[21T] R-win

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ok de olielekkages zijn opgelost en da auto rijdt weer perfect . (Y)
heb even nagedacht over het tunen van mijn motor.
als eerste heb ik met menno afgesproken dat er een andere chip in de computer komt .
nu had ik zelf ook nog wat bedacht en wel het volgende : is het ook mogelijk om een 2,2 liter onderblok te monteren?
of evt een andere krukas of zo?
iemand hier ideeen over???
wat voor type blok moet ik dan hebben en uit wat voor type renault?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

mark 5t schreef:ok de olielekkages zijn opgelost en da auto rijdt weer perfect . (Y)
heb even nagedacht over het tunen van mijn motor.
als eerste heb ik met menno afgesproken dat er een andere chip in de computer komt .
nu had ik zelf ook nog wat bedacht en wel het volgende : is het ook mogelijk om een 2,2 liter onderblok te monteren?
of evt een andere krukas of zo?
iemand hier ideeen over???
wat voor type blok moet ik dan hebben en uit wat voor type renault?
Jeroen Lubking is met zoiets bezig,dus pm ff,maar wil je dat in een degelijk manier maken,kosten dat wel pakken euro's
en Menno had ook zo een plannen(waren zelfs al gevorderd)
Marcel J.
Berichten: 1547
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 8:30

Je kunt eens zoeken op het internet er is een site uit frankrijk die (redelijk) precies verteld wat mogelijk is. Die gingen tot 2.5 liter en iets van tegen de 600 pk :p was best interresant (Y) met lijsten van onderdelen enz
Klein nadeeltje, een goed frans woordenboek is wel vereist :D
gille
Berichten: 3232
Lid geworden op: wo 30 jan 2002 0:00
Locatie: belgium
Contacteer:

deze site bedoelt MJ.
http://www.r21turbo.com/
Marcel J.
Berichten: 1547
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 8:30

gille schreef:deze site bedoelt MJ.
http://www.r21turbo.com/
(Y)
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

jammer dat mijn frans zo slecht is! (N)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zo chris kan weer trots op mij zijn ik heb vanmiddag namelijk mijn RTC kentekenhouders gemonteerd.
deze houder past aan de voorzijde van een 21 dus niet maar met wat inventief slijpwerk van ondergetekende was dat zo opgelost,
hij zit nu gestroomlijnd schuin gemonteerd die op de
achterzijde paste makkelijk.
verder nog 3 RTC stickers gemonteerd 2 op de zijskirts en 1 op mijn achterraam
ben nu een echte rijdende reclamezuil :lol: :lol:
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Rudo
Berichten: 5061
Lid geworden op: di 24 jul 2001 0:00
Locatie: Velsen-Noord

Ben benieuwd. Heb je alweer nieuwe foto's zoals hij er nu bij staat?? Ik neem aan dattie nu ook wel z'n poetsbeurt gehad heeft? :)
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

:foto: :foto: :foto:

kan ik even kijken of ik de rtc stickers volgend jaar ook op de siteskirts moet plakken :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

heb de auto al gepoetst maar de kunstof delen zijn gewoon erg verkleurd en die kleuren krijg je haast niet meer goed (N)
ook niet na een behandeking met commadant.
na het cleanen met de commadantheb ik de bumpers en andere kunstof delen ook nog eens in de was gezet maar het blijft gewoon een tint lichter.
plaatwerk is wel ok geworden (Y)
zal wel even een foto maken maar heb geen webspace om te plaatsen helaas.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Gabri van der Veen
Über-Spammer
Berichten: 12475
Lid geworden op: di 22 jul 2003 19:43
Locatie: Leeuwarden

mark 5t schreef:
zal wel even een foto maken maar heb geen webspace om te plaatsen helaas.
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/upload.php :wink: :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

gaat wel even duren nog hoor want ik moet de wagen dan natuurlijk wel eerst wassen en ik ben savonds
pas om 6 uur thuis dus dan is het te donker om een foto te nemen.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

door mijn tuningsplannen in samenwerking met menno ben ik nu op zoek naar een benzinedrukregelaar die 3 bar levert wie weet er een goeie?
of liefst een bedrijf die er eentje in zijn assortiment heeft.
ik bedoel niet zòn powerboostvalve want daar geloof ik niet zo zeer in .
verder word er rvs 3"uitlaatbuis aangeschaft voor mijn zelf te bouwen open uitlaat systeem :D :D
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Jeroen Lubking
Berichten: 441
Lid geworden op: zo 22 sep 2002 18:44
Locatie: Zevenhuizen Turbo`s: Garrett T3 vs GT32
Contacteer:

Ik kan je wel voorzien van een instelbare brandstofdruk regelaar.Deze is aftestellen van 0.5 tot 5 bar en is van Weber marelli.Zeer betrouwbaar en zeer stabiel.Kost € 65,- exc verzendkosten.
Verzendkosten inc rembours €13,50 verzendkosten met vooruit betaling € 5.50,-
Ze zijn voorradig en kan deze week de deur nog uit.

mvg Jeroen Lubking,

JL-Tuning,
JL-Tuning bredeweg 180 Zevenhuizen
Tel:0629571950
mail: info@jltuning.nl
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Goeie poeier!!!
rev it like a rental
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

JL je hebt PM
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

JL je hebt bestelling zie PM :D
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zo ik heb de brandstofdruk regelaar binnen en mijn uitlaat verwijderd.
ga zaterdag weer lekker verder knutselen aan de 3"
uilaat.
zelfs de bocht die aan de turbo gebout zit wordt een 3" aaansluiting.
kan die turbo zijn uitlaatgassen lekker vrij laten lopen :D
matuurlijk word het complete systeem vollledig van RVS.
als dit alles werkt en naar mijn zin is even een afspraak maken met menno voor een nieuwe chip en gaan met die banaan. :beer: (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Steven
Berichten: 26862
Lid geworden op: za 22 dec 2001 0:00
Car: M536
Locatie: Alkmaar

