Geen Franse Autosportfestival 2005

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Bij het Ikea parkeerterrein in Groningen heb je een Mac D. naast liggen waar je je vette kleffe hap weg kan halen. Verder heb je er de Esso benzinestation waar je ook broodjes/snacks, etc.. kan halen. Verder zijn er nog 2 pinautomaten aanwezig mocht je vergeten zijn om te pinnen. :wink: :D

Waarom dacht je dat die Tuningsnights die we in Groningen organiseren zo goed lopen... :wink: Kwestie van een goed terrein uit kiezen. :)
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Mocht er nog wat geregeld moeten worden en ik kan misschien ergens mee helpen.., ben ik best bereid om voor dit goede idee mijn best te doen! :p
Cleaned Style
Projecttopic
Riël
Über-Spammer

marcel16v schreef:Iedereen zijn ogen open en zoeken naar een mooi terrein.Dus kom maar op met plaatsen:

* tt circuit assen
* euro circuit valkenswaard
* jaarbeurs utrecht
* (parkeerplaats) veemarkthallen Utrecht
Een standaard grasveldmeeting lijkt me minder, het eurocircuit vind ik wel een interessante optie.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
TheFinz

[kritische vraag zeurmodus]

ehm....heeft iemand enig idee wat het kost om een
circuit af te huren voor 1 dag?

volgens mij praten we over duizenden euro's

zeker bij een circuit zoals assen...

[kritische vraag zeurmodus\]

Ik zal wel ff en balletje opgooien dan weten waar we over praten....
Monica

TheFinz schreef: Ik zal wel ff en balletje opgooien dan weten waar we over praten....
Lang leve de "contacten" :worship:

(Y)
Hilgert
Contacteer:

Riël schreef:
Roy schreef:De Peugeot 205gti club doet mee :)

http://www.peugeotgticlub.nl/viewtopic. ... 4810#24810

En ook de saxo 16v club vind het wel wat 8)

http://www.saxo16vclub.nl/indexsaxo.html
Leuk! maar we moeten wel zorgen dat wij de kar trekken en dat niet andere clubs ermee vandoor gaan ;)
Peugeot GTi Club Nederland (http://www.peugeotgticlub.nl) is iets anders als Peugeot 205GTi Club NL (http://www.205gti.nl), maar ik heb begrepen dat beide clubs mee willen doen.
In ieder geval zou het initiatief bij RTC moeten liggen om een terrein te selecteren en een datum te prikken.
Roy
Moderator

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Bij het Ikea parkeerterrein in Groningen heb je een Mac D. naast liggen waar je je vette kleffe hap weg kan halen. Verder heb je er de Esso benzinestation waar je ook broodjes/snacks, etc.. kan halen. Verder zijn er nog 2 pinautomaten aanwezig mocht je vergeten zijn om te pinnen. :wink: :D

Waarom dacht je dat die Tuningsnights die we in Groningen organiseren zo goed lopen... :wink: Kwestie van een goed terrein uit kiezen. :)
Dat is idd een goede optie.... Als je in het Noorden woont tenminste.

Je kan het beter centraal ergens in Nederland houden :)
5 GT Turbo '88 GT5
~thijs~
Contacteer:

TheFinz schreef:[kritische vraag zeurmodus]

het hoeft toch niet perse op een circuit!
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Bij deze wil ik ook wel meehelpen organiseren.

Maar aanbiedingen van meehelpen worden meestal toch genegeerd dus eigenlijk is deze opmerking useless.

Maar goed plan dat het via de clubs gaat (Y)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

stel: er word een circuit gehuurd

hoe worden de kosten dan verdeeld over de aanwezige clubs, en hoe zit het dan met het entreegeld, en met de eventuele winst die daar uit komt?
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Roy
Moderator

Als je een circuit wilt huren komen er waarschijnlijk nog een hoop kosten bij voor veiligheid e.d.
5 GT Turbo '88 GT5

Roy schreef:
Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Bij het Ikea parkeerterrein in Groningen heb je een Mac D. naast liggen waar je je vette kleffe hap weg kan halen. Verder heb je er de Esso benzinestation waar je ook broodjes/snacks, etc.. kan halen. Verder zijn er nog 2 pinautomaten aanwezig mocht je vergeten zijn om te pinnen. :wink: :D

Dit heeft niks met het noorden te maken Roy. Met die tunings nights komen de mensen uit het hele land. Er zijn genoeg clubs die ook in Leiden komen ook in Groningen komen. Alleen heb ik nog nooit rtc'ers uit het zuiden gezien. :wink:
Patrick L.

