PaulRSi --> nieuwe auto!!!

Vertel hier alles over je project.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Merijn schreef:Lekker karren met die wagen! :) Pas als de koppeling gaat slippen of als je een kabel per week verbruikt zou ik er iets aan gaan laten doen. :)
Hehe misschien ff domme vraag, maar hoe merk je precies als de koppeling slipt? of merk ik dat vanzelf wel? :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als ie meer toeren maakt, zonder dat je versneld (bij gas). :)
paulvanrooij
Contacteer:

Nee dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt :D
ff duimen dat dat nog een tijdje zo blijft!
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Doe ff testen;

Ga even rijden en schakel naar de 4, laat de snelheid terug zakken naar rond de 30/40 km/uur en geef dan weer gas.

Als de toeren stijgen maar de snelheid niet is ie versleten, anders (nog) niet...
paulvanrooij
Contacteer:

Ok dat was t dan..ben t nu echt spuugzat..Dat de koppeling aan vervanging is ok, maar vandaag begon mn dakraam ook nog ineens te lekken.. :@ 3/4 jaar werkt alles perfect (voor een renault) en nu ineens in 1 week gaat t naar de klote...Echt zware kutzooi!
Ferdy
Über-Spammer

(N)
Steven
Car: M536

Niet zo snel uit het veld laten slaan, ik vind dit weer overdreven.

Tis nu echt weer en de tijd voor een dakraam om eens lekker te gaan lekken. Tis zomer geweest, dan kan het rubber lekker uitdrogen en met eem beetje kouw en van die flinke buien dan gaan ze gewoon lekken.

Verder vraag ik me af waar het fabeltje vandaan komt dat zwaar trappende koppelingen duiden op dat ie stukgaat.

Een rotte koppeling grijpt vaak heel hoog aan (als het kabelspanmechanisme gewoon normaal z'n werk doet). En hij moet slippen.
Zolang jij niet opeens je toerenteller veel harder de hoek in ziet duiken dan dat je sneller gaat is er nix aan de hand en kun je nog gewoon blijven rijden.
Als je dat wel merkt moet je gewoon rustig aan doen, dan kun je nog vaak 2 maanden doortouren zolang je em niet te zwaar belast. Ok lekker volgas is er dan ff niet bij, maar je hebt wel tijd om geld opzij te leggen.
Let wel op dat je em dan niet teveel laat slippen, dan kan je vliegwiel het ook nog wel eens te heet onder de voeten krijgen.

En uiteraard is 1050 een belachelijke prijs een goeie beun kan het voor minder dan 700 incl. materiaal.

Verder zijn dit gewoon slijtage onderdelen en heeft weinig met rottende Reno's of toeval te maken.
Niet zo huile :p
paulvanrooij
Contacteer:

Steven schreef:Niet zo snel uit het veld laten slaan, ik vind dit weer overdreven.

Tis nu echt weer en de tijd voor een dakraam om eens lekker te gaan lekken. Tis zomer geweest, dan kan het rubber lekker uitdrogen en met eem beetje kouw en van die flinke buien dan gaan ze gewoon lekken.

Verder vraag ik me af waar het fabeltje vandaan komt dat zwaar trappende koppelingen duiden op dat ie stukgaat.

Een rotte koppeling grijpt vaak heel hoog aan (als het kabelspanmechanisme gewoon normaal z'n werk doet). En hij moet slippen.
Zolang jij niet opeens je toerenteller veel harder de hoek in ziet duiken dan dat je sneller gaat is er nix aan de hand en kun je nog gewoon blijven rijden.
Als je dat wel merkt moet je gewoon rustig aan doen, dan kun je nog vaak 2 maanden doortouren zolang je em niet te zwaar belast. Ok lekker volgas is er dan ff niet bij, maar je hebt wel tijd om geld opzij te leggen.
Let wel op dat je em dan niet teveel laat slippen, dan kan je vliegwiel het ook nog wel eens te heet onder de voeten krijgen.

En uiteraard is 1050 een belachelijke prijs een goeie beun kan het voor minder dan 700 incl. materiaal.

