wel een blik van verstandhouding met de bestuurder. ik was onderkoffer in de Gijs-mobiel

idd die was hetChris schreef:Ik vermoed dat dat deze auto was..
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_Twingo.JPG[/img]
Tino's mum.
Was inderdaad me moeder die was boodschappen aan doen.spitsoor schreef:vandaag gespot in Ouddorp zuid holland een groen/blauwe twingo zag hem net te laat kon dus niet veel zien enige wat opviel was de rtc raamsticker op de zijruitwas overigens op de parkeerplek bij de c1000 aldaar. Verder bij de Macdrive in spijkcity een zwarte twingo met fel glinsterende wieldoppen, uitlaatje en booskijkers uit 1 stuk van de moterkap
zag er weluit heb alleen geen rtc kenmerken kennen spotten
Hé Tony,Thadarkraven schreef:Ik ben ook eindelijk eens een keer gespot. Kom net uit me werk (Renault, Stam Utrecht, Leidseweg) en wat zit er onder mijn wisser??
(Zwarte 16v vlakbij ingang werkplaats)
EEN STICKER...
WIE O WIE ???
Grtzz Tony
![]()
![]()
ha gevondenSteven schreef:Jah, vanmiddag 10 voor 2 op de weg van Corus naar Beverwijk een clio williams.
Volgens mij was het B-sik, ik toeterde nog (ietwat laat) en ging volgas de andere kant op.
Maar diegenen waren nogal druk bezig met elkaar in die willy (als ze de naam maar geen eer aandoen)
Ghehe hebben ze leuk gezegt ja, het is altijd heelGijsClioRS schreef:Hé Tony,Thadarkraven schreef:Ik ben ook eindelijk eens een keer gespot. Kom net uit me werk (Renault, Stam Utrecht, Leidseweg) en wat zit er onder mijn wisser??
(Zwarte 16v vlakbij ingang werkplaats)
EEN STICKER...
WIE O WIE ???
Grtzz Tony
![]()
![]()
Dat heb ik gedaan. Ik was bij jullie met m'n RS om eindelijk de RTC nummerplaathouder te laten monteren (zit vast gepopt) maar jullie hadden het te druk. Nu zit ie er dus nog steeds niet op. Ik heb nog even aan de balie gevraagd of je gestoord mocht worden, maar dat kon dus niet.
Fraaie Clio trouwens, zwart volleer, mooi!
He he he-Ray- schreef:zojuist gespot op de santpoortse dreef in -tadaa- santpoort, een zwarte R11 Turbo! i was zo verbaasd dat ik vergat naar het kenteken te kijken...
wel een blik van verstandhouding met de bestuurder. ik was onderkoffer in de Gijs-mobiel
Ja staat op het moment even te lang stilrenault express 1.4 schreef:vandaag bij de vanharingsmaflat een een bordeu rode twingo met een leuk kitje er om heen kenteken vergeten.
rode 19 16v phase met mooie alessio f1 velgen. dat was bert kom ook wel op meetings.
elke dag gespot![]()
foekes clio 16v staat bij ons voor de deur haha
volgens mij ken ik diej rs ook wel zaten er ook 17 inch sportvelgen onder dan ken ik diej auto wel ziej ik bijna elke dagGabri schreef:vandaag gespot in de omgeving van dokkum :
- clio 16v wit
- 2x megane coupe
- een snel grijsmetallic boodschappenwagentje (rs ph2) met een vrouw aan het stuur
alleen jammer dat ik mn strooistickers niet meer kan vinden![]()
is nogal lastig om te zien, als zo'n rs je tegemoet komt rijdenrenault express 1.4 schreef:volgens mij ken ik diej rs ook wel zaten er ook 17 inch sportvelgen onder dan ken ik diej auto wel ziej ik bijna elke dagGabri schreef:vandaag gespot in de omgeving van dokkum :
- clio 16v wit
- 2x megane coupe
- een snel grijsmetallic boodschappenwagentje (rs ph2) met een vrouw aan het stuur
alleen jammer dat ik mn strooistickers niet meer kan vinden![]()
Maar is weer klaarFoeke schreef:Ja staat op het moment even te lang stilrenault express 1.4 schreef:vandaag bij de vanharingsmaflat een een bordeu rode twingo met een leuk kitje er om heen kenteken vergeten.
rode 19 16v phase met mooie alessio f1 velgen. dat was bert kom ook wel op meetings.
elke dag gespot![]()
foekes clio 16v staat bij ons voor de deur haha