Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Douwe

Van de week de boel repareren en volgende week idd. wat verder op parkeren :s maar is toch echt belachelijk dat ik verder moet lopen om dat een stel randdebielen niet van andersmans spullen kan afblijven :evil: als ik het gezien had of alsnog achter kom wie het gedaan heeft (heb een heel sterk vermoeden) dat is het behalve schade verhalen eens een baksteen langs hun hoofd halen. (Daarmee hadden ze mijn deur bekrast :s)
PatrickG

fictief voorbeeld;)

Zo meneer, is dat een wapen in uw auto?

Nee meneer dat is een krantenhouder 8)
Douwe

Basic schreef:fictief voorbeeld;)

Zo meneer, is dat een wapen in uw auto?

Nee meneer dat is een krantenhouder 8)
Honkbal knuppel in de auto met een baseball handschoen en honkbal er naast :D
PatrickG

Douwe schreef:Van de week de boel repareren en volgende week idd. wat verder op parkeren :s maar is toch echt belachelijk dat ik verder moet lopen om dat een stel randdebielen niet van andersmans spullen kan afblijven :evil: als ik het gezien had of alsnog achter kom wie het gedaan heeft (heb een heel sterk vermoeden) dat is het behalve schade verhalen eens een baksteen langs hun hoofd halen. (Daarmee hadden ze mijn deur bekrast :s)
Minder man, is dat op die 5gtt gebeurt of heb je die al verkocht?
en als het vermoeden zoooo sterk is....:~
Douwe

Basic schreef:
Douwe schreef:Van de week de boel repareren en volgende week idd. wat verder op parkeren :s maar is toch echt belachelijk dat ik verder moet lopen om dat een stel randdebielen niet van andersmans spullen kan afblijven :evil: als ik het gezien had of alsnog achter kom wie het gedaan heeft (heb een heel sterk vermoeden) dat is het behalve schade verhalen eens een baksteen langs hun hoofd halen. (Daarmee hadden ze mijn deur bekrast :s)
Minder man, is dat op die 5gtt gebeurt of heb je die al verkocht?
en als het vermoeden zoooo sterk is....:~
De 5 is weg was de ford...was het maar de 5 die moest toch gespoten worden van de ford is de lak als nieuwe :(
PatrickG

:(

Sven ook al de dupe...

Ik blijf dit jaar wel wakker met het "luilakken". ( is dit eigenlijk iets dat in heel nederland wordt gedaan? ). Ik blijf de wacht houden bij mijn auto 8)

incl. mijn krantenhouder :lol:
5gt8vturbo

ophangen dat soort mensen dan in de brand steken en daarna met je auto overrijden en steenigen. echt afgrijselijk dat soort mensen! maar er ook :foto: van maken en hier posten in een apart topic: ACT- de vandalen en hun straf. veel succes verder
Steven
Car: M536

Ik woon in een ouwe mensen flat, die gaan met luilakken altijd op de wacht zitten zodat er gene crimineeltjes de flat ingaan om de lift in de fik te steken (eerder gebeurt).

Is mooi, kan ik rustig blijven pitten :D
PatrickG

haha maar wat zijn de nadelen van zo'n flat met oudjes :)
Steven

Dat ze niet zo enthousiast zijn als jij over je zelfgemaakte 15-euri-bosal-sidepipe :lol:

Als je van discussieren houd is het retegaaf, alleen wordt je er na een tijdje wel moe van :~
Droes

Steven schreef:Ik woon in een ouwe mensen flat, die gaan met luilakken altijd op de wacht zitten zodat er gene crimineeltjes de flat ingaan om de lift in de fik te steken (eerder gebeurt).
en dan mag den dezen gaan depaneren zi :evil: :wink:
kan je zo nog wel verhaaltjes vertellen..
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Telt schade van blaadjes ook? Ben je een weekend weg, kom je bij de auto en haal je de boomblaadjes van de auto, zitten er allemaal bruine vlekken in de lak "gebrand". Commandant heeft er ook uitermate moeite mee... Witte lak ook...
Douwe

