wel een blik van verstandhouding met de bestuurder. ik was onderkoffer in de Gijs-mobiel
De Onbekende Renault.
zojuist gespot op de santpoortse dreef in -tadaa- santpoort, een zwarte R11 Turbo! i was zo verbaasd dat ik vergat naar het kenteken te kijken...
wel een blik van verstandhouding met de bestuurder. ik was onderkoffer in de Gijs-mobiel
Immer wieder die verdammte Holländer
Wie heeft me auto gezien? gister gejat in haarlem door een lange dude met stekeltjes haar en ze vriendin!
Groeten Gijs
Groeten Gijs
-
Thadarkraven
- Contacteer:
(Zwarte 16v vlakbij ingang werkplaats)
EEN STICKER...
WIE O WIE ???
Grtzz Tony
Vanmiddag 17.30 A2 bij zaltbommel, zwarte Phase I met booskijkers en gaas in de achterbumper, stalen velgem, 17-d?-??
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
vandaag gespot in Ouddorp zuid holland een groen/blauwe twingo zag hem net te laat kon dus niet veel zien enige wat opviel was de rtc raamsticker op de zijruit
was overigens op de parkeerplek bij de c1000 aldaar. Verder bij de Macdrive in spijkcity een zwarte twingo met fel glinsterende wieldoppen, uitlaatje en booskijkers uit 1 stuk van de moterkap
zag er wel
uit heb alleen geen rtc kenmerken kennen spotten
zag er wel
Ik vermoed dat dat deze auto was..
[img]http://d2k.dezeserver.nl/rtc_img/38_Twingo.JPG[/img]
Tino's mum.
Tino's mum.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Vanmiddag op de A28 tussen Amersfoort en Zwolle tijdje bij een gele Megane gereden. Stickers van meganecoupe.nl op de zijkant, rondom geblindeerd, mooie gespoilerd en nette velgen.
Op dezelfde weg, alleen andere kant op nog een andere zwarte Megane, mooie skirts, nette achterspoiler en ook rondom geblindeerd. Reed lekker door trouwens
Op dezelfde weg, alleen andere kant op nog een andere zwarte Megane, mooie skirts, nette achterspoiler en ook rondom geblindeerd. Reed lekker door trouwens
Williams blauw past bij jou
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
idd die was hetChris schreef:Ik vermoed dat dat deze auto was..
Tino's mum.
-
Tino
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Was inderdaad me moeder die was boodschappen aan doen.spitsoor schreef:vandaag gespot in Ouddorp zuid holland een groen/blauwe twingo zag hem net te laat kon dus niet veel zien enige wat opviel was de rtc raamsticker op de zijruitwas overigens op de parkeerplek bij de c1000 aldaar. Verder bij de Macdrive in spijkcity een zwarte twingo met fel glinsterende wieldoppen, uitlaatje en booskijkers uit 1 stuk van de moterkap
zag er weluit heb alleen geen rtc kenmerken kennen spotten
.:: TurboPowerr ::.
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Gisteren bij mij in de straat. Clio 16v ph.1 Helemaal origineel behalve de kleur, parelmoer blauw, die alfa-kleur. Superstrakke bak. Velgen alleen nog orgineel (en niet de mooiste) en miste nog de stripjes onder de koplampen. Had ook zo'n dikke spoilerlip (meegespoten) op de voorbumper zitten) en een ding van brandweer Lelystad achter de voorruit. Had de auto nog nooit eerder gezien, dus maar meteen ff een sticker onder de ruit gepropt. Iemand van hier...? Of toch niet?
-
GijsClioRS
Hé Tony,Thadarkraven schreef:Ik ben ook eindelijk eens een keer gespot. Kom net uit me werk (Renault, Stam Utrecht, Leidseweg) en wat zit er onder mijn wisser??
EEN STICKER...
WIE O WIE ???
Grtzz Tony
![]()
![]()
Dat heb ik gedaan. Ik was bij jullie met m'n RS om eindelijk de RTC nummerplaathouder te laten monteren (zit vast gepopt) maar jullie hadden het te druk. Nu zit ie er dus nog steeds niet op. Ik heb nog even aan de balie gevraagd of je gestoord mocht worden, maar dat kon dus niet.
Fraaie Clio trouwens, zwart volleer, mooi!
ha gevondenSteven schreef:Jah, vanmiddag 10 voor 2 op de weg van Corus naar Beverwijk een clio williams.
