prijs clio phase3??

Post hier al je vragen over de Clio
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

ik was gister bij een bedrijf, voor wat onderdelen
voor mijn clio. en die vroeg of ik
interesse had in een clio rs phase 3 :D
(hij had er een stuk of 10!)
tuurlijk zij ik ,maar geen euro's :)
en nu komt het hij noemde de prijs ff op
en dat wou ik jullie rs rijders niet onthouden :p

komtie!! 13.000 EURIES NIEUW!! :D
Laatst gewijzigd door le mouton noir (sandy) op di 4 jan 2005 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kan niet.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

:~ dan vraag ik me toch af wat daar mis mee is? of schat ik die prijzen zo verkeerd in? :p
Rémi clio ph3

Waar is dat >-)
Dertien geef ik er nu voor (Y)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Chris schreef:Kan niet.
jawel, en je weet ook waar :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vertel.
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

PaulRSi schreef::~ dan vraag ik me toch af wat daar mis mee is? of schat ik die prijzen zo verkeerd in? :p
het zijn engelse uitvoeringen :wink:
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Chris schreef:Vertel.
de sloop :wink:
Rémi clio ph3

En is die wel met airco xenon enz, of is dat die cup?
Nog een belangrijke vraag, is dat op kenteken?
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Rémi clio ph3 schreef:En is die wel met airco xenon enz, of is dat die cup?
nope zonder kenteken en wel met airco xenon enz en met een "sunroof"
dus er moet ook een ander dakkie op, maar toch
het blijft een prikkie!!
Christian

of stuur aan de verkeerde kant :lol:
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Christian schreef:of stuur aan de verkeerde kant :lol:
dat went wel joh :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ach, daar is best aan te wennen. Dan heb je wel een RS voor een prikkie.

Is dit een foute inschatting van dit bedrijf? Gerekend op een scheepslading Engelsen, maar er komt niemand? Als je nog belangstelling hebt voor een rechtsgestuurde Focus: Sietsma in Zwolle zit met zo'n zelfde probleem :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Martijn *Baccara* schreef:Ach, daar is best aan te wennen. Dan heb je wel een RS voor een prikkie.

Is dit een foute inschatting van dit bedrijf? Gerekend op een scheepslading Engelsen, maar er komt niemand? Als je nog belangstelling hebt voor een rechtsgestuurde Focus: Sietsma in Zwolle zit met zo'n zelfde probleem :lol:
hier misschien?
http://www.fordteam.nl/zuid-holland/
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Hé joh, hou eens op met van die rare links geven :wink: :lol:
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
paulvanrooij
Contacteer:

:wink: ik dacht dat te vieze links hier verboden waren? waar zijn die mods als je ze nodig hebt? :p :lol:
Sander2

Hmm, dat is inderdaad niet duur nee. (Y)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

PaulRSi schreef::wink: ik dacht dat te vieze links hier verboden waren? waar zijn die mods als je ze nodig hebt? :p :lol:
o ik dacht dat wij "bevriende" club's waren???
het zijn wel maatjes van mij :p
paulvanrooij
Contacteer:

le mouton noir (sandy) schreef:
PaulRSi schreef::wink: ik dacht dat te vieze links hier verboden waren? waar zijn die mods als je ze nodig hebt? :p :lol:
o ik dacht dat wij "bevriende" club's waren???
het zijn wel maatjes van mij :p
T was maar een grapje hoor :D Wil geen 'gangwars' uitlokken :p
heb persoonlijk niks tegen welke club dan ook..hoogstens tegen sommige personen die bij sommige clubs zitten >-)
Rémi clio ph3

het blijft een prikkie!!
Hmmmm, dan komt er dus nog 6300 euro BPM bij en waarschijnlijk ook nog eens 3300 euro BTW. Je weet niet of je hem met de engelse specificaties in één keer goed gekeurd krijgt..... hoe zit het met garantie? en dan zit je met een rechts gestuurde auto die je niet voor een fatsoendelijke prijs krijgt verkocht tweedehands naderhand :( . als je zo kijkt krijg je de RS bij de renault dealer ook voor 17000 euro. Dus helaas niet interessant!...
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Rémi clio ph3 schreef:
het blijft een prikkie!!
Hmmmm, dan komt er dus nog 6300 euro BPM bij en waarschijnlijk ook nog eens 3300 euro BTW. Je weet niet of je hem met de engelse specificaties in één keer goed gekeurd krijgt..... hoe zit het met garantie? en dan zit je met een rechts gestuurde auto die je niet voor een fatsoendelijke prijs krijgt verkocht tweedehands naderhand :( . als je zo kijkt krijg je de RS bij de renault dealer ook voor 17000 euro. Dus helaas niet interessant!...
en als je hem stript, bv om een gewone (schade) phase3 om te bouwen (bv een 1200) tot een rs ?
het zijn eigenlijk gewoon "slopers" :wink:
Rémi clio ph3

