Zelfde als te snel rijden
ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sja, risico van het vak he.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
doe maar stoerrrr

Immer wieder die verdammte Holländer
Basic schreef:
Vrrrooeemmm...
en die ene keer dat ik hem opentrap...[img]http://smile.smilies.nl/391.gif[/img]
Zegge ze allemaal

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ach ik krijg gemiddeld 1 boete per 1,5 jaar-Ray- schreef:doe maar stoerrrr![]()

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
hee erik dat je geen boete met je gt krijgt is ook niet zo raar als je hem niet boven de 130 laat komen
op de snelweg naar de eindejaarsmeeting.

op de snelweg naar de eindejaarsmeeting.

lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
HEy zometeen komt er een programma over een bounty hunter op sbs
lijkt me wel cool 
p.s. StEeF, ken jij soms die gasten uit beverwijk die zo'n kickboksgroep hebben. Ik zag laatst een dvd van zo'n evenement in beverwijk waar die gasten de ring in gingen

p.s. StEeF, ken jij soms die gasten uit beverwijk die zo'n kickboksgroep hebben. Ik zag laatst een dvd van zo'n evenement in beverwijk waar die gasten de ring in gingen

Dick Vrij
ga ziek zijn man, je bent de hele dag al een beetje aan het zieken hiero 

-
- Contacteer:
Toch is t wel n redelijke buffel. Maar al wat oud en afgetraind.Steven schreef:Weet ik veel, al heet ie Dick Bezet, het hele figuur kan me weinig boeien
Lijkt meer dan dat t is, aldus een collega van me.
Die had nog een keer vanhem gewonnen in de ring.
[img]http://www.recupfast.com/pictures/dick_vrij.jpg[/img]
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Nothing special, GT (en andere auto's) verbouwen en forumzieken is al bekend.
Verder gewoon het normale leven van een jongeman, uitgaan, loltrappe etc.
En jouw hobby's? Postzegels, boeken lezen en kikkedril verzamelen?
Verder gewoon het normale leven van een jongeman, uitgaan, loltrappe etc.

En jouw hobby's? Postzegels, boeken lezen en kikkedril verzamelen?

-
- Über-Spammer
Even voor de hotmailgebruikers onder ons:
Ik lees net dat je even je instellingen moet wijzigen. Taal op engels en woonplaats ergens in de VS. Dan krijg je binnen enkele dagen ineens 250MB opslagcapaciteit. Als die wijziging is doorgevoerd kun je gewoon weer terug naar je oude instellingen.
Toch grappig...
Ik lees net dat je even je instellingen moet wijzigen. Taal op engels en woonplaats ergens in de VS. Dan krijg je binnen enkele dagen ineens 250MB opslagcapaciteit. Als die wijziging is doorgevoerd kun je gewoon weer terug naar je oude instellingen.

Werkt voor geen drol.Merijn schreef:Even voor de hotmailgebruikers onder ons:
Ik lees net dat je even je instellingen moet wijzigen. Taal op engels en woonplaats ergens in de VS. Dan krijg je binnen enkele dagen ineens 250MB opslagcapaciteit. Als die wijziging is doorgevoerd kun je gewoon weer terug naar je oude instellingen.Toch grappig...
Dacht het dus wel.. Heb ik 2 weken terug gedaan..Riël schreef:Werkt voor geen drol.Merijn schreef:Even voor de hotmailgebruikers onder ons:
Ik lees net dat je even je instellingen moet wijzigen. Taal op engels en woonplaats ergens in de VS. Dan krijg je binnen enkele dagen ineens 250MB opslagcapaciteit. Als die wijziging is doorgevoerd kun je gewoon weer terug naar je oude instellingen.Toch grappig...
Country/Region :United States
State : Alaska
ZIP Code : 99503
Binnen 3 dagen 250 mb opslag.

Dan wachten we nog efferasit.. schreef:Dacht het dus wel.. Heb ik 2 weken terug gedaan..Riël schreef:Werkt voor geen drol.Merijn schreef:Even voor de hotmailgebruikers onder ons:
Country/Region :United States
State : Alaska
ZIP Code : 99503
Binnen 3 dagen 250 mb opslag.

-
Gisteren even half uurtje zitten smullen voor de tv.
We hebben sinds kort op het etalagekanaal van Casema de zender Motors TV. Is een zender die je normaal volgens mij alleen via digitale tv kunt ontvangen. 24 uur per dag auto en motoren.
Daar was dus een programma van een half uur op over de Renault 8 Gordini! Een of andere Franse meeting waar zo'n 150 8 Gordini's bij elkaar waren. Verder nog een hoop historische beelden. Wat een wegligging hebben die wagens zeg. Hoezo achter uitbreken?! Motor achterin, smalle bandjes en dan wil ie wel.
Verder lieten ze Jean Ragnotti in een 5 turbo (waar ie vroeger nog in gereden had) over het circuit stuiven...
Heerlijk half uurtje genieten dus.
We hebben sinds kort op het etalagekanaal van Casema de zender Motors TV. Is een zender die je normaal volgens mij alleen via digitale tv kunt ontvangen. 24 uur per dag auto en motoren.
Daar was dus een programma van een half uur op over de Renault 8 Gordini! Een of andere Franse meeting waar zo'n 150 8 Gordini's bij elkaar waren. Verder nog een hoop historische beelden. Wat een wegligging hebben die wagens zeg. Hoezo achter uitbreken?! Motor achterin, smalle bandjes en dan wil ie wel.
Verder lieten ze Jean Ragnotti in een 5 turbo (waar ie vroeger nog in gereden had) over het circuit stuiven...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb jij toevallig een DVD-recorder?GijsClioRS schreef:Gisteren even half uurtje zitten smullen voor de tv.
Verder lieten ze Jean Ragnotti in een 5 turbo (waar ie vroeger nog in gereden had) over het circuit stuiven...![]()
![]()

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)