dat is dubbel volgens mij.
je zal wel ronde stukken massief aluminium bdoelen die de beun er in gaat lassen waar dan de gaten voor de injectoren in geboord kunnen worden.
ja ik beun ook nog wel eens een spruitstukkie in elkaar



cylinderbussen zijn nog in heel goede staat, slijtrand is minimaal, en als je de hoon er op het gemakje zo maar een paar keer doorhaalt is er nix aan de hand. kben zelf met mijn blokje langs een revisie bedrijf geweest waar wij ook veel laten doen en daar zeiden ze dat het perfect moest gaan met alleen andere veren. jah je moet natuurlijk niet een half uur honen per cilinder, dan weet je zeker dat je kantelende zuigers krijgt.Abel schreef:Heb je speciale zuiger veren die niet tegen de slijtrand boven in de cylinder slaan?? Zo ja dan voldoet een stuk schuurpapier wel. Anders zit je nog al snel met kantelende zuigers.
(bij bbperformanse tuning heb je voor 275 euro nieuwe zuigers en bussen inclusief zuigerveren en piston pen of voor 170 euro nieuwe bussen)