Zo zeg maar daaag tegen al die gechipte stinkdiesels op de snelweg 8)
16klepper
Berichten: 98
Lid geworden op: di 11 jun 2002 20:22
Locatie: bij Zwolle

Waar haal je die RVS pijp en bochten vandaan als ik vragen mag? En wat voor wanddikte wordt de buis?
Moet zelf ook nog wat knutselen namelijk.
Ben benieuwd naar het resultaat ( :foto: )

Enne ongeveer 75 mm is dus een goeie diameter?
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

mark 5t schreef:
even een afspraak maken met menno voor een nieuwe chip en gaan met die banaan.
:D (Y)
Immer wieder die verdammte Holländer
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

16klepper schreef:Waar haal je die RVS pijp en bochten vandaan als ik vragen mag? En wat voor wanddikte wordt de buis?
Moet zelf ook nog wat knutselen namelijk.
Ben benieuwd naar het resultaat ( :foto: )

Enne ongeveer 75 mm is dus een goeie diameter?
Heb jij een 21 of 5 turbo?? dan zou ik denken aan een 3" systeem. Maar heb je een Clio 16V?? dan zou ik het beslist NIET doen.. Aangezien je geen turbo motor hebt kan een te grote uitlaat je vermogen kosten ipv opleveren.
16klepper
Berichten: 98
Lid geworden op: di 11 jun 2002 20:22
Locatie: bij Zwolle

Geen van beide eigenlijk :lol:
Gewoon interesse.
Hoe zit het nou met de wanddikte? 1.5 mm ?
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ja 1,5mm
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zo heb afgelopen zaterdag de 3"rvs gasafvoer gemaakt tot onder het midden van de auto.
ga vanaf hier verder met 2,5" aangezien ik die 3" toch wel erg grof vindt om tot aan de achterzijde door te laten lopen .
het belangrijkste is toch een grote downpijp en die heb ik nu echt wel!! :D :D
het laatste stuk word dus 2,5" ik hoop dat dit nog iets gaat dempen want als je er nu in rijdt wordt je kopleet gek.
je trommelvliezen trillen als een gek doet gewoon zeer!!!! :D :D
had wel veel bekijks :D :D

o ja wie weet waar ik de drukmeter voor mijn benzinedruk moet plaatsen?
ik dacht zelf in de retourleiding maar weet het niet zeker dus.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zo heb afgelopen zaterdag de 3"rvs gasafvoer gemaakt tot onder het midden van de auto.
ga vanaf hier verder met 2,5" aangezien ik die 3" toch wel erg grof vindt om tot aan de achterzijde door te laten lopen .
het belangrijkste is toch een grote downpijp en die heb ik nu echt wel!! :D :D
het laatste stuk word dus 2,5" ik hoop dat dit nog iets gaat dempen want als je er nu in rijdt wordt je kopleet gek.
je trommelvliezen trillen als een gek doet gewoon zeer!!!! :D :D
had wel veel bekijks :D :D

o ja wie weet waar ik de drukmeter voor mijn benzinedruk moet plaatsen?
ik dacht zelf in de retourleiding maar weet het niet zeker dus.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zo heb afgelopen zaterdag de 3"rvs gasafvoer gemaakt tot onder het midden van de auto.
ga vanaf hier verder met 2,5" aangezien ik die 3" toch wel erg grof vindt om tot aan de achterzijde door te laten lopen .
het belangrijkste is toch een grote downpijp en die heb ik nu echt wel!! :D :D
het laatste stuk word dus 2,5" ik hoop dat dit nog iets gaat dempen want als je er nu in rijdt wordt je kopleet gek.
je trommelvliezen trillen als een gek doet gewoon zeer!!!! :D :D
had wel veel bekijks :D :D

o ja wie weet waar ik de drukmeter voor mijn benzinedruk moet plaatsen?
ik dacht zelf in de retourleiding maar weet het niet zeker dus.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

was 1 keer submitten niet genoeg ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
BONELESS (jeroen)
Berichten: 742
Lid geworden op: ma 5 jan 2004 19:24
Locatie: kuinre
Contacteer:

jessss in de retour leiding
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ja sorry voor het 3x submitten maar de site is soms gewoon erg traag vandaar .
o ja kan dat ook een normale lucht manometer zijn ?
ik hoef die druk toch maar 1x af te stellen.
anders moet ik ook nog een vloeistof gevulde aanschaffen
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zo de 3"uitlaat is bijna pas alleen nog aflassen
en de einddemper monteren.
ik was van plan om zonder demper te gaan rijden maar dat is echt veel te erg!! :D :D
ga nu een dubbelloops Remus DTM pijp monteren.
verder ben ik van plan om ook nog even de bakolie te verversen voordat de motor gechipt gaat worden.
wie weet waar die aftapplug zit en waar de vulplug zit??
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

fase 1 of 2?

kijk ff onder vleugels van de baksteun aan de bestuurderskant.
Immer wieder die verdammte Holländer
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

fase 2 ik heb al even vluchtig gekeken maar zo snel niets gevonden
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Menno
Berichten: 6437
Lid geworden op: ma 2 apr 2001 0:00
Locatie: ZutFun

Die zit idd in de linker baksteun.
Met een sleuteltje 10 krijg je 'm wel los.
Bijvullen met een slang richting motorruim.

En doe er EP olie in!
rev it like a rental
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

ep olie????? en tot welk nivo vullen??
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Plaats reactie