Thursday Nightmeeting Maastricht. I
-
Proficiat
waarvoor ben je geslaagd?

waarvoor ben je geslaagd?

-
neen joh, maar ben wel thuis gekomen met een nieuw paar schoenenOllie schreef: @ Patrick L: geslaagd bij Intermezzo zaterdag?

-
oh ja ,vrijdag Essen,
ik ben aan het afwachten wat mijn schoonbroer doet, hij weet niet of hij vrij kan krijgen.
Heeft Danny een 16flapper gekocht of wat?
ik ben aan het afwachten wat mijn schoonbroer doet, hij weet niet of hij vrij kan krijgen.
Heeft Danny een 16flapper gekocht of wat?
Dag mensen,
Me schoonbroer had een leuk stukje on-line gezet, wellicht dat sommige van jullie het leuk vinden om het te lezen!
http://www.205gti.com/gallery/view_albu ... me=album09
Ik heb met een Nederlands tunings blad contact gehad, of ze komende zomer (juli ofzo) ook iets dergelijks willen doen.
En daar hadden ze wel oren naar. Dus als Renault rijders geintresserd zijn kun je alvast mailen naar meeting@genio-automotive.nl dan word je op de hoogte gehouden. Let wel je moet wel iets bijzonders hebben maar 500 pk is ook weer niet nodig
Je weet het nu op tijd dus je kan ff sparen voor een dikker turbootje
Is niet alleen bedoeld voor mensen uit Limburg maar ik heb het maar ff hier gepost!
Moet dus een reuze leuke dag worden
P.S. Iemand bekend met een Clio Williams met lexus lichten en wat spoilers die vanuit Belgie door een Duitse handelaar (bij de Sittardse grens) op nederlands kenteken is gezet?
Hoorde van een vriend dat hij gekocht is door een jonge uit de omgeving van Sittard.
Greetz
Stefan
Me schoonbroer had een leuk stukje on-line gezet, wellicht dat sommige van jullie het leuk vinden om het te lezen!
http://www.205gti.com/gallery/view_albu ... me=album09
Ik heb met een Nederlands tunings blad contact gehad, of ze komende zomer (juli ofzo) ook iets dergelijks willen doen.
En daar hadden ze wel oren naar. Dus als Renault rijders geintresserd zijn kun je alvast mailen naar meeting@genio-automotive.nl dan word je op de hoogte gehouden. Let wel je moet wel iets bijzonders hebben maar 500 pk is ook weer niet nodig
Je weet het nu op tijd dus je kan ff sparen voor een dikker turbootje

Is niet alleen bedoeld voor mensen uit Limburg maar ik heb het maar ff hier gepost!
Moet dus een reuze leuke dag worden

P.S. Iemand bekend met een Clio Williams met lexus lichten en wat spoilers die vanuit Belgie door een Duitse handelaar (bij de Sittardse grens) op nederlands kenteken is gezet?
Hoorde van een vriend dat hij gekocht is door een jonge uit de omgeving van Sittard.
Greetz
Stefan
Ken alleen pas hier in einighausen een jongen met een blauwe clio (williams LOOK) met 2 uitlaatjes eronder. Wel kenteken van 95?
nope,
dat is niet die wat ik bedoel.
Greetz
dat is niet die wat ik bedoel.
Greetz
-
Ff lijstje essen dan maar???
Wie gaat er mee naar essen op vrijdag 3 dec:
- Bram
- Riel
- Ollie
- Rob
- ....
- Bram
- Riel
- Ollie
- Rob
- ....
IVM mijn stage kan ik vrijdag inderdaad niet. Misschien heel lief vragen of zondag mensen mee willen? 

