ACT: Clio II

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Foeke

Strijder schreef:st maartensdijk ligt toch in friesland?
friesland is chill, over sommige rotondes hoef je er niet omheen, kan je er gewoon overheen, en dan lukt het wel in zn 4
:D
Denk toch dat je naar de andere kant van de wereld moet, want st maartensdijk ligt in ZEELAND.
<-------So you know don't mess with a Reno------->
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ja idd Foeke Leeuwarden is Friesland en St. Maartensdijk Zeeland :D
Cleaned Style
Projecttopic
Rémi clio ph3

Ik had dit weekend wat aan m'n clio hangen!....
Vrijdag naar huis gereden, door een stort bui, en was de afrit hulsberg dicht wegens werkzaamheden :( , ik dus moeten omrijden, thuis gekomen naar binnen gerend. Wil ik zaterdag ochtend naar de auto pakken, is de clio pik zwart tot aan de deur klinken :@ , dus niet een paar spatjes, nee een dikke zwarte laag!!! :evil: Ik dacht, vanmiddag toch maar even poetsen dan. S'middags een heet emmertje water met shampoo gepakt, is die rotzooi dus niet ervanaf te krijgen!!!!! :evil: Gewoon pure teer!! Ram vast gekoekt, het gaf nog niet eens af op het sponsje!!! (N) Dus ik dacht oh shit! Dat word opnieuw spuiten ofzo! Maar direct foto's gemaakt voor de verzekering. Komt de buurjongen naar buiten (werkt bij een schade herstel bedrijf), zegt die: vanmorgen kwam er ook al een klant met een mercedes A die ram vol zat, hadden ze een speciaal spulletje voor, Teerverwijderaar! Werkte perfect (Y) . Ben ik dat snel met hem gaan halen en heb er de hele auto mee schoon gemaakt incl velgen want die hingen ook helemaal onder!! Nu is alles weer super schoon gelukkig!!! :smile: Ik had mijn ziel al zien kruipen. Daarna de auto gaan afspuiten bij het lokale tankstation, die hadden de teerverwijderaar al uitverkocht!!! Waren dus meer mensen door gereden :(
Juno

Damn Remi! Klinkt niet fijn, gelukkig heb ik dat niet gehad, ik zou eerst zijn gaan huilen.
Gelukkig is het er allemaal af gegaan.

Had iemand wat laten lekken ofzo??
Rémi clio ph3

Juno schreef:Damn Remi! Klinkt niet fijn, gelukkig heb ik dat niet gehad, ik zou eerst zijn gaan huilen.

Nee dat was zeker niet fijn!! Ik had ook echt het idee dat hem moest gaan laten spuiten of zo!
Ben er in de pauze nog eens goed naar gaan kijken, maar van onder de strips uit is nog steeds een bruinige gloed te zien! moet dus nog maar eens goed gaan schoon maken. Maar ik ben niet echt blij om al die rotzooi te gebruiken om het weg te krijgen, want goed voor de lak zal het niet zijn!!
Juno

Rémi clio ph3 schreef:
Juno schreef:Damn Remi! Klinkt niet fijn, gelukkig heb ik dat niet gehad, ik zou eerst zijn gaan huilen.

Nee dat was zeker niet fijn!! Ik had ook echt het idee dat hem moest gaan laten spuiten of zo!
Ben er in de pauze nog eens goed naar gaan kijken, maar van onder de strips uit is nog steeds een bruinige gloed te zien! moet dus nog maar eens goed gaan schoon maken. Maar ik ben niet echt blij om al die rotzooi te gebruiken om het weg te krijgen, want goed voor de lak zal het niet zijn!!
Maar kan je dat dan niet verhalen op iets of iemand??
Dat je je auto helemaal door een speciaal bedrijf laat schoonmaken en dan het verhaalt op die instantie of bedrijf die er verantwoordelijk voor is?