Joost (DoubleYou) schreef:Telt schade van blaadjes ook? Ben je een weekend weg, kom je bij de auto en haal je de boomblaadjes van de auto, zitten er allemaal bruine vlekken in de lak "gebrand". Commandant heeft er ook uitermate moeite mee... Witte lak ook...
Dat had ik met mijn oude witte vijf ook, was er nauwelijks af te krijgen :s Snap niet hoe blaadjes dat kunnen doen :@
Ralf

Zo, nou mn auto van net 4 weken terug van de schadehersteller en sinds vanmiddag issie er weer. Reden: iemand vond het nodig om z'n auto voor de mijne te werpen toen ik met 80 - 90 aan kwam.. Gevolg, een 40 meter lang remspoor. De andere auto stond op de baan voor linksaf als 6de auto en had rood, dus stond stil. Ik reed op de rechtdoorbaan met 80. Ik rij langs de rij en ineens gooit die man um ervoor, mnou ik vol op mn remmen maar niets meer aan te doen, vol op die man in gereden tot na z'n achteras zat ik er in. Het rare is dat ik niet echt veel schade heb. Nou die vent schelden en doen, dattie me al lang gezien had en dat ik gestoord was enzo.. Ik gelijk de politie al gebeld, 35min op moeten wachten (N) gelukkig had de politie al snel door dat de man rare dingen had lopen doen en heeft hem als verdachte verhoord en van mij alleen een verklaring op genomen. Maarja wel erg irritant omdat mn autotje net netjes heel was.... :@
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tjeedepee! :( Da's mooi balen, Ralf!

Hij wordt gezien als schuldige?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Zwaar kut man!

Sterkte met de afhandeling
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ralf

Ja hij wordt gezien als geschuldige, gelukkig.
R(ay)Si

Dat ik zeker gelukkig, toch zuur man :( succes met de afhandeling!
Alleen nog maar VW!
Strijder

Absurd verhaal

Ik stond vandaag voor een stoplicht stil in beverwijk (was rood) en er stond schuin rechts achter me een scooter stil vlakbij mn auto, en opeens trok hij op en boem... rechter achterlicht kapot en schade aan mn achterbumper.
ik keek hem nog recht in zijn gezicht (een marokaan) :( en weg was hij, kon zn nummerplaat niet zien :@
Steven

Gatver, watvoor scooter was het? Kleur enzo?
Wie weet kan ik em nog es localiseren voor je.
Waar gebeurde het trouwens?
willow

hoeso ben je hem niet achteraan gegaan, ik had die gast aangereden..in zo'n situatie doe ik egt gekke dingen!!! ik zou dat egt niet pikken

maarja suc6 ermee, kleine schades kosten ook al snel veel geld, moet ook nog ff me bumper laten maken bij de spuiter incl nieuwe spoiler onnder de bumper, kost ook weer 200 euro (N)

suc6!!!
Strijder

Op de alkmaarseweg bij het stoplicht naar de winkelstraat toe. De kleur was zwart net als de berijder van de scooter.
Ik wou achter hem aan gaan idd maar er stonden nog 2 auto's voor me en als ik wou uitstappen toen ging ie als een speer weg. later nog gekeken maar tevergeefs.

