even een korte up date; over 1,5 week gaat de gtt op de bank

. meer later daar over

. over brood verdienen,,,nee dat kan zeker niet met het verkopen van een injectie systeem voor een 15 jaar oude auto het gaat mij er meer om de liefhebbers van/voor renault 5 die de performance van hun auto willen op schroeven. en iemand er zuinig op is en toch de hedendaagse kannonen het leven zuur maken ,,,en daar doen we het voor

natuurlijk niet alleen daar voor maar het is wel mooi

.het is een zeer betrouwbaar systeem en vreselijk mooi lopend ,turbo komt veel maar dan ook veel sneller in,als hij goed warm is al bij +- 1800-2000 toeren loopt mooi door (in hoge toeren). veel zuiniger is hij niet,maar dat heeft een andere reden(problemen met de rechter voet) kan wel zeggen dat hij zuiniger is ,,,dat is hij ook maar verwacht geen wonderen. het blijft een gtt

. als de gtt op de bank is geweest dan wil ik een dag organiseeren waar bij geintreseerden kunnen test rijden in de gtti.en natuurlijk de uit draai bekijken van de test bank. (waarschijnlijk in emmeloord met koek en zoopie)

en mischien dat ik nog wat dikke kannonen van vrienden ten toon stel. FORD RS500 500pk. LANCIA DELTA HF INTERGRALE EVO 2 400 pk (mijn hok in aan bouw)

INPREZA 320 PK en waar schijn lijk een zooitje andere (dit onder voor behoud in verband met ^@&!%* zout op de weg

en aantal geintreseerden) zweet heb nog nooit zo,n lang verhaal getypt