ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik heb stickers en houders. Helaas waren de stickers er niet meer in zilver, dus voorlopig komen er chroomkleurige op.
Ook chic, op Noire Nocturne.
Edit: woordje vergeten
Ook chic, op Noire Nocturne.

Edit: woordje vergeten
Laatst gewijzigd door Martijn op vr 14 jan 2005 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Moderator
- Car: MB
dat kan ook natuurlijk. Vind zelf dat zwart wel erg strak eigenlijk. Maar wel snel viesIvo8hoven schreef:Nee joh..., een nieuwe besteld in een andere kleur.....Tom schreef:die was hem ook snel zat dan

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Jup, dat was de Twingo turboGabri schreef:zag ik het zonet goed op een reclame, reed jorinde de moll (ofzoiets) in die twingo turbo?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
GevondenRon(nie) schreef:Ik ben verleden week op internet ergens een Modus tegen gekomen met volgens mij een Kit erom heen, echt mega dikke bak, zwarte modus met volgens mij chrome velgen(weet niet zeker meer) weet iemand misschien welke ik bedoel, kan m nl niet meer terug vinden

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kerm ... 130710.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kerm ... 130802.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/kerm ... 130731.jpg[/img]
-
- Contacteer:
Vette bak!!!
Ik probeer mijn pa zo'n ding aan te smeren maar wil nog niet echt lukken.
Kan iemand mij helpen aan een goede ftp of gewone site vol met mp3?
Mijn Emule is een beetje aan het kloten namelijk

-
- Über-Spammer
weet eignelijk niet als dat hier mag, PMmrbullet schreef:Vette bak!!!Ik probeer mijn pa zo'n ding aan te smeren maar wil nog niet echt lukken.
doe mij ook even zo'n pm 

Immer wieder die verdammte Holländer
Zo mijn weekend kan niet meer stuk,vandaag was een vriend van mijn baas aanwezig op mijn werk(Renault dealer Stokman).in zijn Bmw Z8.en laat hij nou heeeeeel toevallig laatst beloofd hebben om die auto bij ons APK tekeuren
...Heb er niet eens om hoeven te vragen,maar mijn chef zij van Remco doe jij die maar ,Nou kan je vertellen.ALs auto liefhebber gaat daar je hart wel eff harder van kloppen.heb er een flink stuk in gereden in 1 woord GEWELDIG
hier wat techinische gegevens
*400pk
*500nm
*0-100 km/h 4.7 seconden
*Begrensde top van 250km/h

*400pk
*500nm
*0-100 km/h 4.7 seconden
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En goedgekeurd of moet ie nog een keer terug komenREMCO-X schreef:Zo mijn weekend kan niet meer stuk,vandaag was een vriend van mijn baas aanwezig op mijn werk(Renault dealer Stokman).in zijn Bmw Z8.en laat hij nou heeeeeel toevallig laatst beloofd hebben om die auto bij ons APK tekeuren...Heb er niet eens om hoeven te vragen,maar mijn chef zij van Remco doe jij die maar ,Nou kan je vertellen.ALs auto liefhebber gaat daar je hart wel eff harder van kloppen.heb er een flink stuk in gereden in 1 woord GEWELDIG
hier wat techinische gegevens
*400pk
*500nm
*0-100 km/h 4.7 seconden

Haha ja de banden waren wel een Ac1 punt(2.5mm)maar denk dat er na het afmelden,ongeveer de helft nog van over wasMenno schreef:afgekeurd natuurlijk, d'r kwam canvas door de achterbanden
ooit wel eens op een industrieterreintje in een clio coupe tegen zo'n ding lopen feesten. Rechtuit geen schijn van kans, maar de rotondes door durfde mr Beamer 't toch nie aan tegen de clio. Wel wijs zo'n ding, en d'r zit tenminste in V8 in! (en daar gaat 't tenslotte om
)

rev it like a rental
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
een vriend van mn broertje komt bij ons ook wel es door t dorp sporten met zo'n ding (van zn pa) maar damn wat een strepentrekker man! 

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Is idd al es voorbij gekomen..maar zag em nu ook pas voor t eerst hoorChris@R5 schreef:Goh de Twingo Turbo zit in de reclame van De Grote Beurt...
Of is dit al oud nieuws?:~

16245 puntenChris schreef:http://www.starcarlton.com/5574/5500/25 ... 009jio.swf

Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Über-Spammer
geen scherm gehad van you win?Ralf schreef:16245 puntenChris schreef:http://www.starcarlton.com/5574/5500/25 ... 009jio.swflevel 11
-
- Über-Spammer
ook alRalf schreef:jawel, maar toen ik mn highscore moest invullen zei ie error

-
- Contacteer:
level 9 en 11
red ik nie
kom net aan level 3 ofzo

-
- Über-Spammer
moet je wat aan je killer-instinct doenspitsoor schreef:level 9 en 11red ik nie
kom net aan level 3 ofzo

-
- Contacteer:

-
Heeft iemand ervaring met http://www.autopartsonline.nl? Dit post ik niet om reclame te maken! Maar als dit een bonafide bedrijf is, dan kan dit aardig wat geld besparen.
ik ken het bedrijf niet, maar als het een betrouwbaar adres is kan het mischien wel intersant zijn. het programma wat ze gebruiken lijkt heel erg op H-BASE dat gebruiken wij op mijn werk ook. dat werkt wel mooi, merk enzo staat erbij dan weet je wel dat je spullen van een fatsoenlijk merk zijn en niet een of andere oostblok B merk
R5GTT. Drive it like you stole it
Vanwege de zinloze dood van Jeanny wordt er zaterdag-avond een stille tocht gehouden.
Het meisje was een nichtje van een vriend van me, hij stuurde me het volgende mailtje:
beste allemaal,
i.v.m de zinloze dood van Jeanny Wagemans, wordt er zaterdagavond 15 januari een stille tocht georganiseerd. Deze zal vertrekken vanaf de markt in Born. Er wordt verzameld om 19:00 uur en vertrokken om 19:30 uur. We hopen op jullie aanwezigheid en stuur deze mail verder naar jullie vrienden, kennissen, familieleden etc. etc.
alvast bedankt,
familie, vrienden en kennissen van Jeanny
Misschien zijn er nog mensen die ook mee willen lopen....
Het is verschrikkelijk dat zoiets gebeurd en dat zo'n tocht nodig is.
Het meisje was een nichtje van een vriend van me, hij stuurde me het volgende mailtje:
beste allemaal,
i.v.m de zinloze dood van Jeanny Wagemans, wordt er zaterdagavond 15 januari een stille tocht georganiseerd. Deze zal vertrekken vanaf de markt in Born. Er wordt verzameld om 19:00 uur en vertrokken om 19:30 uur. We hopen op jullie aanwezigheid en stuur deze mail verder naar jullie vrienden, kennissen, familieleden etc. etc.
alvast bedankt,
familie, vrienden en kennissen van Jeanny
Misschien zijn er nog mensen die ook mee willen lopen....
Het is verschrikkelijk dat zoiets gebeurd en dat zo'n tocht nodig is.
-
Hbase ken ik wel. Alleen is het veilig om hen een machtiging te geven voor een automatische incasso?paz-maniac schreef:ik ken het bedrijf niet, maar als het een betrouwbaar adres is kan het mischien wel intersant zijn. het programma wat ze gebruiken lijkt heel erg op H-BASE dat gebruiken wij op mijn werk ook. dat werkt wel mooi, merk enzo staat erbij dan weet je wel dat je spullen van een fatsoenlijk merk zijn en niet een of andere oostblok B merk