ACT: Algemeen Chat Topic. I
Deze dame zwerft ook rond op het forum...Gabri schreef:heeft even geduurd maar is dan toch verkochtStrijder schreef:Vandaag in de Veronica gids: Turbo II
http://img57.exs.cx/img57/7900/11818570rh.jpg

Eej Lotti...Merijn schreef:Deze dame zwerft ook rond op het forum...Gabri schreef:heeft even geduurd maar is dan toch verkochtStrijder schreef:Vandaag in de Veronica gids: Turbo II
http://img57.exs.cx/img57/7900/11818570rh.jpgDikke bak!
je staat er goed op zeg!

en die auto staat er ook goed bij...

binnekort een dagje auto-ruil???

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
net bij RTL5 bij RTL dakar...beelden van meoni.hoe ie op de grond ligt..en de reacties van de andere deelnemers die bij de finish pas horen dat ie overleden is...
damn zeg..kippenvel..
damn zeg..kippenvel..

Wat een klotezooi. Zou zijn laatste rally zijnPaulRSi schreef:net bij RTL5 bij RTL dakar...beelden van meoni.hoe ie op de grond ligt..en de reacties van de andere deelnemers die bij de finish pas horen dat ie overleden is...
damn zeg..kippenvel..

De man laat vrouw en twee kinderen achter.
Echt sterkte aan hun.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Ja woorden schieten tekort..............................................PaulRSi schreef:net bij RTL5 bij RTL dakar...beelden van meoni.hoe ie op de grond ligt..en de reacties van de andere deelnemers die bij de finish pas horen dat ie overleden is...
damn zeg..kippenvel..
....................................................
......................................
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Fabrizio Meoni...de beelden spraken boekdelen...
Respect...
Vergeet alleen niet dat hij niet de eerste was deze Dakar...:
Spanjaard José Manuel Perez liet eerder deze Dakar al het leven door eveneens een ernstig ongeval...
Wat dan nog te denken van de tragische dood van:
Drievoudig Dakar winnaar Richard Sainct tijdens de Egypte Rally Raid eind 2004...
...................................................
Respect...
Vergeet alleen niet dat hij niet de eerste was deze Dakar...:
Spanjaard José Manuel Perez liet eerder deze Dakar al het leven door eveneens een ernstig ongeval...
Wat dan nog te denken van de tragische dood van:
Drievoudig Dakar winnaar Richard Sainct tijdens de Egypte Rally Raid eind 2004...
...................................................
-
- Contacteer:
zeker..de beelden van perez waren ook niet echt prettig om te zien....
maar eigenlijk hetzelfde als ratzenberger-senna..op het moment dat een 'kampioen' verongelukt komt het een stuk harder aan bij de buitenwereld..
ben benieuwd hoe t nu verder gaat..een aantal motorcoureurs wilden al niet meer verder..ben benieuwd morgen...
maar eigenlijk hetzelfde als ratzenberger-senna..op het moment dat een 'kampioen' verongelukt komt het een stuk harder aan bij de buitenwereld..
ben benieuwd hoe t nu verder gaat..een aantal motorcoureurs wilden al niet meer verder..ben benieuwd morgen...
kvind het wel jammer dat ze deze dag niet rijden...
tis echt jammer dat deze dingen gebeuren, maar waarom nou gelijk een etappe OVERSLAAN???
DAKAR was afzien...niet alleen fysiek...dus zulke grote verliezen horen ook bij afzien...
maar das mijn mening...
tis echt jammer dat deze dingen gebeuren, maar waarom nou gelijk een etappe OVERSLAAN???
DAKAR was afzien...niet alleen fysiek...dus zulke grote verliezen horen ook bij afzien...
maar das mijn mening...
-
- Contacteer:
ja dat is zeker zo ja...ze weten heel goed waar ze aan beginnen, maar aan de andere kant kan ik me heel goed indenken dat een hoop coureurs (zeker de 'vrienden' van Meoni) niet helemaal met hun hoofd bij een etappe zou zijn..en dat zou t alleen maar nog gevaarlijker maken..wat dat betreft misschien wel een slimme beslissing
Hoeveel uren zitten er in het vervangen van kleprubbers door een goed ervaren persoon?
eeuuhh...een uur of 5-6 ???
goed doen/laten doen: cilinderkop demonteren met alle rompslomp van dien bij een 16v(bijvoorbeeld spruitstuk wat vastgerot is, distributie demonteren), kop demonteren, reinigen, bla bla bla, seals vervangen...vlakken altijd handig...
monteren kop en monteren kop/distributie en alle andere rompslomp die hierbij komt kijken...
kweet het niet zeker hoor...maar tis best een hoop werk...
beunmanier: proberen met nokkenasjes eruit halen, veren demonteren (niet handig met kop in auto
) en kleppen tegenhouden(seals vervangen van kleppen van de cilinder waarvan de zuiger op bdp staat), nieuwe seals erop en afmonteren...maar ik denk dat je er dan niet veel sneller mee klaar bent...
succes!!!
goed doen/laten doen: cilinderkop demonteren met alle rompslomp van dien bij een 16v(bijvoorbeeld spruitstuk wat vastgerot is, distributie demonteren), kop demonteren, reinigen, bla bla bla, seals vervangen...vlakken altijd handig...
monteren kop en monteren kop/distributie en alle andere rompslomp die hierbij komt kijken...
kweet het niet zeker hoor...maar tis best een hoop werk...
beunmanier: proberen met nokkenasjes eruit halen, veren demonteren (niet handig met kop in auto

