ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
Blabla hele hotmail 250 MB gebeuren...![]()
Ja ik had het ook geprobeerd, maar zit ook nog steeds met 2 MB...Hooliead schreef:is heb dit dus geprobeerd nou ik zit nog steeds met die schrale 2 mb hoor. Is het bij iemand anders wle gelukt?
Ik weet niet wat diegenen die nu 250 MB hebben anders gedaan hebben?
Gr, Frits.
Nou zal ik dan maar voor de 3e keer herhalen dat het mij wel is gelukt 
zie hier het bewijs..
[img]http://home.tiscali.nl/rasit/strontmail.JPG[/img]
Op de vorige pagina heb ik vermeld welk land, staat en postcode ik had gebruikt.

zie hier het bewijs..
[img]http://home.tiscali.nl/rasit/strontmail.JPG[/img]
Op de vorige pagina heb ik vermeld welk land, staat en postcode ik had gebruikt.
Me to ik heb zit ook nog steeds op de 2...Clio Baccara 16v schreef:Blabla hele hotmail 250 MB gebeuren...
Ja ik had het ook geprobeerd, maar zit ook nog steeds met 2 MB...Hooliead schreef:is heb dit dus geprobeerd nou ik zit nog steeds met die schrale 2 mb hoor. Is het bij iemand anders wle gelukt?
Ik weet niet wat diegenen die nu 250 MB hebben anders gedaan hebben?
Gr, Frits.

Maar ik heb nu google mail 1GB

<-------So you know don't mess with a Reno------->
ligt het aan mij of is de RTC site de laatste paar dagen weer trager als normaal?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
-
Rasit, wat heb jij precies gedaan dan?
Ik heb gedaan wat er toen stond dat je moest doen, maar gebeurd niks
Is nu een week geleden...
Gr, Frits.
Ik heb gedaan wat er toen stond dat je moest doen, maar gebeurd niks

Gr, Frits.
-
Heb ik ook last van.mark 5t schreef:ligt het aan mij of is de RTC site de laatste paar dagen weer trager als normaal?
Soms kan hij de pagina helemaal niet laden en krijg je een of andere melding.
Gr, Frits.
site is dus inderdaad trager als normaal speelt bij mij nu ongeveer een week word hier ook iets aan gedaan?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
neemark 5t schreef:site is dus inderdaad trager als normaal speelt bij mij nu ongeveer een week word hier ook iets aan gedaan?
doe er nix aan
vind het wel lekker als het langzaam gaat
wordt al een daagje ouder he
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 39#1504339
Clio Baccara 16v schreef:Rasit, wat heb jij precies gedaan dan?
Ik heb gedaan wat er toen stond dat je moest doen, maar gebeurd niks![]()
Gr, Frits.
Country/Region :United States
State : Alaska
ZIP Code : 99503
Taal ff naar amerikaans/engels en dan moet het binnen 3/4 dagen gebeurd zijn.
-
- Über-Spammer
zap voor de grap eens naar ned. 3rasit.. schreef:Vind het maar raar, op ned 1 en 3 gaat alles gewoon door en ned2 gaat door met bernhard. Ga dan lekker op ned 1 door zodat we lekker voetbal kunnen kijken met nederlands commentaar
-
Ik heb nog even gecontroleerd, en heb gewoon precies hetzelfde gedaan.rasit.. schreef:Country/Region :United States
Vaag...

Gr, Frits.
Heb hetzelfde gedaan en werkt bij mij ook nog niet, maar ik wacht geduldig af.Clio Baccara 16v schreef:Ik heb nog even gecontroleerd, en heb gewoon precies hetzelfde gedaan.rasit.. schreef:Country/Region :United States
Vaag...![]()
Gr, Frits.
Misschien heeft alaska haar/zijn imigratiebeleid aangepast ofzo en accepteren ze geen buitenlanders meer
Op het FOK! Forum is er een topic hierover maar dat forum ligt er nu uit ofzo. Kan je nog wat andere postcode's proberen.

