
[5GTT] project Haan
ik denk, hij begint weer te mauwen over zijn opleglettersChris schreef:Gaaf 5je! Mis alleen de RTC kenmerken..





mooie 5.
alleen jammer dat er geen kentekenplaten met oplegletters opzitten!!hihi





5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
ze is goedgekeurd!!!
wel een paar punten die niet helemaal 100% zijn maar dat ga ik binnekort fixen. dynamo, schokdemper, uitlaatspuitstuk en nog wat dingetjes.
vandaag ook mijn velgen wit gespoten, liggen nu te drogen. er komt waarschijnlijk 175-50 vr13 omheen van pirelli
.
morgen weer een beetje verder klussen....


wel een paar punten die niet helemaal 100% zijn maar dat ga ik binnekort fixen. dynamo, schokdemper, uitlaatspuitstuk en nog wat dingetjes.
vandaag ook mijn velgen wit gespoten, liggen nu te drogen. er komt waarschijnlijk 175-50 vr13 omheen van pirelli

morgen weer een beetje verder klussen....

vandaag de hele dag aan het klussen geweest in de motregen. en wat hebben wij allemaal gemonteerd: skirt, spatbordverbreder, tankklepje, rechter spiegel, rechter stoel en witte knipperlichten. ook een nieuwe draad getrokken naar mijn kentekenverlichting, andere was gebroken en mijn klokjes aangesloten. egt 100 kabeltjes onder mijn middenconsole zitten nu
. heeft iemand nog een leuke pioneer radio te koop?
oja nog iets, die gele draad naar de radio is de + hier zit zeker ergens een zekering tussen, ,maar waar? iemand?
hier is een fototje ferdy
, jaja die velgen komen nog.
errug geil al zeg ik het zelf:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwDzAu0X ... 5243359436[/img]

oja nog iets, die gele draad naar de radio is de + hier zit zeker ergens een zekering tussen, ,maar waar? iemand?
hier is een fototje ferdy
errug geil al zeg ik het zelf:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwDzAu0X ... 5243359436[/img]
-
- Berichten: 7739
- Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
- Car: Renault Clio III RS
- Locatie: mont chêne
Gele draad is meestal de draad waar een konstante voeding op staat.Dus bv voor het geheugen van je radio ed.haan schreef: oja nog iets, die gele draad naar de radio is de + hier zit zeker ergens een zekering tussen, ,maar waar? iemand?
oke. en weet je ook of er een zekering tussen zit en waar? bij mij geeft hij nl geen spanningantoine schreef:Gele draad is meestal de draad waar een konstante voeding op staat.Dus bv voor het geheugen van je radio ed.haan schreef: oja nog iets, die gele draad naar de radio is de + hier zit zeker ergens een zekering tussen, ,maar waar? iemand?
-
- Berichten: 6133
- Lid geworden op: do 10 jan 2002 0:00
- Locatie: Heiloo
- Contacteer:
kijk eens of alle zekeringen in je zekeringenkast heel zijn
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
heb vandaag bandjes gemonteerd op mij gespoten velgen. en ik vind ze heeel erg mooi geworden. ook nog andere veerpoten gescoort. weet alleen niet of het verlagingsveren(en hoeveel cm) meteen ook een andere dynamo.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAmFz0b ... 9271759221[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwACAzwb ... 9266514589[/img]
veerpoten die ik nog ga kuisen
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwCJAj4b ... 9276456643[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwAmFz0b ... 9271759221[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwACAzwb ... 9266514589[/img]
veerpoten die ik nog ga kuisen
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VwCJAj4b ... 9276456643[/img]


waar heb je die laten spuiten?
Ferdy schreef:heeft ie zelf gedaan

[trots-modus]~Haas~ schreef:Ferdy schreef:heeft ie zelf gedaan
idd. niet zo moeilijk, gewoon veeel schuren en dan spuiten met grondlak en een industrielak. wel met een spuitpistool. banden zijn trouwes pirelli P7F 175 50 13.

ff een update.
- veerpoten schoon gemaakt en gespoten.
- dynamo verwisseld
- alvast een veerpoot vervangen
veerpoten waren erg aan vervanging toe. veertorens warne ook helemaal niet fris, dus de staalborstel op de boormachine en kuisen maar. en natuurlijk goed getectyleerd.
dynamo heb ik vervangen. maar ik lek nog steeds ergens behoorlijk spanning, heeft iemand tips. gewoon doormeten denk ik.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAAAKga ... 2453150977[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAAAKca ... 2444826694[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgDYFqYa ... 2435355495[/img]
- veerpoten schoon gemaakt en gespoten.
- dynamo verwisseld
- alvast een veerpoot vervangen
veerpoten waren erg aan vervanging toe. veertorens warne ook helemaal niet fris, dus de staalborstel op de boormachine en kuisen maar. en natuurlijk goed getectyleerd.
dynamo heb ik vervangen. maar ik lek nog steeds ergens behoorlijk spanning, heeft iemand tips. gewoon doormeten denk ik.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAAAKga ... 2453150977[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgAAAKca ... 2444826694[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgDYFqYa ... 2435355495[/img]
zit IDD een gat inAbel schreef:wil je eens een closeup maken van je serie nr??
lijkt als of daar een gat in zit??