Verder zijn dit gewoon slijtage onderdelen en heeft weinig met rottende Reno's of toeval te maken.
Niet zo huile :p
Niet zo huile...t is niet echt prettig als dit allemaal gebeurt, terwijl je al een tijdje zit te denken om je auto weg te doen om iets anders te zoeken.
Ik zou t allemaal best kunnen repareren hoor, zeker dat dakraam is weinig werk/kosten. Maar als je even nadenkt krijg je de kosten voor reparatie er nooit uit als je de auto wil verkopen. Lijkt mij in ieder geval.
Dat de koppeling kapot is weet ik niet, maar dat er iets niet goed werkt weet ik wel. En aangezien ik weinig verstand heb van die dingen weet ik niet precies wat t is..de één vertelt dit, de ander dat, en ja ik vind t wel aannemelijk klinken. Plus dat ik weet hoe de auto rijdt en hoe die eerst reed. Als het schakelen niet helemaal lekker gaat, hoe langer je rijdt hoe stroever duidt er bij mij op dat er iets niet goed zit..En zoals ik al zei, ik wil er geen geld meer insteken, aangezien ik dat er toch niet meer uit krijg...
Marcel B.

Als je gaat redeneren over of je het eruit haalt ja of nee kan je em beter maar verkopen ja,

en helemaal nooit geen auto meer kopen overigens...
Don't walk the grass... smoke it
Steven

Idd je wilt niet weten hoeveel duizenden euro's ik al vertimmerd heb aan mijn GT.

Mijn eerste GT had ik nog geen 400 km mee gereden toen het blok in de soep liep (de lagers dus).
Dies toen paar maanden later voor hetzelfde geld weggegaan terwijl ik toch flink geld ertegenaan gegooid heb om em weer in orde te krijgen.
Dies toen paar maanden later ook voor minder weggegaan dan dat ik em gekocht heb.

Autorijden kost geld, heel grof geld. En hoe sneller de auto hoe duurder het onderhoud.

Ik vind het gewoon overdreven, koop dan maar een toyota starlet voor 300 euro en ga daar lekker mee rijden (N)
paulvanrooij
Contacteer:

@steven:
Euhh sorry dat ik t ff mis hoor, maar als jij van plan bent om je auto in te ruilen om op zoek te gaan naar een ander, en op dat moment gebeuren dit soort dingen, zou jij dan geld in deze pompen? of dat geld alvast apart zetten voor je 'droomauto', een megane coupe? Lijkt mij niet heel erg moeilijk die keus. En als er dan dit soort dingen gebeuren helpt t alleen maar om de knoop door te hakken.
Als een RSi mijn ultieme auto was geweest had ik em natuurlijk laten repareren. Maar dat is niet zo...

Dat autorijden duur is ruikt mijn gat ook wel, en dat vind ik dan ook een onzinnige opmerking. Als ik goedkoop auto wilde rijden had ik nooit deze RSi gekocht en was ik zeker niet lid geworden van de club en had ik er niets aan veranderd, wel? Dan was ik wel fiat panda ofzo gaan rijden.

@Marcel B. : Beetje een onzinnige opmerking niet? ff lezen en dan snap je waarom ik aan t redeneren ben of ik de kosten voor de reparatie en bij een verkoop uit haal of niet..
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Heb ff een beetje respect voor elkaars belsuit en ik ben het wel met Paul eens om dan te kiezen om geld weg te leggen voor je droomauto, als je die dan kan kopen zegt ineens iedereen "was toch wel een goed besluit" dus gewoon doen!!

Respect is everything!!!
paulvanrooij
Contacteer:

Ron(nie) schreef:Respect is everything!!!
:worship: (Y)
Steven

Ok dat je em weg wilt doen okeej, maargoed je doet wel enorm zielig... Tis gewoon pech hebben, jammer.