Op het FOK! Forum is er een topic hierover maar dat forum ligt er nu uit ofzo. Kan je nog wat andere postcode's proberen.
Clio Baccara 16v schreef:Heb ik ook last van.
Soms kan hij de pagina helemaal niet laden en krijg je een of andere melding.
Gr, Frits.
Deze melding:
Warning: mysql_connect(): Too many connections in /www/renault-tuning.com/config.php on line 28
Could not connect : Too many connections
Deze kreeg ik een 5 min. geleden ook

-
- Über-Spammer
chille shit 250mb hotmail 

-
- Contacteer:
heb ik nog steeds niet!
en heb het wel goed ingevuld zeg maar..
en heb het wel goed ingevuld zeg maar..

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
Wel vaag dat Hotmail de ene wel 250 MB geeft en de ander niet.
Maarja laat het wel gewoon zo staan, misschien komt het toch nog.
Florus, die melding inderdaad.
Gr, Frits.
Maarja laat het wel gewoon zo staan, misschien komt het toch nog.
Florus, die melding inderdaad.
Gr, Frits.
Let op om aanspraak te kunnen maken op het waarborgfonds moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:André ter Velde schreef:Wie ga je aansprakelijk stellen? De gemeente? Waarom? Is zij met een auto uit de bocht gevlogen? Nee hè? Nee, dus waarom de gemeente aansprakelijk stellen dan? Omdat zij niet heeft verteld dat er een bocht aangebracht is? Hoe doe jij dat dan als je in een vreemde stad bent? Moet je eerst weten waar alle bochten liggen? Dacht het niet. e hebt nog zoiets als eigen verantwoording. Jij bent verantwoordelijk over hoe JIJ zelf rijdt. En als er een bocht ligt en je vliegt er uit, heb je klaarblijkelijk te hard gereden.Merijn schreef:Bij mijn werk hebben ze de verkeerssituatie gewijzigd een week of 2 geleden. Er is een nieuwe bocht ingelegd, waarde de voorrangssituatie veranderd is. Nergens staat dit aangegeven en daarom is het nogal een gevaarlijk punt geworden. Nu is er afgelopen weekend iemand de nieuwe bocht uitgevlogen, over een vluchtheuvel, carterpan kapot, door onze heg, door de tuin en over de rest van het parkeerterrein gevlogen. Heg en tuin omgeploegd, alles onder de olie. Maar de dader is vermoedelijk weggesleept.-Ray- schreef:heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staannaja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!
We gaan hiervoor de gemeente aansprakelijk stellen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Maar in dit geval is iemand anders de bocht uitgevlogen. Dat is dus de fout van die bestuurder. En dan moet je je schade verhalen bij die bestuurder. Bestaat die bestuurder ineens niet meer of is hij niet meer te achterhalen en kun je hard maken dat je schade hebt die veroorzaakt is door een motorvoertuig, dan kun je misschien de schade verhalen bij het Waarborgfonds.*
De gemeente kun je aansprakelijk stellen, dat doen er zoveel. En net zoveel worden dan TERRECHT afgescheept dat de gemeente er niets aan kan doen.
Zo, dat moest ik als ambtenaar even kwijt.
- Het moet gaan om een onbekend voertuig dat de schade aan jouw voertuig heeft gemaakt.
- minimaal twee getuigen die gezien hebben dat een ander voertuig de schade aan jou voertuig gereden heeft.
- jouw voertuig mag geen cm verplaatst zijn tot dat de politie de situatie vastgelegd heeft.
