Ik vind het wel storend, eerlijk gezegd. En het is toch zeker geen schande om in een 16v te rijden?Ollie schreef:Maakt toch niet uit dat het geen 'echte' Williams is, zo'n puristen zijn we toch ook niet allemaal hier, of wel
wat houd ge tegen een gt turbo te kopen dan?Droes schreef:kvind het zeker een goed uitziende 16v, en idd die roest moet je maar is gaan aanpakken![]()
Enja over die williams-look, ieder zijn mening erover natuurlijk, ik persoonlijk vind het maar niets.
Jullie weten met wat ik rij, en er is geen haarken op mijne kop da der aan pijst om daar GT Turbo of dergelijke op te hangen. Tis nu eenmaal niet zo, jammer maar helaas.
nee de jouwe is zeker niet verkeerdOllie schreef:Nee, het is zeker geen schande om een 16V te rijden, ik doe het ook
tis zeker zonde om hem nu te verkopen, tis een van de mooiste, strak in de lak, mooie kleurDroes schreef:Indertijd heb ik eerst naar ne GTT gezocht, maar hier in België is het een heel ander verhaal dan in Nederland. Je ziet ze niet zoveel meer en als je er eentje tegenkomt is i zo rot dan dat em groot is.
Heb dan maar een gewone super5 gekocht en dat is ietsjes uit de hand gelopen![]()
Is zonde om hem nu te verkopen.. vind je ni?!
Ik ken alles van elektriek, maar niets van automechaniek, is ook al een nadeel voor me dan.
1.1 turbo danMerijn schreef:In Belgie mag je er geen ander blok ingooien. Dan komt ie niet meer door de keuring.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met Kevin's 5 GTT Cabrio?
ok, belgie sucked.Merijn schreef:Ook die turbo mag je er niet opschroeven...En tegenwoordig is het ook niet meer te doen om een auto in Nederland te laten keuren en dan in te voeren naar Belgie. Ik geloof dat ze aan de hand van het chassisnummer nagaan wat er origineel in hoort. Als die 2 niet matchen, dan heb je pech.
He Merijn bedank voor de info, had ik al eerder gelezen van jou.Merijn schreef:Dit had ik in het Williams-topic gezet en dat ga ik nu hier ook maar ff neerzetten...
Zoals je ziet zijn er al een paar punten aan je auto die duidelijk niet-Williams zijn. De mistlampen en stootlijsten zijn het meest opvallend. Maar dat zal alleen een kenner opvallen. Verder kun je het ook goed zien aan de spoorbreedte aan de voorzijde.Merijn schreef:Hey Rodger!
Gefeliciteerd met je 16V! Heb je er misschien wat foto's van? Ik ben wel nieuwsgierig geworden...
Er zijn nogal wat verschillen tussen de 16V en Williams. Effe een lijstje (uit mijn hoofd):
- Motor (Williams: F7R, 16V: F7P)
- Versnellingsbak (Williams: JC5, 16V: JB3)
- Spoorbreedte voorzijde groter
- Spoiler op achterklep groter en in carrosseriekleur
- Mistlampen wit (volgens mij)
- Renault 19 16V-stoelen in Williams-trim
- Blauwe wijzerplaten
- Blauwe vloerbedekking
- Blauw dopje in pookknop
- Kledingzak onder hoedenplank
- Zwarte stootlijsten, ipv zwart-grijs
- Williams instaplijsten
- Nummertje op het dashboard (ph.1)
- Grotere ventilator achter radiateur
- Ander uitlaatspruitstuk
- Andere katalysator
Er zijn nog meer onderhuidse dingen die anders zijn aan een Williams, maar die weet ik zo ff niet uit mijn hoofd.
Hoe ziet het interieur eruit?
Overigens, er zit een ph2 grille in, in plaats van de ph1 die erin 'hoort'.
Als je een stille uitlaat wilt is een Remus wel aan te raden, die hoor je bij normaal rijden bijna niet. Maar ik zou persoonlijk ook liever een Devil of Peco hebben voor het geluidTom schreef:voor de uitlaat is devil leuk. Goede kwaliteit en mooi geluid zonder overdreven te zijn. Peco is ook leuk. Remus of sebring zou ik niet nemen.
Bij mij geeft ie boven de 3000 toeren best een aardige brom, nu helemaal dankzij een katvervanger. Ik heb er een 85 mm RVS reesmus onder zitten. Persoonlijk vind ik Sebring helemaal nix als we het over geen geluid geven hebbenThierry schreef:Als je een stille uitlaat wilt is een Remus wel aan te raden, die hoor je bij normaal rijden bijna niet. Maar ik zou persoonlijk ook liever een Devil of Peco hebben voor het geluidTom schreef:voor de uitlaat is devil leuk. Goede kwaliteit en mooi geluid zonder overdreven te zijn. Peco is ook leuk. Remus of sebring zou ik niet nemen.
Maar ik zei bij normaal rijden he, dus onder de 3000 toeren~thijs~ schreef:Bij mij geeft ie boven de 3000 toeren best een aardige brom, nu helemaal dankzij een katvervanger. Ik heb er een 85 mm RVS reesmus onder zitten. Persoonlijk vind ik Sebring helemaal nix als we het over geen geluid geven hebbenThierry schreef:Als je een stille uitlaat wilt is een Remus wel aan te raden, die hoor je bij normaal rijden bijna niet. Maar ik zou persoonlijk ook liever een Devil of Peco hebben voor het geluidTom schreef:voor de uitlaat is devil leuk. Goede kwaliteit en mooi geluid zonder overdreven te zijn. Peco is ook leuk. Remus of sebring zou ik niet nemen.
Tijd voor een flmpje met geluid~thijs~ schreef:Bij mij geeft ie boven de 3000 toeren best een aardige brom, nu helemaal dankzij een katvervanger. Ik heb er een 85 mm RVS reesmus onder zitten. Persoonlijk vind ik Sebring helemaal nix als we het over geen geluid geven hebbenThierry schreef:Als je een stille uitlaat wilt is een Remus wel aan te raden, die hoor je bij normaal rijden bijna niet. Maar ik zou persoonlijk ook liever een Devil of Peco hebben voor het geluidTom schreef:voor de uitlaat is devil leuk. Goede kwaliteit en mooi geluid zonder overdreven te zijn. Peco is ook leuk. Remus of sebring zou ik niet nemen.![]()
geen geluid,hahahBram schreef:Tijd voor een flmpje met geluid~thijs~ schreef:Bij mij geeft ie boven de 3000 toeren best een aardige brom, nu helemaal dankzij een katvervanger. Ik heb er een 85 mm RVS reesmus onder zitten. Persoonlijk vind ik Sebring helemaal nix als we het over geen geluid geven hebbenThierry schreef:Als je een stille uitlaat wilt is een Remus wel aan te raden, die hoor je bij normaal rijden bijna niet. Maar ik zou persoonlijk ook liever een Devil of Peco hebben voor het geluidTom schreef:voor de uitlaat is devil leuk. Goede kwaliteit en mooi geluid zonder overdreven te zijn. Peco is ook leuk. Remus of sebring zou ik niet nemen.![]()
Bij je pedalen, links erboven. Daar zit een gat waar je doorheen kan.Roger1969 schreef:hoe kan ik trouwens het beste de stroom kabel naar mijn versterker laten lopen? zit er een bestaand gat van motor gedeelte naar de cabine? Waar moet ik rekening mee houden, storing met andere electrische gedeeltes enzo.