-
- Berichten: 2775
- Lid geworden op: zo 7 sep 2003 18:58
- Car: GTT
- Locatie: grave
haan schreef:zit IDD een gat inAbel schreef:wil je eens een closeup maken van je serie nr??
lijkt als of daar een gat in zit??![]()
. ik tikte er een beetje doorheen met een schroevendraaier. weer teruggetikt. en het is nog wel leesbaar gelukkig. tsja. ik kan daar ook niet gaan lassen. dan verneuk ik het serienr ook.
dan tik je er een chassisnr. bij en die ouden werk je weg dan is het ook goed als het nr maar in de buurt van de plaats van wat op het kenteken staat zit is het goed en zo duurt het ooki nie lang meer of het is niet meer leesbaar
mag dat zomaar? is anders wel een idee ja.Danny van Duren schreef:haan schreef:zit IDD een gat inAbel schreef:wil je eens een closeup maken van je serie nr??
lijkt als of daar een gat in zit??![]()
. ik tikte er een beetje doorheen met een schroevendraaier. weer teruggetikt. en het is nog wel leesbaar gelukkig. tsja. ik kan daar ook niet gaan lassen. dan verneuk ik het serienr ook.
dan tik je er een chassisnr. bij en die ouden werk je weg dan is het ook goed als het nr maar in de buurt van de plaats van wat op het kenteken staat zit is het goed en zo duurt het ooki nie lang meer of het is niet meer leesbaar
toren was alleen op dat stukje goed roestig en ik heb veel met de schroevendraaier geslagen maar ik kreeg er niet meer gaten of deuken in. hij is nu roestvrij en behandeld, goede veerpootschotels, en er komt nog een veerpootbrug op; is dus wel stevig genoeg lijkt mij. en als hij daarop volgend jaar wordt afgekeurd kan ik alsnog lassen.
update:
gister is mijn auto verzekerd! rijden dus! allemaal leuk en aardig, stuurt lekker, torretje loopt heel mooi, maaaar de koppeling is gaar en een aandrijfas is versleten.
Vanmorge op de zaak geweest en er lagen nog 2 koppelingen, namelijk eentje uit een clio RSI en een sach uit een 19 16V (bj 1999) allebij is zeer goede staat en allebij 7.2 mm dikke platen. nu zit ik dus te twijfelen of ik een van deze erin leg (en welke), of een nieuwe kopen. iemand tips? en heeft er nog iemand goede aandrijfassen liggen?
ik wil mischien in de carnavalsvakantie de motor eruit halen om de koppeling te vervangen, als er iemand intresse heeft om mee te helpen, graag, laat het dan even weten. 2 mensen weten meer als 1, gaat het sneller en is het gezelliger.
gr. Daan
gister is mijn auto verzekerd! rijden dus! allemaal leuk en aardig, stuurt lekker, torretje loopt heel mooi, maaaar de koppeling is gaar en een aandrijfas is versleten.

ik wil mischien in de carnavalsvakantie de motor eruit halen om de koppeling te vervangen, als er iemand intresse heeft om mee te helpen, graag, laat het dan even weten. 2 mensen weten meer als 1, gaat het sneller en is het gezelliger.

gr. Daan
Die koppelingen passen allebij, en zijn ook wel sterk genoeg voor een standaard gtt.
Als je 't echt enorm veel werk vind om een koppeling te vervangen, en dat echt nooooit meer wilt doen, of als je er erg veel werkplaatsuren voor moet betalen, is het misschien slim om een nieuwe koppeling te monteren, eventueel een versterkte. In andere gevallen, lekker monteren die koppeling die je hebt liggen.
Als je 't echt enorm veel werk vind om een koppeling te vervangen, en dat echt nooooit meer wilt doen, of als je er erg veel werkplaatsuren voor moet betalen, is het misschien slim om een nieuwe koppeling te monteren, eventueel een versterkte. In andere gevallen, lekker monteren die koppeling die je hebt liggen.
rev it like a rental
is goed. moet nu alleen rustig rijden met die koppeling. en die as maakt herrieFerdy schreef:ik zag het al,
je gtt stond verdacht de andere kant op,
met de kont richting straat,
zo staat ie normaal nooit
veel rijplezier !
kom snel een ritje maken !