En die respect is everything leus wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Ook jammer.
Riël
Über-Spammer

Weet je wat je doet, kom deze week even langs mijn school (maandag ofzo) en dan onderwerp ik die koppeling eens aan een controle. Een auto te vlug wegdoen krijg je spijt van, en een kapotte koppeling verkoopt ook niet, een lekkend raampje ook niet. Veel competitie op de markt, en echt een tijd om een auto te verkopen is 't al zeker niet. Ik zou nog eens denken erover.
Ik raad je aan te repareren, al zeker de kabel en een rubbertje om je dakraam, sjonge wat een werk :)

Succes ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
paulvanrooij
Contacteer:

Riël schreef:Weet je wat je doet, kom deze week even langs mijn school (maandag ofzo) en dan onderwerp ik die koppeling eens aan een controle. Een auto te vlug wegdoen krijg je spijt van, en een kapotte koppeling verkoopt ook niet, een lekkend raampje ook niet. Veel competitie op de markt, en echt een tijd om een auto te verkopen is 't al zeker niet. Ik zou nog eens denken erover.
Ik raad je aan te repareren, al zeker de kabel en een rubbertje om je dakraam, sjonge wat een werk :)

Succes ;)
Nou kijk t zit zo..zoals ik al zei..schakelen doet ie niet lekker meer. Ben bang dat als ik wegrij hier in heesch (waar de auto staat) dat ik niet heelhuids (of mn auto in ieder geval :wink: ) in eindhoven aankom. Kijk dat dakraam moet wel lukken, zeker voor een eventuele verkoop. De koppelingskabel is vandeweek vervangen (toen ie geknapt is) door een nieuwe dus dat kan t probleem niet zijn. Of t nu de koppeling of de bak of de drukgroep is weet ik niet..maar lekker rijden doet t zeker niet..vertrouwenswekkend is t helemaal niet...
Riël
Über-Spammer

Jazeker haalt ie dat.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Ok dat je em weg wilt doen okeej, maargoed je doet wel enorm zielig... Tis gewoon pech hebben, jammer.

En die respect is everything leus wordt ook te pas en te onpas gebruikt. Ook jammer.
Te onpas?? Je mening geven ok, maar dit is zijn beslissing en hij vraagt naar een mening van een ander en niet naar een afkrakende mening en bij een "redelijk" "dure" reparatie kan je je best wel eens klote voelen en je afvragen waar je op dat moment beter aan doet om te doen en dan is de twijfel toch al zo groot!! maar jah.

@ Riel: (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

Steven schreef:Ok dat je em weg wilt doen okeej, maargoed je doet wel enorm zielig... Tis gewoon pech hebben, jammer.

Persoonlijk vind ik dit geen onpasselijk moment om die leus te gebruiken hoor, maar goed, dat ter zeide.
Enorm zielig doen is jouw mening, en ik weet niet hoe jij in de slappe was zit enzo dat je bakken met geld in een GTT kan steken, maar voor een student van 21 zijn dit soort dingen niet echt prettig nee. En ja t is pech, maar jij hebt er totaal geen idee van zoiets in verhouding staat, of van de omstandigheden. Al heb jij daar ook weinig mee te maken.
Kijk op t moment dat ik tijden bezig ben geld bij mekaar te krijgen voor mijn droomauto, en ik ben van plan de clio te verkopen en dit gebeurt, dan zie je zeg een euro of 1000 in totaal door je neus geboord. Misschien dat dat voor jou vrij weinig geld is ofzo..
Maar goed..denk ervan wat je wil en hou verder lekker op, want ik heb er geen zin in dat dit topic gaat uitlopen op ruzie of wat dan ook, zoals in Douwe's project-topic (om maar iets te noemen)
paulvanrooij
Contacteer:

Riël schreef:Jazeker haalt ie dat.
Riël ik betwijfel t toch ten zeerste...t pedaal intrappen gaat goed enzo, maar echt uit of in zn versnelling wil ie na een tijdje niet echt meer..Dus ja op de snelweg enzo gaat t goed..maar ja moet toch ook nog es terugschakelen :p
In ieder geval hou ik je aanbod in mn achterhoofd, maar ga eerst ff op zoek naar een beun hier die er ff naar kan kijken..ik hou je op de hoogte in ieder geval en nogmaals thanx voor je aanbod en interesse! :worship:
Remco_Rs
Contacteer:

Laat nou eerst eens iemand anders ernaar kijken,heb zo,n gevoel dat je je meer druk maakt dan nodig is..Dus bv bakolie verversen (eventueel D2 automatenbak olie erin)..dat kost ook niet de hele wereld..
Steven

Ik ben ook student geweest tot 1 juni dit jaar (afgestudeerd) en ook 21.
En sja ik heb er ook voor gewerkt :p

