Als jij het OV verbeterd hier zodat ik zonder auto naar me vriendin kan is ie voor jouErik (Schepjes) schreef:
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Contacteer:
en dan hoef ik niks te betalen?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Denk dat verbetering van t OV al genoeg kost toch?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
een zakdoek? 

-
- Über-Spammer
zie er toch echt geen busje WD-40 inMrtn schreef:ONMISBAAR gereedschap voor die stomme RenaulthokkenDroes schreef:wat houdt dat kerstmeisken naast 'Renault tuning club' vast?

-
- Contacteer:
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Volgens mij bedoelt die knakker-Martin de 13" cupvelgen Scheppie...
Maargoed waarom zou je die ranzige stalen velgen nieuw willen kopen? Je zal er snel 200 euri voor betalen gok ik zo. Verder ziet het er net uit alsof je op reservewielen rijd.
De 15" stalen 19-16v velgen op de link van Scheppie staan dan een stuk beter en rijd ook stukken beter omdat je minder wangrol hebt.
Maargoed
Maargoed waarom zou je die ranzige stalen velgen nieuw willen kopen? Je zal er snel 200 euri voor betalen gok ik zo. Verder ziet het er net uit alsof je op reservewielen rijd.
De 15" stalen 19-16v velgen op de link van Scheppie staan dan een stuk beter en rijd ook stukken beter omdat je minder wangrol hebt.
Maargoed

-
Hij bedoelt wel de 15" stalen cupvelgen van 19 16v.Steven schreef:Volgens mij bedoelt die knakker-Martin de 13" cupvelgen Scheppie...
Maargoed
Hij heeft mijne te leen voor keuring en hij wil mijne ook al kopen, maar ik verkoop ze niet.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Sja de naam 'cupvelg' is altijd een breed begrip. Als ie nou gewoon ff wat specifieker is.
De cupvelgen voor de GT zijn die schrale 13" dingen zoals de reservewielen.
Die stalen 19-16v velgen zijn gewoon de standaard 19-16v velgen, dus de cupnaam is niet geheel juist.
Tuurlijk zal er wel mee geraced zijn, maar ik betwijfel of er uberhaupt een 19-16v-'cup' is geweest.
De cupvelgen voor de GT zijn die schrale 13" dingen zoals de reservewielen.
Die stalen 19-16v velgen zijn gewoon de standaard 19-16v velgen, dus de cupnaam is niet geheel juist.
Tuurlijk zal er wel mee geraced zijn, maar ik betwijfel of er uberhaupt een 19-16v-'cup' is geweest.
k word ook gek als dr iets tikt, daarom ga ik woensdag terug naar maarssen, als je zo'n duur systeem eronder heb moet het wel goed zijn
er moet waarschijnlijk nog een rubber tussen ofzo, ze kijken maar wat ze daan!
tis niet de bedoeling als je een tik tegen de pijp aangeeft dat ie dan gelijk ergens tegen aanloopt
dat moet gewoon goed zitten tog
laturrr
er moet waarschijnlijk nog een rubber tussen ofzo, ze kijken maar wat ze daan!
tis niet de bedoeling als je een tik tegen de pijp aangeeft dat ie dan gelijk ergens tegen aanloopt
dat moet gewoon goed zitten tog
laturrr
-
- Contacteer:
idd ckers als het aardig wat gekost heeft 
Hee pikkepijpie, Brezaap werkt wel met een ruilsysteem.
Bovendien zit in Beverwijk op het marlo-center een leuk bedrijfie wat dynamo's reviseert.
Als je vanaf de spoorsingel langs Brezan rijd dan moe tje niet direct nar Brezan links, maar het volgende straatje en dan ergens halverwege.
Maar zo'n bedrijfie zit ongetwijfeld in HHW ook ergens
Renault doet dat niet, die besteed dat ook uit.
Ze zullen dus ooknie met een ruilsysteem werken.
Bovendien zit in Beverwijk op het marlo-center een leuk bedrijfie wat dynamo's reviseert.
Als je vanaf de spoorsingel langs Brezan rijd dan moe tje niet direct nar Brezan links, maar het volgende straatje en dan ergens halverwege.
Maar zo'n bedrijfie zit ongetwijfeld in HHW ook ergens