Volgens mij was het B-sik, ik toeterde nog (ietwat laat) en ging volgas de andere kant op.
Maar diegenen waren nogal druk bezig met elkaar in die willy (als ze de naam maar geen eer aandoen)
in haarlem rijdt ook een williams rond die bijna hetzelfde is als de mijne, alleen meestal bereden door een vrouw.
-
Mike (spitsoor)
- Contacteer:
Net een klein uurtje gelede in gouda op de van reenensingel richting reeuwijk gespot een blauwe willi kenteken begint met de letters nd of zoiets kon het nie goed zien. Stond rechts bij het verkeerslicht en de rode auto naast hem had moeite om het te winnen
denk dat het florus was klopt dat? kwam igg een goed geluidje uit

Laatst gewijzigd door Mike (spitsoor) op zo 9 jan 2005 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marcel dLC
Vanmiddag op de terugweg vanaf de nieuwjaarsmeeting...
Op de A12 thv de afslag A2 een alpineblauwe standaard phase II met daarin wat ouwelui (ze zwaaiden nog naar me)
Daarna op de A2 thv Zaltbommel een Clio V6 phII, kreeg nog een duimpje.
Op de A12 thv de afslag A2 een alpineblauwe standaard phase II met daarin wat ouwelui (ze zwaaiden nog naar me)
Daarna op de A2 thv Zaltbommel een Clio V6 phII, kreeg nog een duimpje.
-
Thadarkraven
- Contacteer:
Ghehe hebben ze leuk gezegt ja, het is altijd heelGijsClioRS schreef:Hé Tony,Thadarkraven schreef:Ik ben ook eindelijk eens een keer gespot. Kom net uit me werk (Renault, Stam Utrecht, Leidseweg) en wat zit er onder mijn wisser??
EEN STICKER...
WIE O WIE ???
Grtzz Tony
![]()
![]()
Dat heb ik gedaan. Ik was bij jullie met m'n RS om eindelijk de RTC nummerplaathouder te laten monteren (zit vast gepopt) maar jullie hadden het te druk. Nu zit ie er dus nog steeds niet op. Ik heb nog even aan de balie gevraagd of je gestoord mocht worden, maar dat kon dus niet.
Fraaie Clio trouwens, zwart volleer, mooi!
erg druk met wachters bij ons. Ook vrijdag rees het
weer eens de pan uit. Als je me wilde spreken had je
best ff de werkplaats in kunnen lopen hoor. Geen probleem. Voor een kentekenplaathouden wil ik in me
pauze best ff een uitzondering maken hoor
Was al verbaast, een sticker onder me ruit. Ik werk
er al 5 jaar en ben nog nooit gespot. Dat leer heb
ik eerlijk gezegt ook aardig lang naar gezocht. Heb er bij de afsluitingsmeeting ook niet echt veel meer
gezien met leer. iig, loop volgende x maar gewoon ff
de werkplaats in hoor en vraag maar van wie de clio
is. Ik sta om de hoek achter de wasplaats aan de rechter kant gelijk.
Top om een x gespot te zijn iig, zie je nog wel een
x verschijnen.
Grtzz Tony
Gisteren op de A12 een zilvergrijze BMW met achterop RTC sticker. Daaruit zwaaide een vrolijke Martijn ( Baccara) naar me....
Gisteravond bij cafe De Bout in Soerendonk op de parkeerplaats naast mijn cliootje een zeer dikke zilvere clio sport 2.0 16v met een paar mooie velgjes
kent.??-HH-??
Vanmorge rond kwart voor 9/9uur in geldrop op de eindhovenseweg bij De Rooy voor een donkerblauwe 5 GTT met strooistickers op de achterste zijruiten en op de achterruit kenteken heb ik niet kunnen lezen...
Vanmorge rond kwart voor 9/9uur in geldrop op de eindhovenseweg bij De Rooy voor een donkerblauwe 5 GTT met strooistickers op de achterste zijruiten en op de achterruit kenteken heb ik niet kunnen lezen...
