ACT: Algemeen Chat Topic. I
zo net even weer gebabbeld met mijn autospuiter .
ik kan de auto weer terug brengen over 2 week.
shit shit shit
spuitwerk.
hij dacht dat er net zo als bij bijvoorbeeld die oude 1,1 vijfjes van die plastic kappen onder op de deuren kwamen .
deuken er dus niet uitgehaald .
ik ben echt niet veeleisend en het spuitwerk kost ook niet heel erg veel dus als er her en der nog iets in zit waardoor de auto niet 100% strak is dan zeur ik daar niet over.
maar als er gewoon nog deuken in zitten dan word het toch een ander verhaal.
dus heb even eenhartig woordje met hem gesproken en hij gaat het over doen.
weer langer wachten voordat ik kan gaan opbouwen shit shit shit ik baal enorm

ik kan de auto weer terug brengen over 2 week.
shit shit shit

hij dacht dat er net zo als bij bijvoorbeeld die oude 1,1 vijfjes van die plastic kappen onder op de deuren kwamen .
deuken er dus niet uitgehaald .

ik ben echt niet veeleisend en het spuitwerk kost ook niet heel erg veel dus als er her en der nog iets in zit waardoor de auto niet 100% strak is dan zeur ik daar niet over.
maar als er gewoon nog deuken in zitten dan word het toch een ander verhaal.
dus heb even eenhartig woordje met hem gesproken en hij gaat het over doen.
weer langer wachten voordat ik kan gaan opbouwen shit shit shit ik baal enorm

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Vaag want die zijn in de winkel nieuw ook rond de 60 euro en zelfs op sommige plekken rond de 50Matijs schreef:www.tweakers.net/aanbod ?
Edit:
http://www.tweakers.net/aanbod/product/42099/a 60 euro vraagprijs
Moet je wel nog steeds slopen
Is van mij, heb ik van mijn vriendinnetjeMerijn schreef:Wat is er met dat ding, Riel?

Wat een tegenvaller van de red scorpion...Merijn schreef:Voor de liefhebbers:
Vanavond in Fight Club op Eurosport komt de laatste afvalronde van het K1 vechtsportgala in Tokyo! Het begint rond een uur of 8. Wordt vet!

die jap was goed.
En die ernesto hoost

Echt een afgang voor Ignashov inderdaad. Verdiend verloren, vind ik! Bonjaski was weer megacool, maar ik had niet anders verwacht tegen Akebono. Die heeft echt niks te zoeken in de K1. Knap van Musashi weer. Hoost en Aerts maken het Nederlandse rijtje af. 
Beetje raar dat Le Banner opgaf tegen Botha.
Ff zoeken wat daar de reden van was.
Zet 'm maar vast in je agenda: 27 december, K1 Final!

Beetje raar dat Le Banner opgaf tegen Botha.

-
- Contacteer:
Remi16v hebben we wat gemist?
waarom verkoop je je clio???

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
stond gister al op markplaats, en reden staat daarbijErik (Schepjes) schreef:Remi16v hebben we wat gemist?
-
- Contacteer:
om die reden zou die toch een goedkoop bakkie er bij kopen?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ik ga zeker kijkenMerijn schreef:Echt een afgang voor Ignashov inderdaad. Verdiend verloren, vind ik! Bonjaski was weer megacool, maar ik had niet anders verwacht tegen Akebono. Die heeft echt niks te zoeken in de K1. Knap van Musashi weer. Hoost en Aerts maken het Nederlandse rijtje af.
Beetje raar dat Le Banner opgaf tegen Botha.Ff zoeken wat daar de reden van was.

toch wel grappig dat als je op de website kijkt,
je 3 nederlanders ziet van de 8
http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/
en die 3 gaan waarschijnlijk ook weer tot het einde door, althans.. ben benieuwd hoe het gaat als remi tegen ernesto moet... wel jammer dat moeten ze tot het einde bewaren..
je 3 nederlanders ziet van de 8

http://www.so-net.ne.jp/feg/k-1gp/
en die 3 gaan waarschijnlijk ook weer tot het einde door, althans.. ben benieuwd hoe het gaat als remi tegen ernesto moet... wel jammer dat moeten ze tot het einde bewaren..
Er kunnen helaas nooit 2 nederlanders tegen elkaar uitkomen in de finale.
Zullen ze wel expres gedaan hebben.
In de eerste ronde valt of Bonjaski of Hoost al weg.
Dat moet wel een mooie wedstrijd worden! 

