ik heb deze auto ongeveer een half jaar gelden gekocht. natuurlijk al helemaal weg van renault en vooral de GTT. ik heb een paar maanden geleden al wat gesleuteld aan mijn gtt en nu ik vakantie heb ben ik ook weer een beetje bezig met de auto.
toen ik de 5 kocht zaten er een paar gebreken aan: geen tank klepje. geen antenne. teveel turbodruk -> stotteren, krassen, deuken, lekke kachel rad., dorpels doorgeroest, remblokken en schijven op, en zog wat andere dingetjes waar ik zo niet op kan komen.
auto heeft nog geen 140 dkm gelopen en ziet er netjes uit voor zn leeftijd, en het feit dat het een 5 is.
ik heb nog geen kilometer gereden met deze gtt. reden: 12 aug moe tik op voor mn rijexamen

ik heb wel fotos. maar geen webspace. heeft iemand wat ruimte voor mijn klusfoto's?
vandaag en gisteren ben ik bezig geweest met het vervangen van de kachel radiator. en dat is idd een klote werk. maargoed. er zit een andere in nu. de vloerbedekking is er ook uit en klaar om gecleant te worden. verder heb ik de dorpels ook al weer roestvrij gemaakt, dicht gelast, en behandeld met ML tectyl.
maargoed, als er iemand is waar ik mijn fotos heen kan sturen. graag!