Chris schreef:Thijs, maar waarom dan? Heb je een medisch mankement?
Ja man ik ben Diabeet (suikerpatient) en die grapjurken van de CBR verzeinnen allemaal leuke dingen om het je dan een stuk moeilijker te maken en je een hoop geld afhandig te maken
Een vanmijn beste maten is ook diabeet, en als je soms hoort waar verzekeringsmaatschappijen, hypotheek verstrekkers en dergelijke mee aankomen echt niet normaal!!
Hesselpttm
Heb ik nu ook last van! heb net ook effe een huissie gekocht. duurt allemaal 3 keer zo lang
Over die vrachtwagen, het was Alfa bier, en ze zijn wat kratten vergeten weg te halen, dus voor de liefhebbers...
Alfa bier komt geloof ik wel bij Heineken vandaan.
Chris schreef:Thijs, das minder man.. Ga je weer verhuizen?!
Over die vrachtwagen, het was Alfa bier, en ze zijn wat kratten vergeten weg te halen, dus voor de liefhebbers...
Ja man heb een huissie gekocht waar ik me autoos wel normaal kan parkeren ipv die ellende in de stad en wat makkelijk bereikbaar is voor mensen uit Bodegraven
Wat is dat...een hobby van die RTC'ers in het noorden van het land...vrachtwagens met bier de weg afsnijden om vervolgens de overblijfselen snel in de kofferbak te douwen.
"kijk nou sjonnie, 500 kratjes bier, somaar van de vrachtwaoge gefalle"
Chris schreef:Thijs, das minder man.. Ga je weer verhuizen?!
Ja man heb een huissie gekocht waar ik me autoos wel normaal kan parkeren ipv die ellende in de stad en wat makkelijk bereikbaar is voor mensen uit Bodegraven
Damn, die is wel erg bizar.
Te bedenken dat die mensen die weggespoeld werden bijna gered konden worden en ze het nu ben ik bang voor niet overleefd hebben...