In de eerste ronde valt of Bonjaski of Hoost al weg.

Bron nu.nlSEOEL - De Franse autofabrikant Renault zet zwaar in op Azië. Dinsdag liet het concern weten de komende drie jaar 570 miljoen dollar te steken in Zuid-Korea. De investering is onderdeel van een veel omvattender plan om uit te groeien tot een van de toonaangevende autoproducenten in Azië.
Bestuursvoorzitter Louis Schweitzer maakte de investering bekend tijdens de introductie van de SM7, een nieuw model vervaardigd door Renault Samsung Motors, de partner van de Fransen in Zuid-Korea. Vanuit dit land wil Renault de automarkt in China en de rest van Azië veroveren.
Ruim eenderde van het investeringsbedrag wil Renault gebruiken om een fabriek te bouwen in de stad Busan, 450 km ten zuiden van de Zuid-Koreaanse hoofdstad Seoel. De productiecapaciteit moet daar op 300.000 auto's per jaar komen te liggen.
De samenwerking tussen Renault en Samsung kwam in 2000 van de grond, een jaar nadat de Fransen in controlerend belang hadden genomen in de op een na grootste autofabrikant van Japan, Nissan.
Renaults topman noemde geen bijzonderheden over zijn strategie in Azië, maar analisten merkten op dat hij in juni China heeft bezocht en daar gesprekken heeft gevoerd met de lokale autofabrikant Dongfeng. Na dit bezoek verklaarde Renault uit te zijn op een gezamenlijke onderneming, waarin beide partijen de helft van het aandelenkapitaal in handen zouden hebben.
Momenteel daalt de vraag op de Zuid-Koreaanse markt. De autoverkoop zakte in de eerste tien maanden van dit jaar met 19 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar, zo blijkt uit cijfers van de Koreaanse vereniging van autofabrikanten.
ik zou het echt niet weten.Merijn schreef:Er kunnen helaas nooit 2 nederlanders tegen elkaar uitkomen in de finale.Zullen ze wel expres gedaan hebben.
In de eerste ronde valt of Bonjaski of Hoost al weg.Dat moet wel een mooie wedstrijd worden!
ernesto is een beest en erg explosief.
remi komt altijd weer fel uit de rare hoek met een mooie trap.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Humor

-
Merijn en Basic:
Hier 2 filmpjes, je moet wel even rechtermuisknop en dan "doel opslaan als". Anders werkt de link niet.
Ernesto Hoost (volgens mij oud filmpje):klik
En Ramon Dekker (geen idee wie dat is): klik
Me broer zat deze toevallig te kijken op de computer naast me, terwijl ik er hier over las
.
Gr, Frits.
Hier 2 filmpjes, je moet wel even rechtermuisknop en dan "doel opslaan als". Anders werkt de link niet.
Ernesto Hoost (volgens mij oud filmpje):klik
En Ramon Dekker (geen idee wie dat is): klik
Me broer zat deze toevallig te kijken op de computer naast me, terwijl ik er hier over las

Gr, Frits.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Eerst ff webcam ophangen dan, anders heb je geen bewijsSteven schreef:Ik moet ook schijten trouwens, kan hier ook in het trapportaal een bolus neerleggen es kijken of ik dan ook zo het nieuws haal

-
- Über-Spammer
en dat is?Steven schreef: Dan pas de verdere stappen
een vrolijk vlaggetje erinzetten, met je naam erop?

Dat vlaggetje, maar dan zonder naam, hebben we wel eens op school gedaan als een soort van boycot van de schoonmaaksters waar we een vreemde ruzie mee hadden.
Die ruzie ging erover dat ALLEEN wij de toiletten niet netjes achter zouden laten. (nadat er wat wc-papier op de grond lag).
Toen gingen we dus vlaggetjes prikken zonder door te trekken
Die ruzie ging erover dat ALLEEN wij de toiletten niet netjes achter zouden laten. (nadat er wat wc-papier op de grond lag).
Toen gingen we dus vlaggetjes prikken zonder door te trekken

Welk net is dat ook weer? En wanneer is de uitzending ervan?!Remi schreef:Vorige week had ik trouwens Jermey Clarkson meets the neighbours gezien. Was echt vet. Toen bezocht ie ook de tuftuf club![]()
![]()
Zag onlangs voorstukjes, zag er wel geinig uit..

Renault 5 GT turbo Bleu Sport