Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
MarcoG
Contacteer:

Hey Ollie, wat is er mis met jou remschijven? Of lagers?
voske

Patrick L. schreef:
voske schreef:
Patrick L. schreef:oh ja Danny en Wilco,

die spaakvelgen niet door verkopen he :wink:
neej waarom zou ik dat doen denk dat ze prima onder de clio zitten :p :lol:
:lol:

heb je ze al eronder gezet, lopen deze niet aan?
neej ze zitten er nog niet onder zal van de week gebeuren.

leuke meevallers alarm wat ik in het verleden heb gekocht is niks waard en mijn overschrijvingsbewijs is ergens in nijmegen wat waarschijnlijk zal uitdraaien op een nieuw kenteken aan te schaffen dus z'n heerlijke 1 op je nummer plaat ben ff lekker pist maar ja doe je niks aan morgen zal de zon ook wel weer niet schijnen dus schiet ook niet op nu maar hopen dat het toch op een goede manier kan opgelost worden.

met vriendelijke groeten danny
Patrick L.

heeft de vorige eigenaar dat overschrijvingsbewijs niet aan jouw gegeven toen je bij het postkantoor was?
MarcoG
Contacteer:

Wat is een "rève" ?

Bram, hoe heb je de woage nu bij Riël gekregen? (puntjes voor Riël: alt+137) :wink:
Rob

MarcoG schreef:Wat is een "rève" ?

Bram, hoe heb je de woage nu bij Riël gekregen? (puntjes voor Riël: alt+137) :wink:
"Un rève" Is een droom... geloof ik. Toch Pat?

Ja Bram... heb je hem nog gestart gekregen? En aan het remmen :p ? Of nog beter... in Einighausen?
voske

Patrick L. schreef:heeft de vorige eigenaar dat overschrijvingsbewijs niet aan jouw gegeven toen je bij het postkantoor was?
dat is dus fout gegaan maar dat is heel moeilijk uit te leggen wat er fout is gegaan.
Bram (vospower)

Hey danny, bedankt voor de oplossing! moest het weten!

@ marcoG, auto gaat volgende week pas naar einighausen
Patrick L.

voske schreef:
Patrick L. schreef:heeft de vorige eigenaar dat overschrijvingsbewijs niet aan jouw gegeven toen je bij het postkantoor was?
dat is dus fout gegaan maar dat is heel moeilijk uit te leggen wat er fout is gegaan.
dan bel je die pik toch ff en laat je dat bewijs opsturen?
Patrick L.

[quote="MarcoG"]Wat is een "rève" ?[quote]

het is geen droom, het is de realiteit.
Patrick

Ollie schreef:@ Pat21T

Neem aan dat je meegaat vrijdag hè, ondanks de cartroubles! Eens moet alles goed gaan hè :wink:

helaas helaas helaas,ik heb duidelijk pech gehad,ten eerste was ik nog volop aan het werk toen julie aan het grieken gingen,ik moest een werk afmaken,dat was voor de gemeente,ik zat twee meter diep in het wegdek om een hoofdriool te vervangen en dat moest af,dat is op last van brandweer,ziekenauto...enz.
ach ja,heb ik eens geluk gehad dit jaar,niet echt dus ik ben het gewend.
ik heb een nieuwe steekas,heb deze meteen kunnen betalen van mijn overuren,en ja,al had ik niet hoeven werken dan had ik een puzzel moeten maken van hier tot daarachter om me te kunnen gaan.
op is op zeggen ze wel eens :(

maar ja,genoeg zielig gedoe,helaas voor mij zat er geen gezellige avond in,en ik zeg nu niet volgende keer beter want daar hoop ik niet meer op,komt het komt het,zo niet dan niet.

voor nu,steekas wordt gemonteerd en dan hoop ik meteen muziek in mij auto te kunnen zetten enzo.
dat is dan even het enige wat er hard kan dan want de bezine is ook op.........
pompidompidom,het jaar is bijna om.....volgend jaar nieuwe rondes nieuwe kansen nieuwe........rekeningen hahahaha....pffffffff,ik dacht dat ik anders de boot wel kon verkopen,maar ja die had ik niet hihihi,bwhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaa pffffffrrffrrfrffhhhhhhhhtsssssssssjjjjj,klap........met z'n zessen hahaha

heb geen meelij,denk groot,denk leuk,denk aan pat

groeten
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Ik denk aan je pat :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Bram (vospower)

