dat is die niet meer, hij is nou typ-sletSteven schreef:En das electriciën, schaam je

dat is die niet meer, hij is nou typ-sletSteven schreef:En das electriciën, schaam je
Idd WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR !!!!!Roy schreef:Waar?slash schreef:voor 140 euro heb je een groep A geloof ik op ruilbasispeter5GTTurbo schreef:
En over die carb en injectie
Als er nog normaal aan een dikke carb te komen is dan komt die er wel.
En injectie gaat me net weer iets te ver qua prijs.
Misschien ooit eens een zelfbouw projectje.
Wat zit je toch te mekkeren, jah het blijft een klein rotkreng, maar tis iig beter als standaard en je merkt het echt wel.Abel schreef:wat is er nu zo bijzonder aan een groep A carb?
de venturi is opgeboord naar 28mm meen ik en er zit een 1.3 mm sproeier is thats it voor 200 euro
naar mijn mening. Of iemand moet een goede argumentatie hebben
Tweetraps is wel moeilijker afstellen. Nou is het afstellen van een carb. zo ie zo niet makelijk.mark 5t schreef:veel te duur voor dat geld kun je beter een serieuze tweetraps kopen zoals ik gedaan heb!!!![]()
Hij rijdt wel goed er zit alleen een klein hikje in bij het oppakken van de carb. Maar in het midden gebied is hij te rijk. En ik wil dat dat beter wordt, je merkt het niet met rijden maar het vervuilt je motor wel. Laten we zo zeggen; ik had verwacht dat het afstellen simpeler was. Maar het volgelen met, venturies, remluchtsproeiers, hoofdsproeiers, en emulsiebuizen is nog niet zo simpel.Steven schreef:Ik heb hier namelijk nog geen 1 carb echt fatsoenlijk zien rijden.Die van Sander is dan wel op de bank geweest maar achteraf nog steeds niet naar wens toch? (correct me if i'm wrong).
Matijs rijd ook nognie helemaal jofel...
Veel suc6 gewenstmark 5t schreef:ik laat je de resultaten wel horen als mijn gt weer rijdt dwz terug is van de spuiter want dan kan het opbouwen beginnen
Denk dat ik met wat slijpwerk niet alles netjes krijg.Steven schreef:Dat het niet lekker past heb je snel, dat is met wat slijpwerk wel weer netjes te krijgen hoor.
Maak eens wat foto's?
Wel grappig, alleen jammer dat je de reflectie niet ook aangepast hebt, valt wel erg op zo.Scorrie morrie schreef:Zo, eindelijk weer wat nieuws van Peet z'n autootje........
Hij is nu eindelijk klaar!
Peet heeft gevraagd of ik een foto voor hem mocht posten waarin hij trots in z'n nieuwe autootje zit. Ik ben de beroerdste natuurlijk niet![]()
Komt ie....!
Grtz een goede vriend van Peet
Zijn altijd wel scherpe mensen op zo'n forumCalle schreef:Wel grappig, alleen jammer dat je de reflectie niet ook aangepast hebt, valt wel erg op zo.Scorrie morrie schreef:Zo, eindelijk weer wat nieuws van Peet z'n autootje........
Hij is nu eindelijk klaar!
Peet heeft gevraagd of ik een foto voor hem mocht posten waarin hij trots in z'n nieuwe autootje zit. Ik ben de beroerdste natuurlijk niet![]()
Komt ie....!
Grtz een goede vriend van Peet
Graag gedaan ben de beroerdste nietpeter5GTTurbo schreef: Thnx Cor , vriend.....
Er was veel rook, en naar mijn mening kwam het niet uit de uitlaat.Klinkt niet goed
Heb je al naar het koelvloeistofpeil gekeken?
En de oliepeilstok eruit gehad,ff kijken of het peil is gestegen?
Kwam de rook uit de uitlaat?
Klinkt idd als een pakking, maar idd dan zou de startmotor hem gewoon rond moeten draaien en dat doet die nu dus niet.klinkt als een pakking, maar dan zou de startmotor de boel nog wel moeten kunnen rondkrijgen.
Ga ik zo ff doen.heb je al geprobeerd om hem rond te draaien met een sleutel op de kruk-as?? want als de start motor em niet meer rond krijgt is dat meestal een teken van een grote motor schade.