le mouton noir (sandy) schreef:en als je hem stript, bv om een gewone (schade) phase3 om te bouwen (bv een 1200) tot een rs ?
het zijn eigenlijk gewoon "slopers" :wink:
maw als je een platte clio ph3 hebt, koop je je één van die RS'en schroeft de kentekenplaten om en last het chassie nummer om en klaar is kees.... :D Schade "gerepareerd" ga je hem laten keuren, en dan gewoon alsof je neus bloedt zeggen: Kut het stuur verkeerd om gemonteerd!!! :lol:
Mike (spitsoor)
Contacteer:

bijvoorbeeld :lol:
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

13000 euro is natuurlijk zonder BPM en BTW en dan is het zoeen 23000 euro? Dat zou echt achtelijk weinig zijn. Niet dat ik het geld heb...
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

elmotheelk (Eric) schreef:13000 euro is natuurlijk zonder BPM en BTW en dan is het zoeen 23000 euro? Dat zou echt achtelijk weinig zijn. Niet dat ik het geld heb...
pm me maar als iemand het adress wil :wink:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kun je hier toch neerzetten?!
Sander2

Chris schreef:Kun je hier toch neerzetten?!
Vrachtwagens hebben toch geen adres? :lol: :D
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

okay hier voor de liefhebbers (en ongelovigen) :lol:
http://www.vandentol-renault.nl/
paulvanrooij
Contacteer:

Die safrane V6 quadra geen leuk projectje voor iemand hier? :p
Rémi clio ph3

Ik heb vrijwel direct een vrij serieuze mail naar die mensen gestuurd, voor wat meer info. Maar die hebben niet geantwoord (N) erg vreemd dus!
speedline

Dat dacht je maar Chris.

Renault produceert in haar fabrieken als gevolg van het productie proces met regelmaat auto's die afgekeurd worden voor aflevering. Dat is trouwens bij ieder merk zo.

Die worden dan te koop aangeboden aan handelaren (en alleen handelaren die direkt toegang hebben tot de fabriek). Die auto's zijn inderdaad in Nederland te koop voor bovenvermelde bedragen. Je moet er echter via een kostbare omweg een kenteken/ chassisnummer op laten zetten. En dan nog BPM en BTW betalen.

Garantie, coulance en service op een niet bij Renault aangemeld chassisnummer is ook niet van toepassing.

Echt voordelig is het dan niet meer... Zeker niet voor de Nederlandse markt...
speedline

Rémi clio ph3 schreef:Ik heb vrijwel direct een vrij serieuze mail naar die mensen gestuurd, voor wat meer info. Maar die hebben niet geantwoord (N) erg vreemd dus!
Niet zeiken gewoon bellen.

Die jongens zijn niet zo handig of snel met computers... En er wordt vaak geredeneerd dat wie mailt een persoon is volgens: kaike, kaike en niet kopen. Dus linea reacta de prullebak in.

Met dit soort bedrijven is er maar een manier. De telefoon icm bezoeken.
Rémi clio ph3

speedline schreef:Renault produceert in haar fabrieken als gevolg van het productie proces met regelmaat auto's die afgekeurd worden voor aflevering. Dat is trouwens bij ieder merk zo.

Die worden dan te koop aangeboden aan handelaren (en alleen handelaren die direkt toegang hebben tot de fabriek).
Ik heb geen kennis op dit gebied, maar dat lijkt me erg sterk, meestal worden die auto's toch direct gerepareerd, nadat ze gecontroleerd worden en er foutjes worden ontdekt. En dan kan ik me geen fout bedenken die niet te repareren is, maar waarmee de auto wel verkocht kan worden. Tenvens kan ik me niet voorstellen dat een merk een auto op de verkoop markt laat komen die niet aan hun kwaliteits eisen voldoet :@ zou iig heeeel erg slecht voor hun imago zijn!!!

