ik neem aan onder de gasklep gemeten, onder de gasklep zit op je spruitstuk een aansluiting die ook naar de ontsteking gaat, daar word meestal t stukje tussen gezet voor de druk meter. en dan meet je ook gewoon de waarde die effectief de motor in gaat , want bij hogere druk heb je wel wat druk verlies over de carb
R5GTT. Drive it like you stole it
ja en nee want je druk meter zit boven de gaskleppaz-maniac schreef:ik neem aan onder de gasklep gemeten, onder de gasklep zit op je spruitstuk een aansluiting die ook naar de ontsteking gaat, daar word meestal t stukje tussen gezet voor de druk meter. en dan meet je ook gewoon de waarde die effectief de motor in gaat , want bij hogere druk heb je wel wat druk verlies over de carb

dus chek maar eens bij je kar.
ja en nee want je druk meter zit boven de gaskleppaz-maniac schreef:ik neem aan onder de gasklep gemeten, onder de gasklep zit op je spruitstuk een aansluiting die ook naar de ontsteking gaat, daar word meestal t stukje tussen gezet voor de druk meter. en dan meet je ook gewoon de waarde die effectief de motor in gaat , want bij hogere druk heb je wel wat druk verlies over de carb

dus chek maar eens bij je kar.
-
- Contacteer:
Onder de gasklep.Florus schreef:Is dat boven of onder de gasklep?Jeroen Lubking schreef:
En vermogen gemeten met 1,25 bar druk.
tjonge dan staat die turbo echt hard te blazen en dan vind ik het vermogen tegenvallen zelfs 
dus minstens 1.5 boven de gasklep. dat is bijna het dubbele van orgineel en dat is 120pk
of kijk ik nu zo fout en is dat een vermogens winst van 50pk?? ongeveer

dus wie maakt me los

dus minstens 1.5 boven de gasklep. dat is bijna het dubbele van orgineel en dat is 120pk
of kijk ik nu zo fout en is dat een vermogens winst van 50pk?? ongeveer

dus wie maakt me los

verschil boven en onder de gasklep was iets meer dan 1 tiende, en we hebben het over pk's aan het wiel en niet aan de krukas.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ja, je kijkt fout. Standaard is de vuldruk 1,7 bar, bij deze is 't zo'n 2,4 bar.Abel schreef:tjonge dan staat die turbo echt hard te blazen en dan vind ik het vermogen tegenvallen zelfs
of kijk ik nu zo fout en is dat een vermogens winst van 50pk?? ongeveer![]()
dus wie maakt me los
ff over de dikke duim, is 't vermogen dan een beetje wat je, als de hele wereld lineair was, en er verder geen enkele factor meespeelt, etc, etc, etc, bla bla, mag verwachten? 2,4/1.7 * 120= 170 pk.(aan de krukas). Ja dus.
rev it like a rental