-
danny,
mischien heeft michel dat nog liggen.
mischien heeft michel dat nog liggen.
Ik heb er 1tje voor je, stuur me maar een PM.voske schreef:mensjes ff een vraagje heeft iemand toevallig nog een klepje liggen wat op het motorblok komt van een clio dus dat f16 gedoe klepje??? zoja la me ff iets weten.
groetjes
Hallo mensen, ben er weer
.Na een paar weekjes zonder internet te hebben gezeten heb ik vandaag me nieuwe aansluiting gekregen
.En wat lees ik dan meteen danny een 16v gescoord
.Voor de rest ,heb ik wat gemist??????.Enne hoe staat het met het etentje????
greetz marco

greetz marco
-
- Bram
- Ollie
- Rob
-
En wie kan er op zondag:
-
Verder is alles oke hierzo, het etentje wordt geregeld
Vrijdag 10 december om half 8 blijft de datum!
En wat de 16v van danny betreft, eerst zien dan geloven

- Bram
- Ollie
- Rob
-
En wie kan er op zondag:
-
Verder is alles oke hierzo, het etentje wordt geregeld

En wat de 16v van danny betreft, eerst zien dan geloven

Bram (vospower) schreef:Ff lijstje essen dan maar???
- Bram
- Ollie
- Rob
-
En wie kan er op zondag:
- Riel
Verder is alles oke hierzo, het etentje wordt geregeldVrijdag 10 december om half 8 blijft de datum!
En wat de 16v van danny betreft, eerst zien dan geloven![]()
- Bram
- Ollie
- Rob
-
En wie kan er op zondag:
- Riel
Maw. Vrijdag gaat dus door. Of niet? Gezellig met z'n 3-en
. Het is, d8 ik, iets van 2 uur rijden? Dus een beetje op tijd vertrekken kan geen kwaad.
Of zijn we het er niet mee eens?
@ Danny -> Beter jong
. Ik ben benieuwd. 
- Bram
- Ollie
- Rob
-
En wie kan er op zondag:
- Riel
Maw. Vrijdag gaat dus door. Of niet? Gezellig met z'n 3-en

Of zijn we het er niet mee eens?
@ Danny -> Beter jong

en zondag? ?
Trouwens, in Einighausen is er weer een GTT erbij! Erg, erg leuk ding, maar tijd voor een Makeover. Als ie klaar is meer info. Voor nieuwjaar!
Trouwens, in Einighausen is er weer een GTT erbij! Erg, erg leuk ding, maar tijd voor een Makeover. Als ie klaar is meer info. Voor nieuwjaar!
-
Riel, heb je een GTT erbij?
vrijdag ga ik ook, met mijn schoonbroer in de GSI
ik was van plan om rond 8.30 weg te rijden.
mzzl
vrijdag ga ik ook, met mijn schoonbroer in de GSI
ik was van plan om rond 8.30 weg te rijden.
mzzl
-
ik kom morge wel ff naar de tnm, hebben we het wel ff over Essen, wil ook ff de clio van Danny zien 

Bram schreef:Ik heb er 1tje voor je, stuur me maar een PM.voske schreef:mensjes ff een vraagje heeft iemand toevallig nog een klepje liggen wat op het motorblok komt van een clio dus dat f16 gedoe klepje??? zoja la me ff iets weten.
groetjes
man dat ding kost geen drol,iets van 18 euro nieuw,dus halen bij ome renault,en doe bert de groeten van me
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Ik had er niks voor hoeven hebben, was niet commercieel bedoeld ofzo?patrick 21TURBO schreef:Bram schreef:Ik heb er 1tje voor je, stuur me maar een PM.voske schreef:mensjes ff een vraagje heeft iemand toevallig nog een klepje liggen wat op het motorblok komt van een clio dus dat f16 gedoe klepje??? zoja la me ff iets weten.
groetjes
man dat ding kost geen drol,iets van 18 euro nieuw,dus halen bij ome renault,en doe bert de groeten van me

Essen is echt vet. Rik en ik en mijn broertje zijn al geweest.
Tips:
- Kijk wanneer de shows zijn op de site ofzo. De lowride show is in hal 1a (in de kelder). Ram vet.
- Het eten is niet lekker en veel te duur. (2 cola en 2 stokgezond= 10,20)
- Laat de vrouwen thuis er is genoeg te zien.
- Vertrek op tijd (werkzaamheden aan een brug voor Dusseldorf)
Tips:
- Kijk wanneer de shows zijn op de site ofzo. De lowride show is in hal 1a (in de kelder). Ram vet.
- Het eten is niet lekker en veel te duur. (2 cola en 2 stokgezond= 10,20)
- Laat de vrouwen thuis er is genoeg te zien.
- Vertrek op tijd (werkzaamheden aan een brug voor Dusseldorf)