Maargoed einde discussie dan maar, peace ;)
paulvanrooij
Contacteer:

REMCO-X schreef:Laat nou eerst eens iemand anders ernaar kijken,heb zo,n gevoel dat je je meer druk maakt dan nodig is..Dus bv bakolie verversen (eventueel D2 automatenbak olie erin)..dat kost ook niet de hele wereld..
Ja natuurlijk dat soort dingen kunnen altijd nog..maar ja je kan toch altijd proberen te verkopen toch? voor zover ik t allemaal begrepen heb krijg je niet elke euro die je investeerd terug bij verkoop. dus als ik em zo voor een leuk bedrag kwijt kan is t mooi meegenomen. Zo niet kan je altijd nog gaan repareren. Blijft staan t feit dat ik er zwaar van baal dat dit gebeurt, en zeker op een moment wat zeer slecht uitkomt
paulvanrooij
Contacteer:

Steven schreef:Ik ben ook student geweest tot 1 juni dit jaar (afgestudeerd) en ook 21.
En sja ik heb er ook voor gewerkt :p

Maargoed einde discussie dan maar, peace ;)
ok peace :wink:
Rudo

Ik heb net dit hele topic met interesse door zitten lezen, en het valt me op dat er plots uit de lucht komt vallen dat je de wagen wilde gaan verkopen net op het moment dat het koppelingsverhaal begon? Daarvoor kwam ik dat niet tegen, of ik moet iets gemist hebben.

Een aantal dingen zijn belangrijk om te weten:

Ten eerste is het zo dat een rijdende auto een stuk meer opbrengt dan een auto waarvan de koppeling (als dat het is) naar z'n grootje is. Dus ik zou toch maar de afweging maken tussen wel (laten) maken en rijdend verkopen of verkopen in deze staat.

Ten tweede is het zo dat je altijd rekening moet houden met onvoorziene uitgaves bij een auto. Dus het is in ieder geval niet slim om een auto te kopen, vervolgens geld te steken in meters, achterlichten en spoilers zonder dat je een behoorlijk bedrag hebt om dit soort reparaties te kunnen laten uitvoeren. En geloof mij maar, de tegenslagen kunnen nog vele malen groter worden en de kosten nog vele malen hoger, en ik spreek uit ervaring. :p

Helemaal als ik lees dat je droomauto een Megane is vraag ik mij af of je beter niet een oude 5 voor een paar honderd euro had kunnen kopen (of een Starslet :wink: ) en dan lekker door sparen voor een Megane.
En ook bij de aanschaf van een Megane is het wijs er voor te zorgen dat je geld achter de hand houdt om eventuele (dure) reparaties uit te kunnen voeren. Niets is zo frustrerender dan een auto te moeten verkopen in kapotte staat omdat je de reparaties niet meer kunt betalen...

Beschouw dit niet als negatieve kritiek, maar als een tip voor de toekomst. :)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

amen @rudo

Het valt me trouwens op dat er redelijk wat studenten zijn die in niet misse bakjes rondrijden. Ik had al moeite om mijn R11GTX rijdend te houden (en ja, ik heb ook gewerkt naast de studie).
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
paulvanrooij
Contacteer:

Rudo schreef:Ik heb net dit hele topic met interesse door zitten lezen, en het valt me op dat er plots uit de lucht komt vallen dat je de wagen wilde gaan verkopen net op het moment dat het koppelingsverhaal begon? Daarvoor kwam ik dat niet tegen, of ik moet iets gemist hebben.

Een aantal dingen zijn belangrijk om te weten:

Ten eerste is het zo dat een rijdende auto een stuk meer opbrengt dan een auto waarvan de koppeling (als dat het is) naar z'n grootje is. Dus ik zou toch maar de afweging maken tussen wel (laten) maken en rijdend verkopen of verkopen in deze staat.