:worship: ik zal een kaarsje voor je opsteken :beer: of een pilsje natuurlijk
205 Turbo
Contacteer:

@ Patrick 21TURBO

Hoi Patrick,

Ik zou graag eens even bij een 21 T onder de kap willen kijken. Ik wil namelijk kijken of het gasklapehuis cq. inlaatspruitstuk van een 21 T
ook op mijn 2.0 T past.
Zou moeten kunnen namelijk!

Ik weet niet of de 21 wel eens tijdens een TNM te bewonderen is. Of dat ik langs kan komen om ff te kijken.

Greetz

Stefan
Rob

Hey Patrick B,
Zwaaide vandaag iemand in een witte Niksan Sunny naar je? Was ik :p .
Die gast die me naar huis bracht (en die die Sunny reed) vroeg aan me (toen je langs ons reed op de Kennedy brug) wat je voor een auto had, omdat je zo snel langs kwam. :lol: . Ik zei... een 19 16v. Waarop hij zei : "Maar ik heb ook een 16 klepper". Maar wel maar een 1400... :p
voske

goedenavond mensen,

ik wilde me even afmelden voor morgenavond. dan ga ik met wilco aan de auto werken om hem door de apk te krijgen. misschien was we op tijd klaar zijn dat we dan nog na komen.

groetjes danny
MarcoG
Contacteer:

Ha, dan wens ik je succes bij de APK. Ik heb vandaag mijn skelter goedgekeurd gekregen, was wel leuk. De remmentest ging als volgt:
auto werd achter opgebokt, een persoon trapt op de rem en iemand anders probeert met zijn hele gewicht beweging in het wiel te krijgen. Vervolgens werd dit "procedé" herhaalt met de handrem. geen beweging te krijgen in het wiel = geslaagd voor de remmentest. :wink: c'est un rève...
MarcoG
Contacteer:

Bram (vospower) schreef:Hey danny, bedankt voor de oplossing! moest het weten!

@ marcoG, auto gaat volgende week pas naar einighausen
Hey Bram, doen je remmen het nu? En springt ie al aan? Heb je een acculader?
Bram (vospower)

Hey Marco, volgens mij is mijn accu dood, watn hij wilt niet meer opladen :( dus nieuwe accu halen... dan zou het geen probleem moeten zijn.
Ollie

Absoluut dieptepunt op TNM gisteren (N)
Rémi clio ph3

Ollie schreef:Absoluut dieptepunt op TNM gisteren (N)
Hoezo, was je Rémi alleen :lol:
Ollie

Dat nog net niet, maar er waren geen afmeldingen te vinden hier en dan blijken Riël, Rianne en ik de enigen te zijn.
Konden we ook net zo goed niet extra naar Maastricht rijden!!!
Rémi clio ph3

Aha, trouwens ik zie nu dat je een nieuwe titel hebt (Y) , wat houdt het in...
Ollie

Dat weet niemand :lol: :p :wink:
Rémi clio ph3

Ik kan wel wat bedenken :D

algemeen: onbelangrijk
bestuurs: onbelangrijk
lid -> penis -> piemel -> LUL hahahaha :wink:
Ollie

:lol: Stomme Pruus!
Rémi clio ph3

Ollie schreef::lol: Stomme Pruus!
:lol: :lol: zegt wie :D :p
Bram (vospower)

Sorry voor gisteren, maar ik had geen vervoer naar maastricht :@ Volgende week beter!

p.s. mn accu was niet kapot, maar mn lader, gister dus maar ff een nieuwe gehaald, weer een haal uit mn beurs
MarcoG
Contacteer:

Jij hebt tenminste nog een beurs :wink:
voske

voske schreef:goedenavond mensen,

ik wilde me even afmelden voor morgenavond. dan ga ik met wilco aan de auto werken om hem door de apk te krijgen. misschien was we op tijd klaar zijn dat we dan nog na komen.

groetjes danny
nou ja dat zijn al 2 mensen wat zich afmelden.

de auto is nog nie klaar zijn wat dingen misgegaan mensen die je aandrijfas slopen :wink: :lol: . en bij de remmenontluchten je raad het al niet de nippel afgebroken maar die was het gewoon al :) ook leuk. dus ja word een leuke rekening. maar ja we kachen we werken we gaan dood en tussen door proberen we renault te rijden.

ps. patrick l. de velgen krijg je niet meer terug staan er veel te mooi onder 8) :smoke: :beer: .

greeetzzz
Patrick L.

Ollie schreef:Dat nog net niet, maar er waren geen afmeldingen te vinden hier en dan blijken Riël, Rianne en ik de enigen te zijn.
Konden we ook net zo goed niet extra naar Maastricht rijden!!!
Pech he,

kun je niet beter van tevoren een balletje opgooien wie er gaat komen, dan?
ik voel me niet geroepen om me aan en af te melden, is me wat te schools :)
Patrick L.

ps. patrick l. de velgen krijg je niet meer terug staan er veel te mooi onder 8) :smoke: :beer: .
hè, hè..
dat kan als je 300euro`s overmaakt op mijn giro :p
voske

Patrick L. schreef:
hè, hè..
daar denk ik ff over na :) . want komen nu wat kosten nog erbij waar ik niet aan gedacht had maar ik la je iets weten :)
Bram (vospower)

Beste mensen,

Vandaag een grote dag in de geschiedenis van de 5 van mij. De auto heeft zijn eerste 2 kilometer alweer erop zitte! De remmen zijn ontlucht en het blokje loopt weer als voorheen, de turbo spint weer lekker op en de wieltjes draaien weer lustig rond. Het is wel heeeel apart rijden in een nog bijna gestripte auto, ook wordt je wel wazig aangekeken :) de auto stuur megasoepel en je hoort elk geluidje 3x zo hard...psssssssjt.

Wat moet er nu nog gebeuren: de 5 had eigenlijk vandaag naar de spuiter gemoeten om hem af te maken en klaar voor de gele lak, maar dat ging helaas niet door :@ maja nix aan te doen, nu gaat hij komende week helenmaal strak gemaakt worden. Ik moet de deuren eruit halen en nog een aantal onderdelen spuiten in de gronsdlak, ook de evokit. Daarna kan hij helemaal gespoten worden en daarna weer worden opgebouwd en klaar is bram. Ik moet wel nog ff door de APK komen, maar daar verwacht ik geen problemen mee. Ook moet ik nog de elektrische zooi maken om mijn elektrische ramen te bedienen. Ik hoop nu dat de wagen half januari weer rijd. Ik heb nu erg weinig tijd om hem af te maken, maar beetje bij beetje gaat het wel lukken :) .

@ riel: ik krijg nog 2 slijpschijven van je :p
@ rob: je weet wat ik van je krijg :wink: :beer:
Marcel J.

voske schreef:
Patrick L. schreef:
hè, hè..
daar denk ik ff over na :) . want komen nu wat kosten nog erbij waar ik niet aan gedacht had maar ik la je iets weten :)
Kga me er ff mee bemoeien: Koopppuuuuuhhhhh!!!!!!! die velgen :wink: damn dat zie er goed uit :p trouwens ook voor de rest een mooie wagen 8)

FF TUSSENDOOR WIE O WIE HEEFT MÈN WONDELIJKE "SLA HET PINNETJE UIT HET SCHARNIER" SLEUTEL?!

@Bram: kben benieuwd (Y)

Wat TNM betreft; voorlopig heb ik geen vervoer dus kom ik ook niet tenzij ik toevallig een auto heb dan zijn we er wel...
Bram (vospower)

Die heb ik :p :p :p

zal ik hem meenemen donderdag? je kunt vast wel met iemand meerijden, op iemand kan je wel ff halen :)
Gesloten