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:
Roy schreef:

Dit heeft niks met het noorden te maken Roy. Met die tunings nights komen de mensen uit het hele land. Er zijn genoeg clubs die ook in Leiden komen ook in Groningen komen. Alleen heb ik nog nooit rtc'ers uit het zuiden gezien. :wink:
nee slimpie,
omdat groningen te ver rijden is en het daarboven toch meestal klote weer is komen er uit het zuiden niet veel mensen naar toe.
Is toch wel een afstandje, in dezelfde tijd dat wij naar groningen rijden, zitten wij ook in Parijs!
En daar zou ik dan toch liever vertoeven
:) :)

Ik ben het er mee eens dat je zo`n evenement moet orginiseren in het midden van het land, en dat is omgeving Utrecht, hoewel ik zelf meer neig naar het Eurocircut Valkenswaard.
TheFinz

~thijs~ schreef:
TheFinz schreef:[kritische vraag zeurmodus]

het hoeft toch niet perse op een circuit!
Zeg ik ook niet, relax :smoke: :beer: (zelf dacht ik ook aan andere locatie), maar het is voor de besluitvoming
misschien wel makkelijk om eens te weten wat hiervan de kosten zijn toch?

dan weten we ongeveer waar we over praten en kunnen we de haalbaarheid van dat soort locaties beoordelen.

Door af te strepen wat niet haalbaar is blijven de haalbare over.

toch?

Patrick L. schreef:nee slimpie,
omdat groningen te ver rijden is en het daarboven toch meestal klote weer is komen er uit het zuiden niet veel mensen naar toe.
Marum 2002 was super goed weer, maar daar ben jij vast en zeker niet geweest aangezien het te ver rijden was voor je. :wink: 1e meeting in Breda was het ontiegelijk koud. Heb al 2 x een meeting in De Meern meegemaakt waar het regende. Dus dat het meestal klote weer is in het noorden is gelul Patrick!
mark 5t
Contacteer:

ik wil alleen nog maar even zeggen dat als de club renault sportives in zijn eentje het TT circuit van assen kan afhuren dat het dan met meerdere clubs helemaal goed te doen moet zijn omdat je dan ook de kosten kunt spreiden.
vraag ook de club renault sportives zou ik zo zeggen.
evt adresen heb ik wel in een alpine magazine staan.
verder natuurlijk ook de renault 4 club en allerlei andere clubs wat mij betreft hoeven het niet alleen maar snelle auto`s te zijn.
club renault de anciennes , alpine club enz ook gewoon vragen .
hoe meer zielen hoe meer vreugd en hoe meer er te zien is.
evt kaartlespuzzelrit er bij .
verder moeten de kosten voor het racen natuurlijk wel gedragen worden door diegene die ook echt het circuit op gaan.
ik wijd al weer lekker ver uit dat weet ik wel en eigenlijk heb ik ook geen tijd om het te organiseren maar ik denk toch nog steeds dat hier veel eer te behalen valt voor de RTC
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
mark 5t
Contacteer:

inderdaad gelul over het weer dat heeft nou eenmaal niemand in de hand.
graag alleen zinnige reacties
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Gabri van der Veen
Über-Spammer

meeting in het noorden lijkt ook mij wel een goed idee, kunnen wij op een meetingdag eens uitslapen :p
Project 21 16v
marcel16v

Gabri schreef:meeting in het noorden lijkt ook mij wel een goed idee, kunnen wij op een meetingdag eens uitslapen :p
Nee hoor, kan je 's ochtends de auto nog mooi even poetsen.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri niet, die heeft een paar slaaf-kabouters, die wassen de auto;s
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Erik Olijnsma schreef:Gabri niet, die heeft een paar slaaf-kabouters, die wassen de auto;s
is gewoon een kwestie van vaak genoeg een auto wassen dan leer je het wel. :lol:
Project 21 16v
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Patrick L. schreef:nee slimpie,
Marum 2002 was super goed weer, maar daar ben jij vast en zeker niet geweest aangezien het te ver rijden was voor je. :wink: 1e meeting in Breda was het ontiegelijk koud. Heb al 2 x een meeting in De Meern meegemaakt waar het regende. Dus dat het meestal klote weer is in het noorden is gelul Patrick!
Marum was eigenlijk weer te goed weer..;)

Enne, op de Afsluiting heeft het maar één keer geregend. ;)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Patrick L.

ach ja Mark, zinnige reacties?
het weer speelt idd geen rol, al is het daar boven in Groningen een paar graag kouder als bij ons in het zuiden :wink:, maar genoeg daarover, laat het weer maar over aan Piet Paulusma :) .

Verder denk ik dat bepaalde mensen hier spreken uit eigen belang, willen zelf niet te ver rijden om een meeting te bezoeken. als je een meeting wilt organiseren waar veel leden op af komen, ga je dat niet in Groningen doen, maar in het midden van het land en dat is nog steeds Utrecht of omgeving, dat is toch voor iedereen makkelijk bereikbaar.
En Marcel , ik was idd niet in Marum nee, wel in Breda, De Meern, Lelystad, maar was jij aanwezig op de toertocht in Z-Limburg van vorig jaar of die van dit jaar in de Ardennen?
Riël
Über-Spammer

Ik kom ook wel overal, pas de probleme. Maar vergeet niet dat het zuidelijkste deel zuid-belgie is onderhand ;)

Als je 't doet moet je 't goed doen. Langer als 2 uur rij je toch niet gauw, en wat dan nog? Ik rij het bijna elke keer wel.

Eerst moet er een officiele bevestiging komen van VDB naar ons dat er geen festival is, en ook niets soortgelijks.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Er is een gast hier op het forum die momenteel daar stage loopt. Misschien dat hij iets weet
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD

Patrick L. schreef: maar was jij aanwezig op de toertocht in Z-Limburg van vorig jaar of die van dit jaar in de Ardennen?
Nope, aangezien ik vroeger met m'n ouders op de motor veel toertochten heb gereden vind ik ze zelf niet meer zoveel aan. Vandaar dat je mij niet zult aantreffen bij toertochten. Grasveldmeetings daarentegen bezoek ik wel zoveel mogelijk als het kan. :)

Riël schreef:Eerst moet er een officiele bevestiging komen van VDB naar ons dat er geen festival is, en ook niets soortgelijks.
Gaat er een officiële afvaardiging van RTC naar die driftshow in het Gelredome 11 december? Automaxx wil dan met een aantal clubs overleggen over themameetings tijdens hun Street Power Series. Dat staat op het forum van Automaxx.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Riël schreef:Eerst moet er een officiele bevestiging komen van VDB naar ons dat er geen festival is, en ook niets soortgelijks.
Gaat er een officiële afvaardiging van RTC naar die driftshow in het Gelredome 11 december? Automaxx wil dan met een aantal clubs overleggen over themameetings tijdens hun Street Power Series. Dat staat op het forum van Automaxx.
volgens mij niet. Maar dat mogen ze dan ook wel ff doorcommuniceren. (of we zijn niet interessant, kan ook)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

denk om bij automaxx interressant te worden moet je eerst een honda of vw logo op je auto plakken :)
Project 21 16v
pruttel

Ik vind het een leuk initiatief en zal ook bij onze club (peugeotsportclub) eens een balletje opgooien.

grt Pruttel
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

pruttel schreef:Ik vind het een leuk initiatief en zal ook bij onze club (peugeotsportclub) eens een balletje opgooien.

grt Pruttel
(Y)
JOHAN c.r.s

kritische vraag zeurmodus]

Als je al een plek krijgt in het hoofd seizoen ,want alle belangrijke motor en auto race,s gaan voor komt de huur op ong 7500 euro kaal zonder faciliteiten
pruttel

Ik denk dat we gewoon een meeting met alle franse clubs moeten houden op een groot terrein zoals spaarnwoude daar is een groot grasveld waar al eens eerder een meeting is geweest van een aantal autoclubs.
Ik denk dat het een te kostbaar evenement word als je het op een circuit of in evenementenhal houd omdat je de locatie moet betalen en dan dus ook entree moet gaan heffen daar heb je bezoekers voor nodig en om die te krijgen moet weer adverteren en dat kost weer geld.
Wat ik denk dat we het beste kunnen doen is een terrein kiezen, toestemming aan de desbetreffende gemeente vragen en een snackkar uitnodigen en misschien een leverancier van autogoodies en er een hele gezellige dag van maken.

grt Pruttel
marcel16v

Inderdaad een grote grasveldmeeting, brengt weinig kosten met zich mee. En maak er eventueel een tweedaagse meeting van zodat het ook interresant word voor buitenlandse bezoekers.

Een snackkar is volgens mij binnen de verschillende clubs zeer eenvoudig te regelen. En wat betreft de stands, kan je eenvoudig de clubsponsors van de verschillende franse clubs uitnodigen.
marcel16v

Zijn er inmiddels al plannen gemaakt, of gaat dit idee een stille dood tegemoet?
Plaats reactie