsvormige uitlaat, Respect is enz op zijramen achter, zwarte oosterse tekens onder de voorspiegel, OZ velgen (dgrijs),
Zat een vrolijk mannetje in zonder weelderige haardos.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

R-win schreef:Antraciet grijze 5 GTT ph2 met kenteken X.-..-.. (ja das duidelijk dacht ik) in Leeuwarden (politiebureau). Verlaagd, rode remklauwen achter, achterop Renault en Sport embleem, elipsvormige uitlaat, Respect is enz op zijramen achter, zwarte oosterse tekens onder de voorspiegel, OZ velgen (dgrijs),
das dus de oude van -ray-...
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Steven

Zijn trouwens geen OZ velgen maar Phantom 100+
Riël
Über-Spammer

Woensdag op de A2 van eindhoven naar maastricht, zo rond half vijf ter hoogte van weert dacht ik, een grijze gtturbo met lichtgrijze bumpers en kappen boven de achterlichten. Paar keer langsdoor gegaan en hij weer langs mij etc :) RTC sticker wel proberen te laten zien :lol: Maargoed, iemand bekend met deze omschrijven?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-Ray-
Contacteer:

Gabri schreef:
R-win schreef:Antraciet grijze 5 GTT ph2 met kenteken X.-..-.. (ja das duidelijk dacht ik) in Leeuwarden (politiebureau). Verlaagd, rode remklauwen achter, achterop Renault en Sport embleem, elipsvormige uitlaat, Respect is enz op zijramen achter, zwarte oosterse tekens onder de voorspiegel, OZ velgen (dgrijs),
whehe die kale is Jacob :) maarrrrr wat moest die bij het politiebureau??? wel leuk dat er niks aan veranderd is :)
Immer wieder die verdammte Holländer
Marc

Vanmiddag op de A12 Duitsland ri. Arnhem bij afslag Westervoort. Omstreeks 15:30

Blauwe Clio 16V
Superlaag met brede/diepe 15"wielen waarvan het hart zwart of blauw was.
kenteken GR-S?-03
Bestuurder droeg een petje, dame op de bijrijdersstoel en nog een gozer achterin.
geen RTC-kenmerken.

Cheers
Marcel B.

Gisteravond gespot trouwens, in zo'n autoprogramma met die muts jorinde mol, de twingoturbo van paul :worship:
Don't walk the grass... smoke it
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Net in Nieuwerbrug, een antracietgrijze GTT phase 1, geheel origineel op de enddemper na. Voorzien van een Z(1991) kenteken, leuk bakkie.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
TimV

[/quote]en nu staat ie bij mij om de hoek bij de drankwinkel :)

tim, wat is er met de 5 gebeurd???[/quote]

Staat gewoon voor me deur :)...........en die andere bak ook :D .
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Wilma schreef:Dinsdag bij een autobedrijf in Borft een zilveren 5 GTT?

Stond fraai geparkeerd :p
Wat...? stond ie niet mooi geparkeerd ?

zo word je nooit gespot en zo 2x op 1 dag en nog wel op dezelfde plek :lol:
Steven

Vanacht (of eigenlijk gisteren :p ) rond half 12 op de weg langs het Spaarne in Haarlem:

Een zwarte GT, ik zag em in ene flits want het was donker en een zwarte GT. Vermoed dat het Wassah was.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop:

Een gele Megane Coupe ph2 (volgens mij een cabrio, maar nu twijfel ik), dikke achterbumper met aan elke zijde een dikke uitlaatpijp eruit. Skirts en een dikke voorbumper, minstens 17 inch velgen, booskijkers. Echt een dikke bak! Kenteken begon met 79 als ik me niet vergis.
Ferdy
Über-Spammer

Merijn schreef:Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop:

Een gele Megane Coupe ph2 (volgens mij een cabrio, maar nu twijfel ik), dikke achterbumper met aan elke zijde een dikke uitlaatpijp eruit. Skirts en een dikke voorbumper, minstens 17 inch velgen, booskijkers. Echt een dikke bak! Kenteken begon met 79 als ik me niet vergis.
klopt !
die heb ik laatst ook gezien bij de Praxis in de Dukenburg,
zeeeer net wagentje !
~thijs~
Contacteer:

-Ray- schreef:
Gabri schreef:
whehe die kale is Jacob :) maarrrrr wat moest die bij het politiebureau??? wel leuk dat er niks aan veranderd is :)
\

Hahahaha wel tof dat je naam naam er nog steeds opstaat :wink:
Wassah
Contacteer:

@ Steven Sorry niet gezien en ja was het wel. Bij deze dan Hoi en (Y)
LotuzClioWilliams

Zojuist (rond 15:00) bij het Shell tankstation Heemraadlaan in Spijkenisse een antraciet grijze Clio 1.8 16v met Morette koplampen en hele mooie spaakvelgen. Een bekende van hier?
Edwin16v
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:Zojuist (rond 15:00) bij het Shell tankstation Heemraadlaan in Spijkenisse een antraciet grijze Clio 1.8 16v met Morette koplampen en hele mooie spaakvelgen. Een bekende van hier?
Dat is de oude auto van mijn vriendin denk ik.
Was het kenteken 47-DJ-KN???
LotuzClioWilliams

Heb ik helaas niet kunnen zien. Er zaten fase 2 achterlichten op, maar ik kon niet goed zien of de rest van de wagen ook fase 2 was.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zojuist in Driebergen een Clio16V, blauw metaal, Azev velgen, nummerplaathouder van Garage London in Utrecht.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:Woensdag op de A2 van eindhoven naar maastricht, zo rond half vijf ter hoogte van weert dacht ik, een grijze gtturbo met lichtgrijze bumpers en kappen boven de achterlichten. Paar keer langsdoor gegaan en hij weer langs mij etc :) RTC sticker wel proberen te laten zien :lol: Maargoed, iemand bekend met deze omschrijven?
iemand weet wie dit was?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-PAZ-
Über-Spammer

zaterdag middag bij mabo in de werkplaats een super mooie gtt, int blauw. k-tec skirts. voor en achterbumper. 17inch speedline velgen echt een :worship: :worship: gtt, alleen geen rtc kenmerken gezien. maaten was er een fmic van forge op aant zetten das ook heel mooi setje
R5GTT. Drive it like you stole it
Michel Meganefreak
Contacteer:

op veronica in de reclame van topgear zag ik de twingoturbo van paul voorbij komen in een promotiespotje van het programma de Grote Beurt van Jorinde Moll

best grappig :D (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

van de week bij het programma van rob kamphues. stond een clio 16v of willi (twijfel of het willi velgen waren) bij een mac ergens.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Michel Meganefreak
Contacteer:

Merijn schreef:Net gespot vanuit het pendelbusje tussen de Matrixx en de parkeerplaats een stukkie verderop:

??

[img]http://lore.echnadarr.net/zolder/images/CRW_3628.jpg[/img]
Gesloten