Waarom dacht je dat die Tuningsnights die we in Groningen organiseren zo goed lopen...

Een standaard grasveldmeeting lijkt me minder, het eurocircuit vind ik wel een interessante optie.marcel16v schreef:Iedereen zijn ogen open en zoeken naar een mooi terrein.Dus kom maar op met plaatsen:
* tt circuit assen
* euro circuit valkenswaard
* jaarbeurs utrecht
* (parkeerplaats) veemarkthallen Utrecht
Peugeot GTi Club Nederland (http://www.peugeotgticlub.nl) is iets anders als Peugeot 205GTi Club NL (http://www.205gti.nl), maar ik heb begrepen dat beide clubs mee willen doen.Riël schreef:Leuk! maar we moeten wel zorgen dat wij de kar trekken en dat niet andere clubs ermee vandoor gaanRoy schreef:De Peugeot 205gti club doet mee![]()
http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic. ... 4810#24810
En ook de saxo 16v club vind het wel wat![]()
http://www.saxo16vclub.nl/indexsaxo.html
Dat is idd een goede optie.... Als je in het Noorden woont tenminste.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Bij het Ikea parkeerterrein in Groningen heb je een Mac D. naast liggen waar je je vette kleffe hap weg kan halen. Verder heb je er de Esso benzinestation waar je ook broodjes/snacks, etc.. kan halen. Verder zijn er nog 2 pinautomaten aanwezig mocht je vergeten zijn om te pinnen.![]()
![]()
Waarom dacht je dat die Tuningsnights die we in Groningen organiseren zo goed lopen...Kwestie van een goed terrein uit kiezen.
het hoeft toch niet perse op een circuit!TheFinz schreef:[kritische vraag zeurmodus]
ehm....heeft iemand enig idee wat het kost om een
circuit af te huren voor 1 dag?
volgens mij praten we over duizenden euro's
zeker bij een circuit zoals assen...
[kritische vraag zeurmodus\]
Ik zal wel ff en balletje opgooien dan weten waar we over praten....
Dit heeft niks met het noorden te maken Roy. Met die tunings nights komen de mensen uit het hele land. Er zijn genoeg clubs die ook in Leiden komen ook in Groningen komen. Alleen heb ik nog nooit rtc'ers uit het zuiden gezien.Roy schreef:Dat is idd een goede optie.... Als je in het Noorden woont tenminste.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Bij het Ikea parkeerterrein in Groningen heb je een Mac D. naast liggen waar je je vette kleffe hap weg kan halen. Verder heb je er de Esso benzinestation waar je ook broodjes/snacks, etc.. kan halen. Verder zijn er nog 2 pinautomaten aanwezig mocht je vergeten zijn om te pinnen.![]()
![]()
Waarom dacht je dat die Tuningsnights die we in Groningen organiseren zo goed lopen...Kwestie van een goed terrein uit kiezen.
Je kan het beter centraal ergens in Nederland houden
nee slimpie,Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Dit heeft niks met het noorden te maken Roy. Met die tunings nights komen de mensen uit het hele land. Er zijn genoeg clubs die ook in Leiden komen ook in Groningen komen. Alleen heb ik nog nooit rtc'ers uit het zuiden gezien.Roy schreef:Dat is idd een goede optie.... Als je in het Noorden woont tenminste.Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Bij het Ikea parkeerterrein in Groningen heb je een Mac D. naast liggen waar je je vette kleffe hap weg kan halen. Verder heb je er de Esso benzinestation waar je ook broodjes/snacks, etc.. kan halen. Verder zijn er nog 2 pinautomaten aanwezig mocht je vergeten zijn om te pinnen.![]()
![]()
Je kan het beter centraal ergens in Nederland houden
Zeg ik ook niet, relax~thijs~ schreef:het hoeft toch niet perse op een circuit!TheFinz schreef:[kritische vraag zeurmodus]
[kritische vraag zeurmodus\]
Ik zal wel ff en balletje opgooien dan weten waar we over praten....
Marum 2002 was super goed weer, maar daar ben jij vast en zeker niet geweest aangezien het te ver rijden was voor je.Patrick L. schreef:nee slimpie,
omdat groningen te ver rijden is en het daarboven toch meestal klote weer is komen er uit het zuiden niet veel mensen naar toe.
is gewoon een kwestie van vaak genoeg een auto wassen dan leer je het wel.Erik Olijnsma schreef:Gabri niet, die heeft een paar slaaf-kabouters, die wassen de auto;s
Marum was eigenlijk weer te goed weer..Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Marum 2002 was super goed weer, maar daar ben jij vast en zeker niet geweest aangezien het te ver rijden was voor je.Patrick L. schreef:nee slimpie,
omdat groningen te ver rijden is en het daarboven toch meestal klote weer is komen er uit het zuiden niet veel mensen naar toe.1e meeting in Breda was het ontiegelijk koud. Heb al 2 x een meeting in De Meern meegemaakt waar het regende. Dus dat het meestal klote weer is in het noorden is gelul Patrick!
Nope, aangezien ik vroeger met m'n ouders op de motor veel toertochten heb gereden vind ik ze zelf niet meer zoveel aan. Vandaar dat je mij niet zult aantreffen bij toertochten. Grasveldmeetings daarentegen bezoek ik wel zoveel mogelijk als het kan.Patrick L. schreef: maar was jij aanwezig op de toertocht in Z-Limburg van vorig jaar of die van dit jaar in de Ardennen?
Gaat er een officiële afvaardiging van RTC naar die driftshow in het Gelredome 11 december? Automaxx wil dan met een aantal clubs overleggen over themameetings tijdens hun Street Power Series. Dat staat op het forum van Automaxx.Riël schreef:Eerst moet er een officiele bevestiging komen van VDB naar ons dat er geen festival is, en ook niets soortgelijks.
volgens mij niet. Maar dat mogen ze dan ook wel ff doorcommuniceren. (of we zijn niet interessant, kan ook)Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Gaat er een officiële afvaardiging van RTC naar die driftshow in het Gelredome 11 december? Automaxx wil dan met een aantal clubs overleggen over themameetings tijdens hun Street Power Series. Dat staat op het forum van Automaxx.Riël schreef:Eerst moet er een officiele bevestiging komen van VDB naar ons dat er geen festival is, en ook niets soortgelijks.
kritische vraag zeurmodus]