iemand???Ron(nie) schreef:Wie kan er voor mij een setje zijruitstickers meenemen de 9e?? Niet voor mezelf maar voor een vriend van me,
RTC zijruitstickers: zilver.
Groeten Ronnie.
ACT: Algemeen Chat Topic. I
hoe kom ik zo snel aan de ET waarde van een Clio V6?? (voorzijde?)
Immer wieder die verdammte Holländer
-
Maus bellen.-Ray- schreef:hoe kom ik zo snel aan de ET waarde van een Clio V6?? (voorzijde?)
nee daar is het te laat voor 

als het is om die V6 velgen op de 21 te gooien...tevergeefs, past niet. We hebben het ook geprobeerd. De Et is veel groter dan die van de 21.-Ray- schreef:hoe kom ik zo snel aan de ET waarde van een Clio V6?? (voorzijde?)
Sinds een paar dagen valt mijn rechterkoplamp (xenon) telkens uit en geeft hij soms ook een paars kleurtje..
ff langs de dealer om te laten checken, vragen ze al direct 120 euro om alleen de koplamp de DEMONTEREN.
Als je geluk hebt moet je een nieuw lampje kopen á 164 euro en anders is er een schakelsysteem ofzo kapot wat tegen de 300 euro aan zit.
goedkoop he
Leuk als je elke 2.5 jaar je xenonlampen moet vernieuwen.
Dan maar een tijdje rijden met 1 xenon lamp
ff langs de dealer om te laten checken, vragen ze al direct 120 euro om alleen de koplamp de DEMONTEREN.
Als je geluk hebt moet je een nieuw lampje kopen á 164 euro en anders is er een schakelsysteem ofzo kapot wat tegen de 300 euro aan zit.
goedkoop he

Leuk als je elke 2.5 jaar je xenonlampen moet vernieuwen.
Dan maar een tijdje rijden met 1 xenon lamp

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Lullig, want als voordeel van xenon wordt altijd genoemd dat het levenslang meegaat.
Heb je de lichtschakelaar op automatisch staan? Schijnt dat bij Volvo's xenon extra snel kapot gaat, doordat de lampen onregelmatig tijdens het starten.
Heb je de lichtschakelaar op automatisch staan? Schijnt dat bij Volvo's xenon extra snel kapot gaat, doordat de lampen onregelmatig tijdens het starten.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Geen automatische stand. 2 jaar garantie is inmiddels voorbij, maar diegene die achter de balie stond zei dat er misschien nog iets te regelen viel omdat zo'n lamp niet zo snel kapot mag gaan. Uiteraard werd ik gelijk weer door iemand anders gebeld dat er helemaal geen garantie mogelijk is.
Weer maar ff een brief schrijven naar renault nederland dus want ik word er nu wel een beetje gestoord van.
Weer maar ff een brief schrijven naar renault nederland dus want ik word er nu wel een beetje gestoord van.

-
- Contacteer:
das idd wel errug snel
s6 verder met de afhandeling ervan

ben ik heel fout als ik het ook ben sinds gister, moest ff replyen hoordennisvr schreef:jij ook al?Jeroen schreef:Potverdorie, vanaf heden ben ik een geregistreerd member van een Opel forum

marcel b liet ff aan mij zien dat iemand met een tigra zei dat hij er nog nooit door een renault was uitgereden, zeker nog nooit tegegekomen met je tigra 1,4 16v of 1.6 16v

dude bij mij uit de straat heeft er een 2 liter blok in gelepeld isn ze Tigra
doe dan 

\LotuzClioWilliams schreef:Ik ook, maar de Williams vind ik ook niet bepaald lelijk en heeft andere eigenschappen die hem interessanter maakt dan een 106 Rallye.5gt8vturbo schreef:sorry dak het zeg vind de pug toch mooier, maar ja smaken verschillen
ff naar de act

die rallye oogt wat agressiever.

een williams is een gentlemen

nee, remmen van een V6-jo- schreef:als het is om die V6 velgen op de 21 te gooien...tevergeefs, past niet. We hebben het ook geprobeerd. De Et is veel groter dan die van de 21.-Ray- schreef:hoe kom ik zo snel aan de ET waarde van een Clio V6?? (voorzijde?)

volgens de feestcommissie is het ET 20...
-
En nog maar 1 gemaakt :
[img]http://www.renault19.nl/images/800/HPIM1343.jpg[/img]
Dit is de link om dit maken :
http://homokaasu.org/rasterbator/
[img]http://www.renault19.nl/images/800/HPIM1343.jpg[/img]
Dit is de link om dit maken :
http://homokaasu.org/rasterbator/
-
- Contacteer:

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ah, zo'n rolverdeling.Mrtn schreef:Maar de belangrijkste reden was dat ik de 206 moest kiezen van mn vriendin

[img]http://home.tiscali.nl/r5baccara/Afbeel ... chline.jpg[/img]
Een 1.6 16v Tech Line. Hij staat al bij de dealer, eerst gas inbouwen en dan kan ik hem 14 januari ophalen.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoho, het model heeft zij bepaald, de rest was mijn keuze. Het is een speciale kleur zwart(!) voor de Tech Line-serie.
De bestelling was vorige week donderdag rond. De Tech Line was niet meer af-fabriek te bestellen, alle beschikbare auto's waren al in Nederland. Alleen leverbaar als 3- en 5-deurs (dan maar geen Grand Tour dus), om de verkopen hiervan wat op te krikken. Oa voorzien van halflederen bekleding en navigatie.
De BMW zal ik nog wel missen om z'n wegligging en achterwielaandrijving. Klein beetje maar hoor
De bestelling was vorige week donderdag rond. De Tech Line was niet meer af-fabriek te bestellen, alle beschikbare auto's waren al in Nederland. Alleen leverbaar als 3- en 5-deurs (dan maar geen Grand Tour dus), om de verkopen hiervan wat op te krikken. Oa voorzien van halflederen bekleding en navigatie.

De BMW zal ik nog wel missen om z'n wegligging en achterwielaandrijving. Klein beetje maar hoor

MacMouse, hoeveel betaal je elke R19 rijder hier om in hun signature je link te plaatsen?!
Misschien kun je ook mij verleiden?!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport