ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Bij een jaar contract is hetzelfde verhaal. Je wordt gewoon voor bepaalde tijd aangenomen. Zonder tegenbericht is dit tevens de einddatum.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staan
naja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!

ik zou het iig proberen!
Immer wieder die verdammte Holländer
Sinds wanneer zijn die regels dan verandert? Want hoe heb ik het anders voor elkaar gekregen geld mee te krijgen na een soort gelijk geval?Erik Olijnsma schreef:Bij een jaar contract is hetzelfde verhaal. Je wordt gewoon voor bepaalde tijd aangenomen. Zonder tegenbericht is dit tevens de einddatum.
Juist even contact opnemen met je rechtsbijstand. Ze moeten een signaal afgeven indien het dienstverband niet word voorgezet, daar is een wettelijk bepaald termijn voor!
Bij mijn werk hebben ze de verkeerssituatie gewijzigd een week of 2 geleden. Er is een nieuwe bocht ingelegd, waarde de voorrangssituatie veranderd is. Nergens staat dit aangegeven en daarom is het nogal een gevaarlijk punt geworden. Nu is er afgelopen weekend iemand de nieuwe bocht uitgevlogen, over een vluchtheuvel, carterpan kapot, door onze heg, door de tuin en over de rest van het parkeerterrein gevlogen. Heg en tuin omgeploegd, alles onder de olie. Maar de dader is vermoedelijk weggesleept.-Ray- schreef:heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staannaja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!
We gaan hiervoor de gemeente aansprakelijk stellen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Dat is hier laatst ook gebeurt. Zeg maar de grootste weg die hier richting die stad loopt was eerst altijd een voorrangsweg. Opeens bleek alles rechts voor te zijn. Hadden we de golf net 2 dagen, bijna ergens in gedoken. Gelukkig had ie goeie remmen
En 2 weken later zet de gemeente er eens een bordje neer, "verkeerssituatie gewijzigd" 

Weet iemand wellicht hoe het mogelijk is dat een startmotor deels over het vliegwiel slaat?
Kheb een ander blok namelijk, en alles overgebouwd, including de startmotor. Zit verder gewoon goed gemonteerd. kdacht ik niet dat er verschillende startmotoren voor 1700's zijn.
oja, is een ex-automaat motor, dus vliegwiel enzo ook overgezet
Kheb een ander blok namelijk, en alles overgebouwd, including de startmotor. Zit verder gewoon goed gemonteerd. kdacht ik niet dat er verschillende startmotoren voor 1700's zijn.
oja, is een ex-automaat motor, dus vliegwiel enzo ook overgezet
Mrtn = Maarten
-
Hallo mensen,
heeft er iemand enig idee waar ik een auto voor een paar dagen (+/- 10) kan verzekeren?
Ik moet namelijk een auto voor iemand verkopen, en heb de auto vandaag op mijn eigen naam gezet, hij zal dus verzekerd moeten zijn tot hij verkocht is.
wie kan mij helpen???
Of moet ik hem gewoon verzekeren en zodra hij verkocht is, de verzekering stopzetten en het teveel betaalde geld terugkrijgen??
zijn er andere opties?
??? help ???
heeft er iemand enig idee waar ik een auto voor een paar dagen (+/- 10) kan verzekeren?
Ik moet namelijk een auto voor iemand verkopen, en heb de auto vandaag op mijn eigen naam gezet, hij zal dus verzekerd moeten zijn tot hij verkocht is.
wie kan mij helpen???
Of moet ik hem gewoon verzekeren en zodra hij verkocht is, de verzekering stopzetten en het teveel betaalde geld terugkrijgen??
zijn er andere opties?
??? help ???
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 2526m%253D
Was deze niet van iemand van hier die hem net had????
is van peter.Bram schreef:http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... 2526m%253D
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15483
jaBram (vospower) schreef:
??? help ???
-
- Contacteer:
is heb dit dus geprobeerd nou ik zit nog steeds met die schrale 2 mb hoor. Is het bij iemand anders wle gelukt?Hooliead schreef:Ik geloof er eigenlijk weinig van maar ik probeer het natuurlijk wel,Tom schreef:ik hoorde dat ook al. heb al van verschillende mensen gehoord dat het wel werkt.Merijn schreef:Lezen, Riel...Riël schreef:Werkt voor geen drol.Merijn schreef:Even voor de hotmailgebruikers onder ons:
Ik lees net dat je even je instellingen moet wijzigen. Taal op engels en woonplaats ergens in de VS. Dan krijg je binnen enkele dagen ineens 250MB opslagcapaciteit. Als die wijziging is doorgevoerd kun je gewoon weer terug naar je oude instellingen.Toch grappig...
Is er al iemand die het zelf al is gelukt?
-
- Moderator
- Car: MB
De eerste keer dat ik daar kwam nadat het veranderd is stond ik ook effe gek te kijken (was donker). Staat idd totaal niet aangegeven.Merijn schreef:Bij mijn werk hebben ze de verkeerssituatie gewijzigd een week of 2 geleden. Er is een nieuwe bocht ingelegd, waarde de voorrangssituatie veranderd is. Nergens staat dit aangegeven en daarom is het nogal een gevaarlijk punt geworden. Nu is er afgelopen weekend iemand de nieuwe bocht uitgevlogen, over een vluchtheuvel, carterpan kapot, door onze heg, door de tuin en over de rest van het parkeerterrein gevlogen. Heg en tuin omgeploegd, alles onder de olie. Maar de dader is vermoedelijk weggesleept.-Ray- schreef:heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staannaja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!
We gaan hiervoor de gemeente aansprakelijk stellen. Ben benieuwd wat er uit gaat komen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
hej mede tunners ik zoek het nummer van cannonball (reinier) kan iemand mij helpen pm mij ff aub als je het nummer hebt B.V.D
HELP IK HAAT FIETSEN 

