wie kan me in het nieuwe jaar ff helpen met het plaatsen van een avatar? Ben nu al ff aan't stoeien geweest maar lukt me steeds maar niet alvast bedankt
wie kan me in het nieuwe jaar ff helpen met het plaatsen van een avatar? Ben nu al ff aan't stoeien geweest maar lukt me steeds maar niet alvast bedankt
Hier nog iemand die het niet wil lukken. Maar leg da morgen maar uit want trek net de Schrobbelaae open
Hier nog iemand die het niet wil lukken. Maar leg da morgen maar uit want trek net de Schrobbelaae open
alleen de link naar het plaatje neer zetten dus zonder [img]en[/img]
Ik denk dat de truuk zit in het afdrukken van een vergroot plaatje, opgedeeld in meerdere a4'tjes. Als je dat zelf in Photowinkel wilt doen kost dat wel wat tijd...
Die rasters wat je op sommige voorbeelden zag is gewoon een filter in Photowinkel.
MacMouse, hoeveel betaal je elke R19 rijder hier om in hun signature je link te plaatsen?!
Misschien kun je ook mij verleiden?!
Haha, is allemaal goodwill.
Ze zijn beide modjes, dus tja ze moeten er wel wat voor doen om dat te worden.
Maar zie dat ze zelf ook al reclame gaan maken.
Droes schreef:Ik vraag me af of deze schaalmodellen bestaan:
-Clio 16v of Williams
-5 GT Turbo (phase 1 of 2)
-21 Turbo
-9 Turbo
-11 Turbo
En dit in schaal 1:18
Als ik de modellenmarkt een beetje volg, dan heb ik het vermoeden dat er een kans bestaat dat er dit jaar ofvolgend jaar de 5 GTTurbo mogelijk in 1:18 op de markt komt.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Kleiner dan 1:18 vind je wel de clio maxi enzo, maar wil toch liever 1:18.
Nergens kom ik de clio williams, swel zonde, als je dan is bij bmw kijkt krijg je dubbel zoveel keus
laat even wat weten als hij ook modellen heeft van de gt turbo als je wilt, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een schaal model van de gtt maar de meeste kunnen alleen de turbo 2 leveren.
paz-maniac schreef:laat even wat weten als hij ook modellen heeft van de gt turbo als je wilt, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een schaal model van de gtt maar de meeste kunnen alleen de turbo 2 leveren.
Zal ik doen!
idd de 5 Turbo 2 is geen enkel probleem.
ook de turbo 1 is gemakkelijk verkrijgbaar in 1:18.
Ik snap die gast ook niet echt. want als je de search gebruikt kom je op 11 pagina's met opel erin en zijn er veel meer voorbeelden te vinden waar we opel de grond inboren
P.s ik kom niet op die opel forum, ook niet na registratie.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
opel rijders zijn mischien beetje gefrustreert omdat ze door een of andere renault op hun nr gezet zijn bij een stoplicht sprintje denk ik . en dan komen ze hier een beetje vervelend doen.