Ik ben van de week weer gezellig op bezoek geweest in delf bij Goodridge en werd net zoals de vorige keer met open armen ontvangen..
Deze Jonge heren (zal ik maar zeggen) waren weer bereid om mij te helpen.
Ik had alles meegenomen zodat we alles konden opmeten.
Als eerste hebben we goed naar de koppeling/vliegwiel gekeken. Los gehaald en gedemonteerd.
De gedemonteerde koppeling zag er niet goed uit, want er was hier en daar wat verschoven (waarschijnlijk door dat mooie standaard druklager

).
Ze hebben de koppeling weer in elkaar gezet zoals hij hoort te zitten en zijn toen wat meetingen gaan doen.
Omdat ik mijn motorblok niet bij had konden we een aantal metingen niet verichten, maar met wat gok en denkwerk hebben we denkbeeldig blok gemaakt en gekeken of de afstand "de slag" te halen was.
Hieruit bleek dat de slag in eerste instantie NIET het probleem moet zijn, maar zoals ik al zei zat de koppeling niet in elkaar zoals het hoorde.
Na een tijdje gepraat en gedaan te hebben, heb ik het hele zaakie weer meegenomen en ben ik afgelopen zondag aan de slag gegaan.
heb de koppeling/vliegwiel weer gemonteerd met het resultaat dat 'BEIDE' platen nu wel los kwamen.
Goed voorteken dus
Nu nog maar afwachten wat er aankomen weekend gaat gebeuren, want dan wordt het blok weer gemonteerd in de auto.
Even duimen dan maar.
greetz
maik