-
hej mede tunners ik zoek het nummer van cannonball (reinier) kan iemand mij helpen pm mij ff aub als je het nummer hebt B.V.D
HELP IK HAAT FIETSEN 

-
-Ray- schreef:jaBram (vospower) schreef:
??? help ???

gewoon verzekeren die handel, je weet nooit wat er gebeurd. voor die 10 euro zou ik niet moeilijk gaan lopen doen.
dan moet je tussenpersoon maar net als hij je nieuwe polis rond heeft m weer opzeggen, is ze werk toch
dan moet je tussenpersoon maar net als hij je nieuwe polis rond heeft m weer opzeggen, is ze werk toch

-
Wie ga je aansprakelijk stellen? De gemeente? Waarom? Is zij met een auto uit de bocht gevlogen? Nee hè? Nee, dus waarom de gemeente aansprakelijk stellen dan? Omdat zij niet heeft verteld dat er een bocht aangebracht is? Hoe doe jij dat dan als je in een vreemde stad bent? Moet je eerst weten waar alle bochten liggen? Dacht het niet. e hebt nog zoiets als eigen verantwoording. Jij bent verantwoordelijk over hoe JIJ zelf rijdt. En als er een bocht ligt en je vliegt er uit, heb je klaarblijkelijk te hard gereden.Merijn schreef:Bij mijn werk hebben ze de verkeerssituatie gewijzigd een week of 2 geleden. Er is een nieuwe bocht ingelegd, waarde de voorrangssituatie veranderd is. Nergens staat dit aangegeven en daarom is het nogal een gevaarlijk punt geworden. Nu is er afgelopen weekend iemand de nieuwe bocht uitgevlogen, over een vluchtheuvel, carterpan kapot, door onze heg, door de tuin en over de rest van het parkeerterrein gevlogen. Heg en tuin omgeploegd, alles onder de olie. Maar de dader is vermoedelijk weggesleept.-Ray- schreef:heb ik ook wel eens gehad, nieuwe drempels aangelegd, GT eroverheen, lip eraf gereden, ik kwaad, bellen naar de gemeente, word daar een partij afgescheept door zo'n ambtenaar, ik naar hetr gemeentehuis toe op hele hoge poten, iedereen was ineens weg blabla, ga naar JL toe om een nieuwe bumper te halen en rij op de terugweg bij iemand achterop die het nodig vond om bij oranje boven op z'n rem te gaan staannaja laat de gemeente dan ook maar zitten.
ik zou het iig proberen!
Maar in dit geval is iemand anders de bocht uitgevlogen. Dat is dus de fout van die bestuurder. En dan moet je je schade verhalen bij die bestuurder. Bestaat die bestuurder ineens niet meer of is hij niet meer te achterhalen en kun je hard maken dat je schade hebt die veroorzaakt is door een motorvoertuig, dan kun je misschien de schade verhalen bij het Waarborgfonds.
De gemeente kun je aansprakelijk stellen, dat doen er zoveel. En net zoveel worden dan TERRECHT afgescheept dat de gemeente er niets aan kan doen.
Zo, dat moest ik als ambtenaar even kwijt.
zoluist prins bernard overleden.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
aai,
Gecondoleerd.
Gecondoleerd.
-
- Über-Spammer
ik ben het aan het zoeken,Foeke schreef:Waar lees je dat?????
maar op tv is niets te zien.
http://www.fok.nl is supers druk, maar er staat wel iets 1mom.
-
- Über-Spammer
Op de televisiezenders SBS, Veronica en Net5 verscheen zojuist een tekstbalk waarin het overlijden van Z.K.H. Prins Bernhard gemeld werd. De Rijksvoorlichtingsdienst heeft het nieuws nog niet bevestigd. Op dit moment zijn er ook nog geen andere nieuwsbronnen die melding maken van het overlijden van Prins Bernhard.
-
- Über-Spammer
extra journaal op ned2 om 21.30 dus zal wel iets zijn..........
-
- Über-Spammer
of krijgen we het yasser arafat idee, 2 weken wat tussen leven en dood zwevenIvo8hoven schreef:Nou ik lees het nergens....?
Be je niet in de war, dat je bedoelt dat Claus al dood is....
-
- Über-Spammer
-
- Über-Spammer
Evenals ned1 en ned3.Gabri schreef:extra journaal op ned2 om 21.30 dus zal wel iets zijn..........