Volgens mij mag je niet zomaar teer dumpen op de weg! :D
Mike (spitsoor)
Contacteer:

RenaultclioII16v (Peter) schreef:Wat denken jullie? Een verbetering of niet?
Ook moet er nog wat met die lichten gebeuren.
zet er van die lexus-look kappen op chroom op zwart staat errug tof zitten bij mij ook op men clio staat egt toppie
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Ze zijn lekker op vakantie in Italie, :( dus de achterbumper duurt zeker nog 2 weken....

Wel heb ik straks dan die MS design achterbumperspoiler over. Nog steeds niemand intresse?
Cleaned Style
Projecttopic
Rémi clio ph3

neem hem maar mee naar de meern :D (de bumper :wink: )
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Dat zal geen probleem zijn want hij zit nog gemonteerd. :D
Cleaned Style
Projecttopic
Ferry

Hello,

Wie weet er nog een set veren ( gewoon nieuw ) die verder dan 3 cm verlaging gaan? Ik wilde eigenlijk 4cm verlaging.. maar wel alleen veren verder nix of is dit niet aan te rade? Hoor namelijk verschillende meningen.. heeft iemand toevallig veren van 4 cm? zoja waar gekocht en wat was de prijs :D
Thnx
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Meer als 4 cm verlaging met alleen veren gaat niet met originele schokdempers.

Je zult toch een set moeten nemen :D
Cleaned Style
Projecttopic
Ferry

Ja maar als ik nou 4 cm wil en niet verder? kan dat dan wel of ook niet? zoja weet iemand nog een goede set? en de prijs ervan? er moet hier toch iemand zijn die veren van 4 cm eronder heeft?

voor een set is voorlopig geen budget :D
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Ik had een setje van Apex. Dat was -40 mm. Ze zitten nu onder de Clio van P@tb@d. Reken op zo'n 120 euro voor een set van 4 veren. :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

wil je ze kopen ? 100 euro >-)
Mauce

Gehehe stelletje afzetters!:P

Hey meneer boven mij... Me lampen zitten er in ... J6 wat een ruk klus was dat zeg!!! Maar ff nog wat vraagjes er over... In de groot licht zeg maar. Wat voor lampjes gaan er nu in? H7 of h4? Ik heb al Philips HB3 Plus vision Xenon ofzo gehaald voor normaal licht (duur grapje btw... :evil: ). En jezus wat een verschil snachts zeg?!?!? echt iedereen moet deze lampen in de clio 2 phase 1 hebbe :P!

De how 2 komt er aan zoals belooft FF nog goed overschrijven en de fotos wat bewerken :)
Rémi clio ph3

Oh ja, nog twee fototjes van het "teer incident"
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DCP_4743_RTC.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DCP_4744_RTC.JPG[/img]
Ferdy
Über-Spammer

stelletje leiers die dit gedaan hebben ze !!! :evil: :evil: :evil:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Mauce schreef:Gehehe stelletje afzetters!:P

Hey meneer boven mij... Me lampen zitten er in ... J6 wat een ruk klus was dat zeg!!! Maar ff nog wat vraagjes er over... In de groot licht zeg maar. Wat voor lampjes gaan er nu in? H7 of h4? Ik heb al Philips HB3 Plus vision Xenon ofzo gehaald voor normaal licht (duur grapje btw... :evil: ). En jezus wat een verschil snachts zeg?!?!? echt iedereen moet deze lampen in de clio 2 phase 1 hebbe :P!

De how 2 komt er aan zoals belooft FF nog goed overschrijven en de fotos wat bewerken :)
Geen H4 in ieder geval. Zal wel H7 zijn dan (of H1). Die projectorlampen geven zeker goed licht! Het vervelende is wel dat die HB3 nog wel eens snel kapot gaan.