-
renault express 1.4
vandaag bij de vanharingsmaflat een een bordeu rode twingo met een leuk kitje er om heen kenteken vergeten.
rode 19 16v phase met mooie alessio f1 velgen. dat was bert kom ook wel op meetings.
elke dag gespot
foekes clio 16v staat bij ons voor de deur haha
rode 19 16v phase met mooie alessio f1 velgen. dat was bert kom ook wel op meetings.
elke dag gespot
me beest
He he he-Ray- schreef:zojuist gespot op de santpoortse dreef in -tadaa- santpoort, een zwarte R11 Turbo! i was zo verbaasd dat ik vergat naar het kenteken te kijken...
Gezocht: vraagbaak R5 GTT
Ja staat op het moment even te lang stilrenault express 1.4 schreef:vandaag bij de vanharingsmaflat een een bordeu rode twingo met een leuk kitje er om heen kenteken vergeten.
elke dag gespot![]()
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
Gabri van der Veen
- Über-Spammer
vandaag gespot in de omgeving van dokkum :
- clio 16v wit
- 2x megane coupe
- een snel grijsmetallic boodschappenwagentje (rs ph2) met een vrouw aan het stuur
alleen jammer dat ik mn strooistickers niet meer kan vinden

- clio 16v wit
- 2x megane coupe
- een snel grijsmetallic boodschappenwagentje (rs ph2) met een vrouw aan het stuur
alleen jammer dat ik mn strooistickers niet meer kan vinden
-
renault express 1.4
volgens mij ken ik diej rs ook wel zaten er ook 17 inch sportvelgen onder dan ken ik diej auto wel ziej ik bijna elke dagGabri schreef:vandaag gespot in de omgeving van dokkum :
- clio 16v wit
- 2x megane coupe
alleen jammer dat ik mn strooistickers niet meer kan vinden![]()
me beest
-
Gabri van der Veen
- Über-Spammer
is nogal lastig om te zien, als zo'n rs je tegemoet komt rijdenrenault express 1.4 schreef:volgens mij ken ik diej rs ook wel zaten er ook 17 inch sportvelgen onder dan ken ik diej auto wel ziej ik bijna elke dagGabri schreef:vandaag gespot in de omgeving van dokkum :
- clio 16v wit
- 2x megane coupe
alleen jammer dat ik mn strooistickers niet meer kan vinden![]()
-
antoine
- Car: Renault Clio III RS
op de kennedylaan in eindhoven een zwarte 19 16 v met 'rtc kenmerken'
en zaterdag in duizel een zwarte clio 16 v ook met 'rtc kenmerken'
Vandaag bij mij in de buurt een blauwe clio 16 v met zilver kleurige 'MBCarPerformance' stickers op de zij en voor raam.
en zaterdag in duizel een zwarte clio 16 v ook met 'rtc kenmerken'
Vandaag bij mij in de buurt een blauwe clio 16 v met zilver kleurige 'MBCarPerformance' stickers op de zij en voor raam.
Maar is weer klaarFoeke schreef:Ja staat op het moment even te lang stilrenault express 1.4 schreef:vandaag bij de vanharingsmaflat een een bordeu rode twingo met een leuk kitje er om heen kenteken vergeten.
elke dag gespot![]()
<-------So you know don't mess with a Reno------->
Zojuist in Heemskerk op de Frankrijklaan.
Een witte 5GTT fase 1 met blauwe skirts en bumpers.
Met de orsjinele GTT-cupwielen eronder en zonder achterbank. (wel een hoop rommel
).
Kenteken HG-HG-4x
Ik had nog een stickertje, dus die hebben we maar ff onder de ruit geplaatst...
Een witte 5GTT fase 1 met blauwe skirts en bumpers.
Met de orsjinele GTT-cupwielen eronder en zonder achterbank. (wel een hoop rommel
Kenteken HG-HG-4x
Ik had nog een stickertje, dus die hebben we maar ff onder de ruit geplaatst...
-
Gerald
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
vanmiddag rond de klok van 3en. Boven op de postbank bij het restaurant
een R5Gtx. nette 15" velgen. verlaagd. GTT voorbumper. houten stuurtje. Volgens mij was het JPP. Kenteken: XS-54-** (dacht ik). Geen RTC kenmerken. En helaas geen stickers bij me.
GR.Frits
een R5Gtx. nette 15" velgen. verlaagd. GTT voorbumper. houten stuurtje. Volgens mij was het JPP. Kenteken: XS-54-** (dacht ik). Geen RTC kenmerken. En helaas geen stickers bij me.
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport