Minder man, is dat op die 5gtt gebeurt of heb je die al verkocht?Douwe schreef:Van de week de boel repareren en volgende week idd. wat verder op parkerenmaar is toch echt belachelijk dat ik verder moet lopen om dat een stel randdebielen niet van andersmans spullen kan afblijven
als ik het gezien had of alsnog achter kom wie het gedaan heeft (heb een heel sterk vermoeden) dat is het behalve schade verhalen eens een baksteen langs hun hoofd halen. (Daarmee hadden ze mijn deur bekrast
)
De 5 is weg was de ford...was het maar de 5 die moest toch gespoten worden van de ford is de lak als nieuweBasic schreef:Minder man, is dat op die 5gtt gebeurt of heb je die al verkocht?Douwe schreef:Van de week de boel repareren en volgende week idd. wat verder op parkerenmaar is toch echt belachelijk dat ik verder moet lopen om dat een stel randdebielen niet van andersmans spullen kan afblijven
als ik het gezien had of alsnog achter kom wie het gedaan heeft (heb een heel sterk vermoeden) dat is het behalve schade verhalen eens een baksteen langs hun hoofd halen. (Daarmee hadden ze mijn deur bekrast
)
en als het vermoeden zoooo sterk is....
en dan mag den dezen gaan depaneren ziSteven schreef:Ik woon in een ouwe mensen flat, die gaan met luilakken altijd op de wacht zitten zodat er gene crimineeltjes de flat ingaan om de lift in de fik te steken (eerder gebeurt).
Dat had ik met mijn oude witte vijf ook, was er nauwelijks af te krijgenJoost (DoubleYou) schreef:Telt schade van blaadjes ook? Ben je een weekend weg, kom je bij de auto en haal je de boomblaadjes van de auto, zitten er allemaal bruine vlekken in de lak "gebrand". Commandant heeft er ook uitermate moeite mee... Witte lak ook...
Dat dacht ik ook, maar toen ik net m'n Snowtrac2's er onder had, stond ik op de 1e rotonde bijna achterstevoren. En met optrekken gaat het lampje van de tractiecontrole ook regelmatig aan (ondanks de achterwielaandrijving).Merijn schreef:Winterbandjes zijn zo gek nog niet, denk ik.
Heb je toevallig al een goede verwarmingsunit gevonden (alleen die kapJacco Twingi schreef:Tis de tijd van het jaar denk![]()
Gister op de sloop geweest, waren een paar nieuwe auto's binnengekomen,
waaronder 3 Twingo's, 1 laguna, 3 mégane's en nog een tweetal kangoo's...
En een hoedenplankRon(nie) schreef:Heb je toevallig al een goede verwarmingsunit gevonden (alleen die kap)
Jullie bedoelen toch nie dak alles sloop hè?Ron(nie) schreef: Jah, jacco, jij was onze slooppersoon, dat vergeten we niet zo gauw