Als je hier aan voldoet maak je een kans(sje) om het waarborgfonds te kunnen aansrpeken.
De gemeente heeft verzuimd goed aan te geven hoe de voorrangssituatie daar is. Hij is veranderd, maar er staat op de weg die vroeger voorrangsweg was nog steeds vrolijk een voorrangsbord. Ook is de gemeente volgens mij verplicht borden neer te zetten waarop aangegeven wordt dat de verkeerssituatie is gewijzigd.André ter Velde schreef:Wie ga je aansprakelijk stellen? De gemeente? Waarom? Is zij met een auto uit de bocht gevlogen? Nee hè? Nee, dus waarom de gemeente aansprakelijk stellen dan? Omdat zij niet heeft verteld dat er een bocht aangebracht is? Hoe doe jij dat dan als je in een vreemde stad bent? Moet je eerst weten waar alle bochten liggen? Dacht het niet. e hebt nog zoiets als eigen verantwoording. Jij bent verantwoordelijk over hoe JIJ zelf rijdt. En als er een bocht ligt en je vliegt er uit, heb je klaarblijkelijk te hard gereden.
Maar in dit geval is iemand anders de bocht uitgevlogen. Dat is dus de fout van die bestuurder. En dan moet je je schade verhalen bij die bestuurder. Bestaat die bestuurder ineens niet meer of is hij niet meer te achterhalen en kun je hard maken dat je schade hebt die veroorzaakt is door een motorvoertuig, dan kun je misschien de schade verhalen bij het Waarborgfonds.*
De gemeente kun je aansprakelijk stellen, dat doen er zoveel. En net zoveel worden dan TERRECHT afgescheept dat de gemeente er niets aan kan doen.
Natuurlijk is het zo dat de dader schuld heeft en hoogswaarschijnlijk te hard heeft gereden, maar de gemeente is ook fout geweest.
Onder het mom van 'niet geschoten is altijd mis' proberen ze het nu te verhalen bij de gemeente. Ik verwacht er niet veel van, maar wie weet.
Als je de gemeente aansprakelijk wilt stellen ergens voor, bereid je dan maar voor op verschrikkelijk lange procedure van de een naar de ander gestuurd te worden.
Maar goed het is te proberen.
Zo had een vriend van mij met zijn scooter (ik zat achterop) over een nieuw aangelegde wegversmalling gereden. Er was geen bord lag nog zand (glad) gevolg de scooter 3000 gulden schade.
Maar na 2 jaar geloof ik toch nog 2000 gulden uitgekeerd gekregen van de gemeente.
Maar goed het is te proberen.
Zo had een vriend van mij met zijn scooter (ik zat achterop) over een nieuw aangelegde wegversmalling gereden. Er was geen bord lag nog zand (glad) gevolg de scooter 3000 gulden schade.
Maar na 2 jaar geloof ik toch nog 2000 gulden uitgekeerd gekregen van de gemeente.
En aangezien de politie voor dit soort zaken niet langskomt, vrees ik dat ze het bij het waarborgfonds lekker rustig hebben.Douwe schreef:Let op om aanspraak te kunnen maken op het waarborgfonds moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:
- Het moet gaan om een onbekend voertuig dat de schade aan jouw voertuig heeft gemaakt.
- minimaal twee getuigen die gezien hebben dat een ander voertuig de schade aan jou voertuig gereden heeft.
- jouw voertuig mag geen cm verplaatst zijn tot dat de politie de situatie vastgelegd heeft.
Als je hier aan voldoet maak je een kans(sje) om het waarborgfonds te kunnen aansrpeken.