Ten tweede is het zo dat je altijd rekening moet houden met onvoorziene uitgaves bij een auto. Dus het is in ieder geval niet slim om een auto te kopen, vervolgens geld te steken in meters, achterlichten en spoilers zonder dat je een behoorlijk bedrag hebt om dit soort reparaties te kunnen laten uitvoeren. En geloof mij maar, de tegenslagen kunnen nog vele malen groter worden en de kosten nog vele malen hoger, en ik spreek uit ervaring. :p

Helemaal als ik lees dat je droomauto een Megane is vraag ik mij af of je beter niet een oude 5 voor een paar honderd euro had kunnen kopen (of een Starslet :wink: ) en dan lekker door sparen voor een Megane.
En ook bij de aanschaf van een Megane is het wijs er voor te zorgen dat je geld achter de hand houdt om eventuele (dure) reparaties uit te kunnen voeren. Niets is zo frustrerender dan een auto te moeten verkopen in kapotte staat omdat je de reparaties niet meer kunt betalen...

Beschouw dit niet als negatieve kritiek, maar als een tip voor de toekomst. :)
Kijk dit topic gaat over mijn RSi toch? en niet over mijzelf en mijn gedachtes over renaults en aankopen. Mensen die mij kennen (van de FNO bijvoorbeeld) weten dat ik al een tijd aan t denken en aan t sparen ben voor een andere auto. Het is dan ook niet zo dat ik reparaties niet kan betalen ofzo, het zou eventueel wel kunnen maar ik heb altijd geleerd dat je t geld wat je in reparaties steekt er nooit uithaalt bij een verkoop. Dus t kan kloppen dat je dat hier nog niet bent tegengekomen :p

Het is dan ook niet dat ik daarom mn auto verkoop (omdat ik em niet meer kan betalen) maar omdat ik toch iets anders wil. Dan kan ik wel mijn gespaarde geld in reparaties gaan steken, maar stel dat ik in deze staat een leuk bedrag terug krijg is t toch mooi? Das volgens mij simpele wiskunde. Mocht ik zo geen koper kunnen vinden (en ja ik weet dat die kans best groot is) dan kan ik de auto altijd nog laten oplappen.

Toen ik deze auto bijna een jaar geleden tegenkwam, was mijn 'prioriteit' om een leuke, mooie snelle auto te kopen. Wat dat betreft is de RSi geen slechte keus geweest, zowel qua onderhoud als verbruik heeft ie tot dit moment niet heel veel gekost. Maar als je steeds meer betrokken raakt bij de club, en wat meer rondkijkt e.d. kom je auto's tegen die je mooier/beter/leuker vindt. Op die manier is mijn wens naar een Megane Coupe steeds sterker geworden. Zo sterk dat ik ben gaan sparen. Op het moment dat in één week deze dingen allemaal gebeuren lijkt het mij logisch dat je in je hoofd de beslissing makkelijker neemt om de auto weg te willen doen, en serieus uit te gaan kijken naar iets anders.

Volgens mij heb ik nu alles wel uitgelegd.. :wink:
p.s. ik zie t zeker niet als kritiek. Niet iedereen kan in mijn hoofd kijken en raden waar ik over nadenk e.d. :D
paulvanrooij
Contacteer:

Bas schreef:amen @rudo

Het valt me trouwens op dat er redelijk wat studenten zijn die in niet misse bakjes rondrijden. Ik had al moeite om mijn R11GTX rijdend te houden (en ja, ik heb ook gewerkt naast de studie).
Ja wat kan ik zeggen, geen zin om hier mijn bankafschriften en loonstrookjes te laten zien :lol:
Ik heb gewoon een heel goed betaalde bijbaan op de zaterdag denk ik :p
Riël
Über-Spammer

PaulRSi schreef: maar ik heb altijd geleerd dat je t geld wat je in reparaties steekt er nooit uithaalt bij een verkoop.
Wellicht in dit geval wel.
paulvanrooij
Contacteer:

Riël schreef:
PaulRSi schreef: maar ik heb altijd geleerd dat je t geld wat je in reparaties steekt er nooit uithaalt bij een verkoop.
Wellicht in dit geval wel.
Misschien wel, maar das altijd afwachten..hij staat nu zo te koop, en ondertussen informeren wat de reparatie gaat kosten. mocht ik zo geen goed bod krijgen kan ik altijd nog repareren en daarna verkopen...
niet geschoten is altijd ....
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

dit zou ik ook doen,rustig overal rond neuzen,wie weet kom je iets goedkopers tegen,zei het een garage of zei het een andere renault.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
paulvanrooij
Contacteer:

Ok mensen..na de hele discussie over het wel of niet weg doen van de RSi heb ik flink zitten denken..wat te doen enzo.. (eigenlijk moet ik jullie daarvoor bedanken ;))
Uiteindelijk de auto met wat moeite (vanaf eindhoven tot aan Riël met een amper werkende koppeling rijden is geen pretje..zeker als je onderweg file tegenkomt :lol: ) naar Riël gebracht..Hij heeft er voor mij een nieuwe koppeling ingezet..omdat ie toen toch bezig was gelijk maar de distributieriem, spanrollen en multiriem gedaan! Voor een net bedrag al zeg ik het zelf! Riël :worship: :worship: megabedankt!
Sindsdien rijdt de auto dus weer..af en toe wat kleine probleempjes maar t blijft een renault.. Ben nog steeds rustig rond aan het kijken voor iets anders, maar ik ben wel heel blij dat ik nog ff in de RSi kan rijden!
Totdat ik tegen een niet af te slaan aanbod aanloop blijf ik dus lekker in de RSi rijden..Veel grote plannen heb ik er niet mee, misschien dat ik em helemaal in orde laat maken (roest weg, probleempje rechtsvoor verhelpen) zodat ik er een mooi bedrag voor terugkrijg als ik em wegdoe..
Tot zover ff een update..nu ff uithoesten van al t stof waaronder ik dit topic vandaan moest halen :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Paul, enig idee wat je zou willen gaan rijden?!
paulvanrooij
Contacteer:

Ok nog ff wat foto's gevonden....want wat is nou een projecttopic zonder :foto:
Vorige week een avondje naar Frits geweest. De voorkant van mn clio hebben we een hele tijd terug namelijk al zo'n 2,5-3 cm laten zakken dmv verlaginsveren. Maar nog geen tijd gehad voor de achterkant..
Die bewuste avond was t dus zover :wink:

[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... aging1.jpg[/img]
Twee blauwe monsters in een schuur..Frits is al druk bezig..ik doe waar ik het beste in ben, namelijk spullen aangeven en foto's maken..
Natuurlijk ging niet alles volgens plan..de skirt moest er ff af om bij de torsiestang te komen en hij wou niet helemaal los.."volgens mij zit ie een beetje vastgerot, geef er maar een flinke ruk aan Frits!"
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... /oeps2.jpg[/img]
gelukkig zie je er niets van nu de skirt er weer op zit..

Ondertussen al een tijdje bezig..linkerkant zal al helemaal los..met de rechterkant waren we bezig toen we zin kregen in een bakkie koffie..Frits ging koffie zetten en ik zou ff de rechterkant losdraaien..Nu weten we dus waarom ik beter dingen kan aangeven en foto's maken!!!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... i/oeps.jpg[/img]

Na een tijdje klooien de kapotte schroefdraad er toch nog uit gekregen en verder kunnen gaan...uiteindelijk de auto mooi laten zakken! zo'n vier centimeter uiteindelijk..onder het motto van: omhoog kan ie altijd weer :D
T resultaat mag er zijn vind ik..alleen moet op deze manier de voorkant nog iets verder zakken..staat nu net iets te recht de auto..Volgende week mogen we alles alleen weer overdoen omdat de uitlaat op de achterbrug zit nu en dat maakt best wel een klotegeluid..dus volgende week gaat ie weer een klein stukkie hoger, maar hier toch de foto's van t eindresultaat (na een wasbeurt natuurlijk..was wel nodig :p )

En nu ziet t er zo uit:
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... laagd1.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... laagd2.jpg[/img]
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... laagd3.jpg[/img]
Ziet er niet slecht uit dacht ik zo!

oja ook nog ff fotootje geschoten van mn interieur..met nieuwe schakelaartjes voor neon e.d. en mn PDA met navigatie erin!
[img]http://members.lycos.nl/pvrfotografie/i ... erieur.jpg[/img]
paulvanrooij
Contacteer:

Chris schreef:Paul, enig idee wat je zou willen gaan rijden?!
Ik vind de Megane Coupe (fase 1) een hele mooie auto...maar ik moet eigenlijk wel toegeven dat ik ook steeds meer van mn clio ga houden...dus misschien ook wel een nieuwere RSi? ik ben er nog niet helemaal uit...
Gesloten