BEN JE 13 JAAR OF JONGER? Zorg dat dat er een ouder in de buurt is met creditcard! je ouders moeten bij het activeren van je account namelijk toestemming geven, en om te verifieren dat ze volwassen zijn is een creditcard-nummer nodig.
Creditcard nummer zou ik dus zeker niet opgeven, want je doet eigenlijk iets wat niet de bedoeling is, je bedondert hotmail.
Nou vraag ik me dus af of ze hier wat tegen gaan doen, kan me voorstellen dat ze dit niet leuk vinden.
nee ik bedoel ook niet dat ik het zielig vind voor microsoft hoor.
Maar meer van dat als ze zouden willen mogen ze iedereen afsluiten die dit doet.
Zeg niet dat ze het doen, maar ze mogen het wel.
MacMouse schreef:nee ik bedoel ook niet dat ik het zielig vind voor microsoft hoor.
Maar meer van dat als ze zouden willen mogen ze iedereen afsluiten die dit doet.
Ze mogen je account ook afsluiten als je 2 mb hebt. Alles mag.
MacMouse schreef:nee ik bedoel ook niet dat ik het zielig vind voor microsoft hoor.
Ze mogen je account ook afsluiten als je 2 mb hebt. Alles mag.
Maar ik denk dat alsje de zaak beflest, dat je wel wat meer kans maakt dat je account wordt afgesloten....
Droes schreef:Ik doe dat bewust niet, vind het allemaal mor raar dat het zo simpel lijkt, voor hetzelfde geld maakt iemand zo'n site'je en heeft i allemaal jullie inlog gegevens..
Als ik wil, kan ik een email'tje verzenden (gekopieerd van hotmail) met een email adres die je niet verdacht gaat vinden bv msn@microsoft.be, met de melding dat je 250 mb kan hebben als je op die site gegevens aanpast (ff linkje erbij) zet ik die site op een server van mij dan heb ik alle inloggegevens..
Voor jullie mss belachelijk, maar durf wedden dat als ik 10 mails stuur, 4 mensen het zeker zullen doen.
Droes schreef:Ik doe dat bewust niet, vind het allemaal mor raar dat het zo simpel lijkt, voor hetzelfde geld maakt iemand zo'n site'je en heeft i allemaal jullie inlog gegevens..
Als ik wil, kan ik een email'tje verzenden (gekopieerd van hotmail) met een email adres die je niet verdacht gaat vinden bv msn@microsoft.be, met de melding dat je 250 mb kan hebben als je op die site gegevens aanpast (ff linkje erbij) zet ik die site op een server van mij dan heb ik alle inloggegevens..
Voor jullie mss belachelijk, maar durf wedden dat als ik 10 mails stuur, 4 mensen het zeker zullen doen.
dit bedoel ik nou net!!!!!!
you see rasit
Ja ok droesje, maar op die site wordt alleen uitgelegd hoe je het moet doen. Dus nog steeds verloopt alles via je msn instellingen en via http://www.hotmail.com. Dus niks ken fout gaan
Als je nou gewoon doet wat ik had verteld is het helemaaaaaal makkelijk natuurlijk
~thijs~ schreef:breekt net me fokking koppelingskabel
klote man, gebeurde dat thuis of ergens anders?
Is et niet toevallig et stelmechanisme waar je doorheen bent getrapt?
Nope lag netjes een stukje kabel tussen me voeten op de grond van een cm of 10 met eindstukje eraan. Gelukkig gebeurde het vlakbij me huis op straat en ben op de startmotor terug gereden. Morgen wordt de boel weer gemaakt
Hmm echt raar, dacht dat een virus oid dergelijks was (heb totaal geen verstand van computers ) Want mijn anderes PC wil niet op internet zegt hij dat er geen verbinding is, maar hij wil wel op MSN echt raar!
Of weet iemand misschien welke instellingen ik moet veranderen?