Een van K&N, zo'n 57i kit? zoja waar is deze als goedkoopste te bestellen ?
Of is er een andere die beter is ?

ej das der maar 1
Er staat ook bijv deze...Martijn. schreef:ej das der maar 1
Ja eigelijk wel.Ernie E. schreef:Dus voor een beter geluid kan ik beter een openluchtfilter kopen en zorgen voor een goede luchtaanzuiging (lees koud).Madmaus schreef:Performance=> Vervangingsfilter
Sound=> Openluchtfilter
ja ik heb bij mij clio een openlucht filter erop zitten met een directe toevoer voor koude lucht.Of het qua vermogen afgenomen heeft geloof ik nie voor men gevoel trekt ie juist iets feller nu kan ook door de sound komenMadmaus schreef:Ja maar hoe dat verhaal precies in elkaar steekt weet ik niet. Als je dat wilt kan je met een slang vanaf je bumper naar je filter toe.
Maar dat ik volgens mij nog niet zo makkelijk.
Ik zou in elk geval niet gewoon zonder na te denken zo'n open lucht filter erop gooien. Is nog slecht voor het blokkie ook als ie zoveel warme/hete lucht aanzuigt.
Misschien heeft iemand anders ervaring met koude luchtaanvoer??
Succes.
absoluutThierry schreef:Een openluchtfilter geeft wel een gaaf geluidje ja
Vooral als je het gas even diep intrapt
Dat aanzuiggeluid is echt prachtig jaspitsoor schreef:absoluutThierry schreef:Een openluchtfilter geeft wel een gaaf geluidje ja
Vooral als je het gas even diep intraptals ik bij mijn cliotjuh ff het gas diep in trap brult de uitlaat bijzonder zwaar en bij wat hoger toertal hoor je de lucht gewoon in de filter gezogen worden
egt wreed
Maar jij hebt ook een echte autoThierry schreef:Dat aanzuiggeluid is echt prachtig jaspitsoor schreef:absoluutThierry schreef:Een openluchtfilter geeft wel een gaaf geluidje ja
Vooral als je het gas even diep intraptals ik bij mijn cliotjuh ff het gas diep in trap brult de uitlaat bijzonder zwaar en bij wat hoger toertal hoor je de lucht gewoon in de filter gezogen worden
egt wreed
![]()
Daar moet ik nieteens zoveel gas voor geven om dat te horen