Toertocht Ardennen [Reactietopic v.a. pag 10]

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
-PAZ-
Über-Spammer

heb em hier ook in de bus gehad, was al van plan om volgende keer mee te gaan doen aan de toertocht, maar na het lezen van het verhaal weet ik het helemaal zeker. is echt (Y) (Y)

waarom niet zuiden (zeeland) ipv noorden, hier zijn ook mooie polderweggetjes genoeg om een mooie puzzelrit/toertocht te houden
R5GTT. Drive it like you stole it
Steven
Car: M536

Haassie, een heerlijk verhaal heb je geschreven. Ik word weer perfect afgeschilderd als de aso van RTC.
(of ben ik dat gewoon ook? :D )
Vooral dat express de verkeerde kant oprijden was prachtig, we hebben ons echt bescheurt in de auto :lol:

Deze was zeker voor herhaling vatbaar en ik heb toch wel de meeste tourtochten meegereden, maar het landschap van de Ardennen is bijna niet te overtreffen.
Verder was de overnachting met BBQ ook super, dus wat mij betreft dit jaar weer, maar dan misschien nog zuidelijker? 8)
R(ay)Si

Steven schreef: Deze was zeker voor herhaling vatbaar en ik heb toch wel de meeste tourtochten meegereden, maar het landschap van de Ardennen is bijna niet te overtreffen.
Verder was de overnachting met BBQ ook super, dus wat mij betreft dit jaar weer, maar dan misschien nog zuidelijker? 8)
:worship:
Alleen nog maar VW!
Mike (spitsoor)
Contacteer:

paz-maniac schreef:heb em hier ook in de bus gehad, was al van plan om volgende keer mee te gaan doen aan de toertocht, maar na het lezen van het verhaal weet ik het helemaal zeker. is echt (Y) (Y)

waarom niet zuiden (zeeland) ipv noorden, hier zijn ook mooie polderweggetjes genoeg om een mooie puzzelrit/toertocht te houden
absoluut verleden jaar ook 1 georganiseerd toen men ouders 25 jaar getrouwd waren en een (Y) dag geweest toen
:D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

paz-maniac schreef: waarom niet zuiden (zeeland) ipv noorden, hier zijn ook mooie polderweggetjes genoeg om een mooie puzzelrit/toertocht te houden
Ook jij wordt van harte uitgenodigd om 1 te organiseren :wink:

Maak er wat van, En 2 per jaar is normaal dus noord/zuid
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Riël
Über-Spammer

R(ay)Si schreef:
Steven schreef: Deze was zeker voor herhaling vatbaar en ik heb toch wel de meeste tourtochten meegereden, maar het landschap van de Ardennen is bijna niet te overtreffen.
Of het dit jaar wordt weet ik niet, denk het niet, maar ik heb een NOG mooier gebied gevonden, wat het gebied van de ardennen overtreft... zeker als je vanuit een gtt kijkt :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Steven
Car: M536

Als je hulp nodig hebt bij organiseren en er wil niemand anders helpen, wil ik wel een x-tje afzakken down-under voor wat voorbereidingen :)
Riël
Über-Spammer

Steven schreef:Als je hulp nodig hebt bij organiseren en er wil niemand anders helpen, wil ik wel een x-tje afzakken down-under voor wat voorbereidingen :)
*noteert* :wink:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Plaats reactie