Het was wel zo dat sommige (japanse) merken aan het eind van hun productie lijn de auto's in catagorieen verdeelde. De beste auto's kwamen naar europa, de iets mindere naar azie en de minste auto waren voor binnenlandse markt. Vandaar dat die auto's het hier heel goed doen qua betrouwbaarheid. Maar dit lijkt me nu ook al haast onmogelijk geworden, omdat de auto nu precies naar de eisen van de klant wordt gebouwd :)
speedline schreef:
Rémi clio ph3 schreef:Ik heb vrijwel direct een vrij serieuze mail naar die mensen gestuurd, voor wat meer info. Maar die hebben niet geantwoord (N) erg vreemd dus!
Niet zeiken gewoon bellen.

Die jongens zijn niet zo handig of snel met computers... En er wordt vaak geredeneerd dat wie mailt een persoon is volgens: kaike, kaike en niet kopen. Dus linea reacta de prullebak in.
Dat is waarschijnlijk wel waar, maar ik ben ook vaker op de koffie gekomen met mondelinge afspraken of gegevens verstrekking. En dan is via de mail een handig medium, want dan heb je het zwart op wit :wink: .
speedline

speedline schreef:Renault produceert in haar fabrieken als gevolg van het productie proces met regelmaat auto's die afgekeurd worden voor aflevering. Dat is trouwens bij ieder merk zo.
Die worden dan te koop aangeboden aan handelaren (en alleen handelaren die direkt toegang hebben tot de fabriek).
Rémi clio ph3 schreef:Ik heb geen kennis op dit gebied, maar dat lijkt me erg sterk, meestal worden die auto's toch direct gerepareerd, nadat ze gecontroleerd worden en er foutjes worden ontdekt. En dan kan ik me geen fout bedenken die niet te repareren is, maar waarmee de auto wel verkocht kan worden. Tenvens kan ik me niet voorstellen dat een merk een auto op de verkoop markt laat komen die niet aan hun kwaliteits eisen voldoet :@ zou iig heeeel erg slecht voor hun imago zijn!!!
Je geeft het antwoord zelf al... Het is en blijft een fabriek waar ze producten uitspugen in de vorm van een auto. Iedereen met een greintje verstand van productietechniek weet dat daar dingen fout gaan die tot afkeur leiden. Spullen niet op tijd, beschadigingen door menselijk handelen, etcetera. Misschien maar eens een excursie doen naar een fabriek en eens goed uit je doppen kijken. Alle fouten zijn te repareren maar een fabriek is geen werkplaats... In Dieppe hebben ze honderd auto's per dag te produceren en niet repareren.

En enkele auto's op een totaal van enkele duizenden doet ze echt geen kwaad hoor. 99% van die afkeur auto's komt toch niet op de weg. Dus maak je maar geen zorgen om het imago van ome Renault. Een zooitje knappe koppen in Boulogne Billancourt kan dat veel beter als jij en ik bij elkaar...
Rémi clio ph3 schreef:Het was wel zo dat sommige (japanse) merken aan het eind van hun productie lijn de auto's in catagorieen verdeelde. De beste auto's kwamen naar europa, de iets mindere naar azie en de minste auto waren voor binnenlandse markt. Vandaar dat die auto's het hier heel goed doen qua betrouwbaarheid. Maar dit lijkt me nu ook al haast onmogelijk geworden, omdat de auto nu precies naar de eisen van de klant wordt gebouwd :)
Ik weet niet in welke 'koekwauzen' editie van de gti tuning en design je dit lulverhaal hebt gelezen maar eerst trek je de geloofwaardigheid van mijn uitleg in twijfel en kom je zelf met bovenstaand verhaal... En auto's bouwen naar de eisen van de klant? :lol:

"Oh heeft u een Clio 1.6 Dynamigue op voorraad?" "Ja meneer Renault kan snel leveren meneer" (Verkoper bedoelt eigenlijk; ja droplul we krijgen door een geavanveerd stuk software elke maand een zooitje auto's in onze maag geschoven die het grootste percentage verkoop afdekt. Wat we niet verkopen staat een hele tijd weg te rotten op de kade totdat we ze om laten bouwen met een vrolijk stickertje tot actiemodel. En dan de klant 1,5% van onze 20% marge weggeven...)

Auto's bouwen naar de eisen van de klant... :lol:
Laatst gewijzigd door speedline op do 13 jan 2005 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

speedline schreef:
Dat dacht je maar Chris.
Ik ging er vanuit dat we het over "normale" auto's hadden.
Plaats reactie