Carbu TALK 5GTT

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

gewoon zelf maken heb evt wel een foto maar geen webspace
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

mooi, ik heb mn msn gegeven via pm, ik hoop dat je me kan helpen
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

Menno schreef:van wat voor motor hebbie die carburateur gejoept?
ik geloof een 2 liter 16v....

weet t niet zeker
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Dubbele weber via Greg zeker?

Als het een 2 liter atmosferisch is mag je em wel eerst ff aanpassen voor drukvulling :p
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

ja idd via greg,

en t is van een turbo, dus dat zit wel goed
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Das van een Lancia Delta Turbo 1.6 :p
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

yep hebbe ik ook :worship:
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Is geloof ik zelfde weber als waar Sander mee bezig was.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ja dacht ik ook
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

ik nu ook dus...

:wink:
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Steven schreef:Is geloof ik zelfde weber als waar Sander mee bezig was.
Mijn carb. komt van de Maserati bi-turbo en is van het type Weber 36DCNVH 26/100. Kan mijn oude topic nergens meer vinden, alleen iets wat er op lijkt.

gr sander
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

weet iemand toevallig wie Weber leverd in NL?

volgens mij kan ik een spruitstuk van een 1,4 nemen (daar zit ook een dubbele carb op) en dan een adapterplaat kopen

(~)
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zelf maken of laten maken
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

slash schreef:weet iemand toevallig wie Weber leverd in NL?
Dat zijn er heel veel, ik heb hem gekocht bij BCCP.
slash schreef:volgens mij kan ik een spruitstuk van een 1,4 nemen (daar zit ook een dubbele carb op) en dan een adapterplaat kopen (~)
Kijk hier maar eens, versie I KLIK HIER en versie II KLIK HIER
slash schreef:... en dan een adapterplaat kopen (~)
Dat kun je gerust vergeten, dat wordt zelf/laten maken.

En dan ben je er nog niet, het is een leuk avontuur waar je aan begint. :lol: :lol:

Het inlaatspruitstuk van versie I kun je kopen van me als je wilt. Deze dus:
Afbeelding

gr sander
rubie
Berichten: 310
Lid geworden op: di 4 mar 2003 18:37

best wel een heel werkje ,inlaatspruitstuk valt nog mee ,maar dan komt de aap uit de mouw!!!bediening van gashendel en van die dingen :D
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

rubie schreef:best wel een heel werkje ,inlaatspruitstuk valt nog mee ,maar dan komt de aap uit de mouw!!!bediening van gashendel en van die dingen :D
ja idd, die gashendel bediening....

ff kijken wat we kunnen fixen
het begin is er gelukkig
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

die bediening van de gashendel is wel het laatste waar ik m ij druk om maak zorg nu eerst maar dat je alles pas hebt en dat de motor lekker loopt kijk daarna maar eens naar die kabel .
is niet zo moeilijk hoor kan je originele wel vervangen door iets universeels van een brommer of zo
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

of ff langs de halfords voor een remkabel van een fiest
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Jaah en dan handgas :p
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

Sander schreef:
slash schreef:weet iemand toevallig wie Weber leverd in NL?
Dat zijn er heel veel, ik heb hem gekocht bij BCCP.
slash schreef:volgens mij kan ik een spruitstuk van een 1,4 nemen (daar zit ook een dubbele carb op) en dan een adapterplaat kopen (~)
Kijk hier maar eens, versie I KLIK HIER en versie II KLIK HIER
slash schreef:... en dan een adapterplaat kopen (~)
Dat kun je gerust vergeten, dat wordt zelf/laten maken.

En dan ben je er nog niet, het is een leuk avontuur waar je aan begint. :lol: :lol:

Het inlaatspruitstuk van versie I kun je kopen van me als je wilt. Deze dus:
Afbeelding

gr sander
of een van lancia op de kop tikken , volgens mij is dat 2de type gewoon een van lancia

groet
jop
Calle
Berichten: 1340
Lid geworden op: ma 25 aug 2003 9:24
Locatie: Eindhoven 1977_R15_GTL

slash schreef: Het inlaatspruitstuk van versie I kun je kopen van me als je wilt. Deze dus:
Afbeelding

gr sander
Bij deze zijn links en recht niet van elkaar gescheiden, toch? Dan is het flow-technisch ook niet erg fijn.
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

is mijns inziens inderdaad flow technisch niet ok.
verder natuurlijk wel tof gemaakt
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Calle schreef:
slash schreef: Het inlaatspruitstuk van versie I kun je kopen van me als je wilt. Deze dus:
Afbeelding

gr sander
Bij deze zijn links en recht niet van elkaar gescheiden, toch? Dan is het flow-technisch ook niet erg fijn.
Wat bedoel je precies met "niet gescheiden" en "flow-technisch ook niet erg fijn" Voor de duidelijkheid het inlaatspruitstuk van een GTT is niet gescheiden qua kanalen.

gr sander
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Volgens mij bedoelen ze te vragen of 't een dubbele of een registercarburatuer is.
rev it like a rental
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

Menno schreef:Volgens mij bedoelen ze te vragen of 't een dubbele of een registercarburatuer is.
een wat? :lol:
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

tja, ik weet ook nie wat 't is, maar klinkt wel goed, toch? :smile:

Zal 't vanaaf eens ff in de kroeg vertellen :smoke:
rev it like a rental
slash
Berichten: 688
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:27
Locatie: leiden

Menno schreef:tja, ik weet ook nie wat 't is, maar klinkt wel goed, toch? :smile:

Zal 't vanaaf eens ff in de kroeg vertellen :smoke:
in welke kroeg zit je dan, kom ik ook :beer:
Sander
Berichten: 1542
Lid geworden op: zo 3 jun 2001 0:00
Locatie: in de buurt
Contacteer:

Menno schreef:Volgens mij bedoelen ze te vragen of 't een dubbele of een registercarburatuer is.
Die van mij is dus een dubbelen carb. en geen registercarb. (vrij vertaald: twee traps carb.)

gr sander
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

deze construktie is gewoon niet geschikt voor de carb die ik gemonteerd heb .
is een van een lancia delta turbo een dubbele dat bedoel ik er mee te zeggen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Plaats reactie