Ben benieuwd naar je verslag! :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Sander2

Mauce schreef:Gehehe stelletje afzetters!:P

Ik had in mijn megane coupe ook van die philips lampjes zitten (H7), moet wel zeggen dat ze toch best snel kapot gingen. Het licht was inderdaad wel prettig, omdat dingen beter oplichten. Ben blij dat mijn Clio nu standaard xenon heeft :)
RenaultclioII16v (Peter)
Contacteer:

Rémi clio ph3 schreef:Oh ja, nog twee fototjes van het "teer incident"
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DCP_4743_RTC.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DCP_4744_RTC.JPG[/img]
Dat ziet er uit zeg... :(
Cleaned Style
Projecttopic
Ferry

Wie weet er waar ik het beste die apex 4 cm veren kan bestellen?? Iemand een mooi adresje waar ze goede korting geven, stukkie rijden geen bezwaar :D
Patrick RS
Moderator

doe is een bod :D
Ferry

30 euro :D

nee 65 euro wil ik er wel voor geven :wink:
Stefan S.

Ferry schreef:Wie weet er waar ik het beste die apex 4 cm veren kan bestellen?? Iemand een mooi adresje waar ze goede korting geven, stukkie rijden geen bezwaar :D
Bij Stroevemotorsport in Hardernberg bijvoorbeeld, zie prijslijst
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Stefan S. schreef:
Ferry schreef:Wie weet er waar ik het beste die apex 4 cm veren kan bestellen?? Iemand een mooi adresje waar ze goede korting geven, stukkie rijden geen bezwaar :D
Bij Stroevemotorsport in Hardernberg bijvoorbeeld, zie prijslijst
DPTKan ze ook leveren voor je, en is misscien wat dichterbij.

GR.Frits
Patrick RS
Moderator

Dit wat voor iemand met geld te veel?

[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 652CL2.jpg[/img]
Ferdy
Über-Spammer

waar heb je die vandaan ?

en wat zijn de kosten ?
(ja paul... :))
Patrick RS
Moderator

Ferdy schreef:waar heb je die vandaan ?

en wat zijn de kosten ?
(ja paul... :))
http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 5_407_2366
Ferdy
Über-Spammer

krengen zijn altijd zo verrekte duur !
Rémi clio ph3

Ferdy schreef:krengen zijn altijd zo verrekte duur !
Vind je dat duur? Ik denk dat het best een hele goedkope manier is om vleugel deuren op je auto te zetten is (Y) !! Ik ben er zelf niet zo overtuigd van, ik heb ze gezien in Essen, maar de deur kan best een beetje heen en weer zwiepen als hij open is (N) .
Ferdy
Über-Spammer

Rémi clio ph3 schreef:
Vind je dat duur? Ik denk dat het best een hele goedkope manier is om vleugel deuren op je auto te zetten is (Y) !! Ik ben er zelf niet zo overtuigd van, ik heb ze gezien in Essen, maar de deur kan best een beetje heen en weer zwiepen als hij open is (N) .
1499 euro, goedkoop ??
voor wat scharniertjes ?
Rémi clio ph3

Ferdy schreef:
Rémi clio ph3 schreef:
1499 euro, goedkoop ??
voor wat scharniertjes ?
Let op, dit is geen simpele ingreep!! moet je maar eens op die link lezen wat er allemaal bij zit, zoals kabelboom verlenging voor de deuren enz...

Rémi
Ferry

Ik moet zeggen dat ik het wel met ferdy eens ben, super duur voor een setje scharnieren en kabelboom verlengers want zo duur zijn die nou ook weer niet hoor :D , verder wat er bij it valt ook wel mee, en als jij zegt dat de deuren ook nog wat zwabberen is het helemaal veel te duur.

Vind het zowieso een beetje een foute optie, kom je met je cliotje bij een supermarkt klappen de deuren naar boven open, spaar dan door voor een lambo :D
Rémi clio ph3

Ferry schreef:Ik moet zeggen dat ik het wel met ferdy eens ben, super duur voor een setje scharnieren en kabelboom verlengers want zo duur zijn die nou ook weer niet hoor :D , verder wat er bij it valt ook wel mee, en als jij zegt dat de deuren ook nog wat zwabberen is het helemaal veel te duur.

Vind het zowieso een beetje een foute optie, kom je met je cliotje bij een supermarkt klappen de deuren naar boven open, spaar dan door voor een lambo :D
:lol: :lol: als je het zo bekijkt, maar het is nog altijd goekoper dan een lambo :D , maar wel wat wannabe :p
Plaats reactie