-
Beste Douwe,Douwe schreef:Let op om aanspraak te kunnen maken op het waarborgfonds moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:André ter Velde schreef:Wie ga je aansprakelijk stellen? De gemeente? Waarom? Is zij met een auto uit de bocht gevlogen? Nee hè? Nee, dus waarom de gemeente aansprakelijk stellen dan? Omdat zij niet heeft verteld dat er een bocht aangebracht is? Hoe doe jij dat dan als je in een vreemde stad bent? Moet je eerst weten waar alle bochten liggen? Dacht het niet. e hebt nog zoiets als eigen verantwoording. Jij bent verantwoordelijk over hoe JIJ zelf rijdt. En als er een bocht ligt en je vliegt er uit, heb je klaarblijkelijk te hard gereden.Merijn schreef:Bij mijn werk hebben ze de verkeerssituatie gewijzigd een week of 2 geleden. Er is een nieuwe bocht ingelegd, waarde de voorrangssituatie veranderd is. Nergens staat dit aangegeven en daarom is het nogal een gevaarlijk punt geworden. Nu is er afgelopen weekend iemand de nieuwe bocht uitgevlogen, over een vluchtheuvel, carterpan kapot, door onze heg, door de tuin en over de rest van het parkeerterrein gevlogen. Heg en tuin omgeploegd, alles onder de olie. Maar de dader is vermoedelijk weggesleept.-Ray- schreef:heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staannaja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!
We gaan hiervoor de gemeente aansprakelijk stellen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Ik vul nagenoeg iedere dag aanvraagformulieren voor tegemoetkoming van het Waarborgfonds in. Dat doe ik voor mijn werk. Wat jij allemaal stelt is niet zo. Ik heb elders op het forum uitgelegd aan welke eisen je moet voldoen. Ik ga dat niet nogmaals herhalen.
-
- Über-Spammer
-
- Contacteer:
Voor de e-mailers.
Bij lycos heb je nu 300mb gratis opslag en die kun je ook gewoon goed met een pop3 adres gebruiken
Bij lycos heb je nu 300mb gratis opslag en die kun je ook gewoon goed met een pop3 adres gebruiken
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Hoi Douwe!Douwe schreef:Let op om aanspraak te kunnen maken op het waarborgfonds moet je aan een aantal voorwaarden voldoen:André ter Velde schreef:Wie ga je aansprakelijk stellen? De gemeente? Waarom? Is zij met een auto uit de bocht gevlogen? Nee hè? Nee, dus waarom de gemeente aansprakelijk stellen dan? Omdat zij niet heeft verteld dat er een bocht aangebracht is? Hoe doe jij dat dan als je in een vreemde stad bent? Moet je eerst weten waar alle bochten liggen? Dacht het niet. e hebt nog zoiets als eigen verantwoording. Jij bent verantwoordelijk over hoe JIJ zelf rijdt. En als er een bocht ligt en je vliegt er uit, heb je klaarblijkelijk te hard gereden.Merijn schreef:Bij mijn werk hebben ze de verkeerssituatie gewijzigd een week of 2 geleden. Er is een nieuwe bocht ingelegd, waarde de voorrangssituatie veranderd is. Nergens staat dit aangegeven en daarom is het nogal een gevaarlijk punt geworden. Nu is er afgelopen weekend iemand de nieuwe bocht uitgevlogen, over een vluchtheuvel, carterpan kapot, door onze heg, door de tuin en over de rest van het parkeerterrein gevlogen. Heg en tuin omgeploegd, alles onder de olie. Maar de dader is vermoedelijk weggesleept.-Ray- schreef:heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staannaja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!
wat je daar zegt klopt volgens mij niet helemaal. Een aantal maanden terug stond ik geparkeerd bij de efteling, en bij terugkomst bleek mijn achterlicht kapot te zijn gereden en de bumper beschadigd. Geen getuigen van het ongeval, geen briefje o.i.d. van de dader..
Ik de volgende dag naar de politie gegaan in oss, aangifte gedaan. Een expert naar de auto laten kijken bij een schadebedrijf en contact opgenomen met het waarborgfonds. Enkele maanden later kreeg ik keurig netjes een mooi bedrag op mijn rekening gestort.
-Bij mij waren er dus geen getuigen van de aanrijding, alleen 2 getuigen dat ik de auto daar heel heb achtergelaten.
-Ik heb de volgende dag pas aangifte gedaan, en al wel naar huis gereden..dit was (in dit geval) geen probleem omdat er toch geen sporen van de dader ter plekke achter waren gebleven.
Mocht iemand een schade hebben opgelopen op soortgelijke manier, gewoon proberen. Niet geschoten is altijd mis!