Als iemand vraagt wat bied je ervoor ga je er ook ruim onder zitten met wat je ervoor overhebt.
En sommige denken dan 'wie niet waagt wie niet wint' en dan krijg je onzindingen.
schei toch asjeblieft uit man, als je zo'n dikke wagen hebt als remco en je bied 600 euro ben je een kneus eerste klas. of wou je soms zeggen dat je daar begrip voor had??
sja, internet, zo werkt het spelletje.
maar je wordt af en toe wel pissig als je een auto aanbiedt waar je zo zuinig mee bent geweest en ze bieden lager dan laag
zo moeilijk is het spelletje niet, doe bij vrienden altijd ff een beginbod dat in ieder geval een beetje in de buurt zit, maar nog wel onder de minimumprijs. Dat schrikt niet af, en je bent van alle lozers af.
-Ray- schreef:schei toch asjeblieft uit man, als je zo'n dikke wagen hebt als remco en je bied 600 euro ben je een kneus eerste klas. of wou je soms zeggen dat je daar begrip voor had??
Menno schreef:zo moeilijk is het spelletje niet, doe bij vrienden altijd ff een beginbod dat in ieder geval een beetje in de buurt zit, maar nog wel onder de minimumprijs. Dat schrikt niet af, en je bent van alle lozers af.
Dat bieden slaat gewoon nergens op. Als de mensen serieuze interesse hebben bellen of mailen ze maar. Van de mensen die een bod doen hoor je vaak niets meer. Je moet er gewoon bij zetten dat je niet op het bieden reageert, maar alleen op mailtjes en telefoontjes, dan filter je alle stakkers er meteen uit
Menno schreef:zo moeilijk is het spelletje niet, doe bij vrienden altijd ff een beginbod dat in ieder geval een beetje in de buurt zit, maar nog wel onder de minimumprijs. Dat schrikt niet af, en je bent van alle lozers af.
Dat bieden slaat gewoon nergens op. Als de mensen serieuze interesse hebben bellen of mailen ze maar. Van de mensen die een bod doen hoor je vaak niets meer. Je moet er gewoon bij zetten dat je niet op het bieden reageert, maar alleen op mailtjes en telefoontjes, dan filter je alle stakkers er meteen uit
ja dat zeg je!! Ik dacht het ook dat mensen met echte intresse wel bellen. Ik heb nu al een paar keer gehad dat iemand over mijn telefonische bod heen ging op marktplaats en daar ging het dan naar toe. Dan krijg je op de dag dat je langs zou gaan om te kijken en evt. te kopen een belletje dat je niet meer hoeft te komen omdat het toch al verkocht is
Ik ben even op zoek naar een test-topic, waarin ook staat hoe je bewegende beelden neer kunt zetten. Dus dat de tekst of een afbeelding van links naar rechts gaat enzo.
Weet iemand nog waar deze staat? Heb wel lopen zoeken, maar kom er niet uit...
ja ik las het ook ja...stond tweede in t klassement volgens mij...
ben benieuwd of t zomar gebeurde of na een crash ofzo? stonden verder nog weinig details bij op teletekst ofzo..
PaulRSi schreef:ja ik las het ook ja...stond tweede in t klassement volgens mij...
ben benieuwd of t zomar gebeurde of na een crash ofzo? stonden verder nog weinig details bij op teletekst ofzo..
ah ok thanx.... twee doden in twee dagen..
er is dit jaar toch al meer gezeik met te zware etappes ofzo? er zijn ook al wat etappes afgelast en ingekort?
PaulRSi schreef:ah ok thanx.... twee doden in twee dagen..
er is dit jaar toch al meer gezeik met te zware etappes ofzo? er zijn ook al wat etappes afgelast en ingekort?
Ach zolang je EIKELS als Luc Alphand achter het stuur van auto's blijft zetten zullen er nog wel meer doden gaan vallen.
Zoals die man met motorrijders omgaat !@#$ wat een eikel, heb je die actie van hem gezien op die duin?
Ga skieen man!!!! en niet eens even een gebaar van sorry ofzo!!
PaulRSi schreef:ah ok thanx....
Klopt. Ze hadden iedereen(donderdag) semi bewust op pad gestuurd met veels te weinig brandstof. Een van de organisatoren hebben ze ook een paar tikken op zijn bol gegeven..
hmm hoezo geluk dat dat hek niet een cm of 10 naar voren naar binnen kwam zeg...dan waren er dus wel doden gevallen..maareh..ff oefenen voordat je gek gaat doen met je nieuwe wagen kan geen kwaad...
De Dakar is dinsdag opnieuw opgeschrikt door een dodelijk ongeval.
De Italiaanse motorrijder Fabrizio Meoni (KTM) is aan de gevolgen van een crash in de elfde etappe om het leven gekomen.
De 47-jarige Meoni deed voor de 13de maal mee en stond tot vandaag op een tweede plaats in het algemeen klassement achter leider Cyril Despres (Fra/KTM).
Matthijs Bleu Sport schreef:Weet iemand waar ik de link naar de foto-uploadsite van Priyantha hier op de site kan vinden?
Search me een ongeluk, maar kan het niet vinden..