Had mn pa iets later gebeld of hij een achterlicht schermpie van de sloop kon halen, was hij gisteren nog toevallig bij de sloop geweest en daar stond nog een clio :) net vervangen en bumper beetje opgepoetst (zwarte verf) alleen er zit nu nog een kras van 5-7 cm dus valt eigenlijk nog mee

Bedankt Steven voor de hulp, je mag hem van mij doodrijden hoor als je een zwarte vlek op 2 wielen voorbij ziet gaan :lol:
~thijs~
Contacteer:

Tja Remy dat krijg je in Beverwijk he :wink: wel kut man! Gelukkig is het niet te erg als ik het zo lees
Strijder

ja het valt mij ook erg mee nadat ik de zwarte verf eraf had gepoetst en mn achetrlichtschermpje vervangen had. :)
Sanderclioll

Nou ze hebben hier in de betuwe volgens mij een hekel aan renault's, ze rijden ze allemaal kort.
(Die 19 is trouwens van een bekende van me)

[img]http://www.112rivierenland.nl/ongeval/a ... lsen_2.jpg[/img]
[img]http://www.112rivierenland.nl/ongeval/a ... lsen_6.jpg[/img]

[img]http://www.112rivierenland.nl/ongeval/a ... to_001.jpg[/img]
[img]http://www.112rivierenland.nl/ongeval/a ... oto_04.jpg[/img]

A2 Beesd
[img]http://www.112rivierenland.nl/ongeval/a ... ie_new.jpg[/img]

De post komt wat later !
Laatst gewijzigd door Sanderclioll op wo 15 dec 2004 10:18, 2 keer totaal gewijzigd.
-jacco-
Über-Spammer

Tis de tijd van het jaar denk :)
Gister op de sloop geweest, waren een paar nieuwe auto's binnengekomen,
waaronder 3 Twingo's, 1 laguna, 3 mégane's en nog een tweetal kangoo's...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hmm... Mooi klote. :(

Winterbandjes zijn zo gek nog niet, denk ik. Dit zijn zo te zien allemaal gladheid-gerelateerde ongelukken.
Sanderclioll

Gisteravond bij mij op de dijk een domme koe, die dacht wel even dik 100 te gaan rijden.
Lag aardig wat modder op de weg, gevolg.
Dwars door een boom gereden, de sloot in, en daar weer uit gegleden.
Ongelovelijk dat die gozer daar met een hersenschudding uit gekropen is.

http://www.112rivierenland.nl/ongeval/141204rijswijk
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

(N)
Ze zeggen niet voor niets dat geluk met de dommen is...
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Merijn schreef:Winterbandjes zijn zo gek nog niet, denk ik.
Dat dacht ik ook, maar toen ik net m'n Snowtrac2's er onder had, stond ik op de 1e rotonde bijna achterstevoren. En met optrekken gaat het lampje van de tractiecontrole ook regelmatig aan (ondanks de achterwielaandrijving).

Ik had eerder alleen maar goede ervaringen met winterbanden, maar deze vallen tegen. :(
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Ronnie B.
Contacteer:

het is goed oppassen in de winter... 8)
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Tis de tijd van het jaar denk :)
Gister op de sloop geweest, waren een paar nieuwe auto's binnengekomen,
waaronder 3 Twingo's, 1 laguna, 3 mégane's en nog een tweetal kangoo's...
Heb je toevallig al een goede verwarmingsunit gevonden (alleen die kap :D )
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ron(nie) schreef:Heb je toevallig al een goede verwarmingsunit gevonden (alleen die kap :D )
En een hoedenplank 8)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Frits schreef:
Ron(nie) schreef:Heb je toevallig al een goede verwarmingsunit gevonden (alleen die kap :D )
En een hoedenplank 8)
Jah, jacco, jij was onze slooppersoon, dat vergeten we niet zo gauw :lol:
-jacco-
Über-Spammer

Ron(nie) schreef: Jah, jacco, jij was onze slooppersoon, dat vergeten we niet zo gauw :lol:
Jullie bedoelen toch nie dak alles sloop hè? :p
Morgen ga ik ff terug, want ze stonden op een apart terrein... Mocht er niet bij, omdat er vandaag (woensdag) mensen kwamen kijken :s

(Ja, ik weet ook niet wat je moet met drie korte Twingo's, maar goed... Vaag vermoeden heb ik wel :D)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Plaats reactie