Ja, is dezelfde clio als weekie terug.Marcel B. schreef:Volgens mij is dat diezelfde clio als van een weekie terug ofzo, stonden hier ook al filmpjes van ee nclio turbo, gaat idd serieus vooruit!
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Hee mensen kan iemand mij mischien evve helpen, ik zoek namelijk een oud topic van mij maar kan dat niet vinden het gaat om het: informatie/aankooptips R11 Turbo, topic ben nou al een uur bezig met zoeken en kan het gewoon niet vinden
.

Gezocht: vraagbaak R5 GTT
Hier staat in ieder geval iets:Tim schreef:Hee mensen kan iemand mij mischien evve helpen, ik zoek namelijk een oud topic van mij maar kan dat niet vinden het gaat om het: informatie/aankooptips R11 Turbo, topic ben nou al een uur bezig met zoeken en kan het gewoon niet vinden.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ght=deuren
Eeh ja, maar ik zoek juist me eigen topic om er weer wat bij te pennen info/aankooptips van een 11turbo heb ik niet meer nodigArjen schreef:Hier staat in ieder geval iets:Tim schreef:Hee mensen kan iemand mij mischien evve helpen, ik zoek namelijk een oud topic van mij maar kan dat niet vinden het gaat om het: informatie/aankooptips R11 Turbo, topic ben nou al een uur bezig met zoeken en kan het gewoon niet vinden.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ght=deuren

ik heb het vermoeden dat je die vraag in het ACT gesteld hebt en daar geen apart topic voor aangemaakt hebt. Als ik tenminste de search-functie moet geloven. En ik heb geen zin om 222 pagina's door te zoeken 

-
- Über-Spammer
dan gaat het sneller om je eigen posts nog eens te lezen 

-
- Contacteer:
das snel

Ja he, met welke woorden heb jij gezocht dan!!!
Ik zal wel niet kunnen zoeken ofzo

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
http://www.nu.nl/news.jsp?n=468855&c=12
moet toch een steun zijn voor de familie dat er zoveel mensen meeleven..
moet toch een steun zijn voor de familie dat er zoveel mensen meeleven..

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Niet duur, of zie ik dat verkeerd?Jacco Twingi schreef:Renault 9???
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
plaatje is een R8
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Die staat een km of 10 bij mij weg, van de week maar es ff peilen daar.Jacco Twingi schreef:Renault 9???
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Jhaa, uhhhmmm
stoer filmpje

R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Contacteer:
wat een uitslovers zeg

Gewoon de cd kopen misschienpaz-maniac schreef:weet iemand nog een goed programma om mp3's te downloaden, kazaa werkt echt voor geen meter meer, ben dringend opzoek naar beter programma

-
Zoals je in dit filmpje kunt zien, kunnen ze hele stevige muren maken!
-
- Contacteer:
dies idd stevigMacMouse schreef:Zoals je in dit filmpje kunt zien, kunnen ze hele stevige muren maken!

Dit is echt zo'n ergerlijke opmerkingRalf schreef:Gewoon de cd kopen misschienpaz-maniac schreef:weet iemand nog een goed programma om mp3's te downloaden, kazaa werkt echt voor geen meter meer, ben dringend opzoek naar beter programma

Als ze die CD's nou gewoon voor 5-10 euri gaan verkopen, hoeven wij ook niet zo moeilijk te doen.
En het is al meerdere malen bewezen dat het veel goedkoper kan.

Maar het blijft een eeuwige discussie dus die zullen we hier maar niet volgen. (over PM mag)
BTW. ik ben het ook deels met de copierders eens!
alleen is verhaal met 2 kanten
EN het belangrijkste: Het is mijn brood

daarom rijdt ik twingo en geen sport spider

-
- Moderator
- Car: MB
ze zijn gewoon verwend, dat is het hele gedoe. Doordat er vroeger geen mogelijkheden waren zijn de prijzen hoog gebleven. Zoals overduidelijk bekend is zijn het absoluut niet de KOSTEN die een cd zo duur maken maar de RECHTEN. Feit is echter dat de consument het er niet meer voor wil betalen. Wellicht wil de klant het wel betalen tegen een andere prijs (waarmee ze meer cd's zullen verkopen, punt is echter de goede prijs vinden), maar dan zal de cd-branche aardig moeten veranderen. Marketing technisch iig niet echt een hoogstandje zoals het nu gaat vind ik.
Nu is het zo van > casettes werden volop gekopieerd (echter vanwege de verliezen was dit een kleinere industrie) dus maken we een ander medium. Dat werd de cd en dit is lang "fout" gegaan totdat de cd brander ook voor de normale mens beschikbaar werd. Nu beginnen ze weer te zeiken en proberen ze het te beveiligen. In mijn ogen zetten ze de wereld op zijn kop
Nu is het zo van > casettes werden volop gekopieerd (echter vanwege de verliezen was dit een kleinere industrie) dus maken we een ander medium. Dat werd de cd en dit is lang "fout" gegaan totdat de cd brander ook voor de normale mens beschikbaar werd. Nu beginnen ze weer te zeiken en proberen ze het te beveiligen. In mijn ogen zetten ze de wereld op zijn kop

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Die beveiliging slaat nergens op daar ben ik het mee eens.. soms is het zelfs zo erg dat de cd niet afspeeld op een normale cd-speler, nee daar zijn de klanten blij mee
ga zo door platenmaatschappij! not

-
- Contacteer:
en met een goed proggie kopieer je de beveiliging ook mee trouwensRalf schreef:Die beveiliging slaat nergens op daar ben ik het mee eens.. soms is het zelfs zo erg dat de cd niet afspeeld op een normale cd-speler, nee daar zijn de klanten blij meega zo door platenmaatschappij! not