Renault doet dat niet, die besteed dat ook uit.
Ze zullen dus ooknie met een ruilsysteem werken.
Je kant het ook eens zelf proberen, als het alleen de koolborstels zijn.R(ay)Si schreef:Wie weet ff uit zijn hoofd wat een nieuwe dynamo voor een RSi kost?
En of meneer renault ook aan ruil dynamo's doet?
En of dat meneer renault ook nieuwe koolborsteltjes plaatst??
dank u
Heb me auto morgenmiddag weer nodig 
En ken helaas niet nog ff naar Beverwijk rijden
en Steef de brezan van beverwijk zit toch bij de haven daaro
of hebben ze er twee 
@Riel dat was ook wel de bedoeling maar heb hem zsm weer nodig en ik weet nog niet eens wat het precies is...dus ga morgen nog ff naar de dealer misschien dat ze wat kunnen doen...iig me accu weer ff opladen
Als ze niets kunnen doen breng ik hem v/d week wel langs een revisie bedrijf!
Thnx iig voor de antwoordjes!

En ken helaas niet nog ff naar Beverwijk rijden

@Riel dat was ook wel de bedoeling maar heb hem zsm weer nodig en ik weet nog niet eens wat het precies is...dus ga morgen nog ff naar de dealer misschien dat ze wat kunnen doen...iig me accu weer ff opladen

Als ze niets kunnen doen breng ik hem v/d week wel langs een revisie bedrijf!
Thnx iig voor de antwoordjes!
Alleen nog maar VW!
Ga hem morgen er af sleutelen en ff grondig onderzoeken 
Breng hem v/d week ff langs een revisie bedrijfje want me lagertjes klinken ook niet er fijn....zaagt een beetje.
Weet ik weer zeker dat ie goed komt!

Breng hem v/d week ff langs een revisie bedrijfje want me lagertjes klinken ook niet er fijn....zaagt een beetje.
Weet ik weer zeker dat ie goed komt!
Alleen nog maar VW!
Gistermiddag verjaardag bij me oma gehad. Hele familie weer gezellie bij elkaar. Kom ik erachter dat mijn neef een Kitcar (Striker) aan het bouwen is!!!
A la dit dus:
[img]http://www.racewagen.nl/images/striker% ... mall4b.jpg[/img]
http://www.racewagen.nl
Dat ga ik dus ff in de gaten houden
A la dit dus:
[img]http://www.racewagen.nl/images/striker% ... mall4b.jpg[/img]
http://www.racewagen.nl
Dat ga ik dus ff in de gaten houden

Heb per vandaag m'n nieuwe auto
. Dit is een oude uno uit 1990 gekocht voor 75 euro zodat ik ff goedkoop rijd en kan gaan sparen voor wat ander leuks 
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding(237).jpg[/img]
Voorzien van RTC weggeefsticker uiteraard

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Afbeelding(237).jpg[/img]
Voorzien van RTC weggeefsticker uiteraard

klopt zulke als op de link bedoelde ik wel.RobertR19 schreef:Steven schreef:Volgens mij bedoelt die knakker-Martin de 13" cupvelgen Scheppie...
Maargoed
Hij bedoelt wel de 15" stalen cupvelgen van 19 16v.
Hij heeft mijne te leen voor keuring en hij wil mijne ook al kopen, maar ik verkoop ze niet.
maar renault kan ze niet vinden helaas in hun bestand. en een bestel nummer of type nummer heb ik er ook niet van.
dus maar even kijken of we wat leuks op de kop kunnen tikken.
Doe mij ook een weekje!!!Menno schreef:Vanmorgen na 't krabben......... me nest maar eens uitgerold.Madmaus schreef:Hmmmzz vanmorgen bij het krabben heb ik een stuk uit me raam/zonneband gekrabt![]()
![]()
Lekkah, vakantie
ik kan hier op reageren maar ik laat het hier bij ik tel wel tot 20dennisvr schreef:ach, hij had het zonder '' ook wel even kunnen zeggen
ik werk me uit de naad om te vinden waar te problemen zitten, en dan zit ik niet op dat soort replies te wachten
en ach dennis ik weet heus wel dat jij je uit de naad werkt om het allemaal goed te doen. Maar de volgende keer zal ik je wel een PM sturen als je dat liever heb
en joost bedankt voor de uitleg