waarom niet zuiden (zeeland) ipv noorden, hier zijn ook mooie polderweggetjes genoeg om een mooie puzzelrit/toertocht te houden
Steven schreef: Deze was zeker voor herhaling vatbaar en ik heb toch wel de meeste tourtochten meegereden, maar het landschap van de Ardennen is bijna niet te overtreffen.
Verder was de overnachting met BBQ ook super, dus wat mij betreft dit jaar weer, maar dan misschien nog zuidelijker?
absoluut verleden jaar ook 1 georganiseerd toen men ouders 25 jaar getrouwd waren en eenpaz-maniac schreef:heb em hier ook in de bus gehad, was al van plan om volgende keer mee te gaan doen aan de toertocht, maar na het lezen van het verhaal weet ik het helemaal zeker. is echt![]()
![]()
waarom niet zuiden (zeeland) ipv noorden, hier zijn ook mooie polderweggetjes genoeg om een mooie puzzelrit/toertocht te houden
Ook jij wordt van harte uitgenodigd om 1 te organiserenpaz-maniac schreef: waarom niet zuiden (zeeland) ipv noorden, hier zijn ook mooie polderweggetjes genoeg om een mooie puzzelrit/toertocht te houden
Of het dit jaar wordt weet ik niet, denk het niet, maar ik heb een NOG mooier gebied gevonden, wat het gebied van de ardennen overtreft... zeker als je vanuit een gtt kijktR(ay)Si schreef:Steven schreef: Deze was zeker voor herhaling vatbaar en ik heb toch wel de meeste tourtochten meegereden, maar het landschap van de Ardennen is bijna niet te overtreffen.
Verder was de overnachting met BBQ ook super, dus wat mij betreft dit jaar weer, maar dan misschien nog zuidelijker?
*noteert*Steven schreef:Als je hulp nodig hebt bij organiseren en er wil niemand anders helpen, wil ik wel een x-tje afzakken down-under voor wat voorbereidingen