Welke bosmongool gooit er nu een STOEPTEGEL van een viaduct?!
Te erg voor woorden!
Het gebeurt daar inderdaad wel vaker. Ik rij er regelmatig zelf. Je hebt daar meerdere viaducten... Ik hoop dat ze die lui snel opsluiten!
Mijn zwager is onlangs overleden aan de gevolgen van een auto-ongeluk en ik kan me aardig voorstellen hoe hard dit aankomt bij de nabestaanden. Dit moet niet te verteren zijn. Kleine kans dat ze de dader(s) zullen vinden. En het is echt het toppunt van zinloos geweld. Wie gooit er nou opzettelijk een steen vanaf een viaduct bovenop een rijdende auto? Sommige mensen staan of niet stil bij de mogelijke gevolgen van hun daden of nog erger, ze weten dat dit kan gebeuren en doen het dan alsnog.
Ze zijn echt ziek want die zelfde nacht is er, voor dit incident plaatsvond, een vrachtwagen "GETROFFEN" door een VUILNISZAK!!!!! met puin, ook op de a4 alleen ander viaduct, :"de politie spreekt t vermoeden uit dat t om de zelfde daders gaat!!!
Jasper16v schreef:Net aantal uren terug van wintersport in Les Deux Alps. Rij je terug, sta je na een half uur in de file...allemaal politie, brandweer en ambulances. Uiteindelijk na 2 uur zien we een bult zwaailampen en naderen we de plek van het ongeluk.
Ja in dit geval ben ik blij dat ik niet de chauffeur was van deze bus! Lijkt me een nachtmerrie om die muur zo dichtbij te zien komen en niks te kunnen doen!
Voor mensen die graag een keertje hard over de autobahn willen rijden :
U kunt nu die ervaring opdoen waarover weinigen kunnen meepraten.
Rij mee en evt ook zelf in een PORSCHE 928 GTS over de Duitse Autobahn vanaf Nieuweschans.
Uw zult snelheden van rond de 300 km/u meemaken.
Bel of mail voor info.: 928GTS@chello.nl of 06-14472905
AMSTERDAM - Gemeenten kunnen de Zalmsnip toch uitkeren, ondanks dat het kabinet al in april 2004 besloot om de bonus af te schaffen . De overheid is er niet in geslaagd om dit besluit op tijd in het Staatsblad af te drukken. Daardoor is de beslissing nog niet geldig verklaard. Enschede heeft laten weten de Zalmsnip, 45 euro per huishouden, te willen uitbetalen.
In de AW duimen (amsterdamse waterleidingduinen) mag er sinds 1997 niet meer gejaagd worden op reeen en,d it soort ongelukken nemen daardoor alleen maar toe teveel wild op een bepaald stuk hectare
Patrick (Basic) schreef:nee je moet alles gaan afschieten...
zoiest heet wildbeheer
weet ik, maar dan nog. gaat om het principe, mensen vermoorden mag niet, maar dieren wel.
en als een dier een mens vermoord wordt het gelijk afgeslacht en andersom mag het wel. (maakt niet uit hoor, ieder zn mening. ik hoef hier niet een hele discussie over:) )
Patrick (Basic) schreef:ik vind beesten moet je laten leven. en de natuur lekker zn gang laten gaan. we verpesten al genoeg.
En als er nou een bos is met overvloed aan reeen en er springt er eentje voor je raam en je bent verongelukt, hoe zou je er dan over denken. De ongelukken hier in mijn omgeving zijn flink toegenomen
Patrick (Basic) schreef:nee je moet alles gaan afschieten...
zoiest heet wildbeheer
weet ik, maar dan nog. gaat om het principe, mensen vermoorden mag niet, maar dieren wel.
en als een dier een mens vermoord wordt het gelijk afgeslacht en andersom mag het wel. (maakt niet uit hoor, ieder zn mening. ik hoef hier niet een hele discussie over:) )
Ik begrijp je deels maargoed een stukje vlees is ook lekker