succes!!!

-
- Contacteer:
Kijk als je aan Dakar begint weet je dat je risco loopt en dat in deze woestijn kan overlijden! Ik heb absoluut geen medelijden met deze man. Alleen is het natuurlijk wel zeer spijtig voor zijn familie.Chris@R5 schreef:Wat een klotezooi. Zou zijn laatste rally zijnPaulRSi schreef:net bij RTL5 bij RTL dakar...beelden van meoni.hoe ie op de grond ligt..en de reacties van de andere deelnemers die bij de finish pas horen dat ie overleden is...
damn zeg..kippenvel...
De man laat vrouw en twee kinderen achter.
Echt sterkte aan hun.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dit vind ik een bull-shit opmerking. Tis dat ik je ken, anders had ik gezegd dat je een hufter bent.mrbullet schreef:Kijk als je aan Dakar begint weet je dat je risco loopt en dat in deze woestijn kan overlijden! Ik heb absoluut geen medelijden met deze man. Alleen is het natuurlijk wel zeer spijtig voor zijn familie.
Zeg je dat ook van de vrouw in de Audi 80 die in Blije een frontale botsing krijgt en vrijwel op slag dood is??? (tis zelfs ergens verre familie van mij

Zeg je dan ook dat ze dan maar niet in de auto had moeten stappen en gaan autorijden??
Tuurlijk zijn er risico's aan verbonden.!. Dat hoor je mij niet ontkennen. Maar dat is met alles zo, anders hoef je ook geen medelijden te hebben met mensen die aan een rand of in de buurt van een vulkaan wonen, mensen die een vliegreis nemen, mensen die een bootreis nemen.!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Contacteer:
Tja meningen verschillen heb ook geen zin in een discussie maar dat stoeptegel incident is net iets anders als ik hier in Leeuwarden rijdt kan een dwaas dat ook doen. Maar als je de Dakar een beetje kent dan weet je gewoon dat je risico loopt als je er aan mee gaat doen. Voor zijn familie is het heel treurig ben ik met iedereen eens maar die man koos er zelf voor om de hel van Dakar in te gaan. Dit was de 38ste deelnemer die om het leven kwam bij Dakar als ik het goed bij heb gehouden, dat zegt wel genoeg over deze rally.
Maar laten we het hier bij houden Respect is Everting
hij is overleden en moge ze daarboven goed voor hem zorgen.
Maar laten we het hier bij houden Respect is Everting
hij is overleden en moge ze daarboven goed voor hem zorgen.
-
- Contacteer:
de dakarrally staat bekend als zwaarste rally en das niet voor niets. Tja doden tijdens zoiets is nooit leuk maar ja het gebeurt. Heb juist enorm veel respect voor die gasten
ckers de motor rijders die hebben het het zwaarst

Bedankt!PtrGte schreef:eeuuhh...een uur of 5-6 ???

was volgens mij wel een AE86...(
)
maar inderdaad....
in de buitenbocht gaan staan...
maar niet lekker om aan te zien...

maar inderdaad....
in de buitenbocht gaan staan...

maar niet lekker om aan te zien...
-
-
- Contacteer:
haha vet filmpje frits! 

-
- Contacteer:
http://www.apple.com/ipodshuffle/ 
voor de minder goed lezende
http://www.apple.com/nl/ipodshuffle/
::edit:: of zijn er hier geen apple dudes ::edit::

voor de minder goed lezende
http://www.apple.com/nl/ipodshuffle/
::edit:: of zijn er hier geen apple dudes ::edit::
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Officieel schijnt ie met een K te zijn.spitsoor schreef:toeval? eric met een CErik Olijnsma schreef:http://www.nu.nl/news.jsp?n=467593&c=15![]()
Dus ik heb nu te pas en te onpas de bijnaam Erik O. gekregen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T