Denk toch dat je naar de andere kant van de wereld moet, want st maartensdijk ligt in ZEELAND.Strijder schreef:st maartensdijk ligt toch in friesland?
friesland is chill, over sommige rotondes hoef je er niet omheen, kan je er gewoon overheen, en dan lukt het wel in zn 4
ACT: Clio II
<-------So you know don't mess with a Reno------->
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ja idd Foeke Leeuwarden is Friesland en St. Maartensdijk Zeeland 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Ik had dit weekend wat aan m'n clio hangen!....
Vrijdag naar huis gereden, door een stort bui, en was de afrit hulsberg dicht wegens werkzaamheden
, ik dus moeten omrijden, thuis gekomen naar binnen gerend. Wil ik zaterdag ochtend naar de auto pakken, is de clio pik zwart tot aan de deur klinken
, dus niet een paar spatjes, nee een dikke zwarte laag!!!
Ik dacht, vanmiddag toch maar even poetsen dan. S'middags een heet emmertje water met shampoo gepakt, is die rotzooi dus niet ervanaf te krijgen!!!!!
Gewoon pure teer!! Ram vast gekoekt, het gaf nog niet eens af op het sponsje!!!
Dus ik dacht oh shit! Dat word opnieuw spuiten ofzo! Maar direct foto's gemaakt voor de verzekering. Komt de buurjongen naar buiten (werkt bij een schade herstel bedrijf), zegt die: vanmorgen kwam er ook al een klant met een mercedes A die ram vol zat, hadden ze een speciaal spulletje voor, Teerverwijderaar! Werkte perfect
. Ben ik dat snel met hem gaan halen en heb er de hele auto mee schoon gemaakt incl velgen want die hingen ook helemaal onder!! Nu is alles weer super schoon gelukkig!!!
Ik had mijn ziel al zien kruipen. Daarna de auto gaan afspuiten bij het lokale tankstation, die hadden de teerverwijderaar al uitverkocht!!! Waren dus meer mensen door gereden 
Vrijdag naar huis gereden, door een stort bui, en was de afrit hulsberg dicht wegens werkzaamheden

-
Nee dat was zeker niet fijn!! Ik had ook echt het idee dat hem moest gaan laten spuiten of zo!Juno schreef:Damn Remi! Klinkt niet fijn, gelukkig heb ik dat niet gehad, ik zou eerst zijn gaan huilen.
Gelukkig is het er allemaal af gegaan.
Had iemand wat laten lekken ofzo??
Ben er in de pauze nog eens goed naar gaan kijken, maar van onder de strips uit is nog steeds een bruinige gloed te zien! moet dus nog maar eens goed gaan schoon maken. Maar ik ben niet echt blij om al die rotzooi te gebruiken om het weg te krijgen, want goed voor de lak zal het niet zijn!!
Maar kan je dat dan niet verhalen op iets of iemand??Rémi clio ph3 schreef:Nee dat was zeker niet fijn!! Ik had ook echt het idee dat hem moest gaan laten spuiten of zo!Juno schreef:Damn Remi! Klinkt niet fijn, gelukkig heb ik dat niet gehad, ik zou eerst zijn gaan huilen.
Gelukkig is het er allemaal af gegaan.
Had iemand wat laten lekken ofzo??
Ben er in de pauze nog eens goed naar gaan kijken, maar van onder de strips uit is nog steeds een bruinige gloed te zien! moet dus nog maar eens goed gaan schoon maken. Maar ik ben niet echt blij om al die rotzooi te gebruiken om het weg te krijgen, want goed voor de lak zal het niet zijn!!
Dat je je auto helemaal door een speciaal bedrijf laat schoonmaken en dan het verhaalt op die instantie of bedrijf die er verantwoordelijk voor is?
Volgens mij mag je niet zomaar teer dumpen op de weg!

-
- Contacteer:
zet er van die lexus-look kappen op chroom op zwart staat errug tof zitten bij mij ook op men clio staat egt toppieRenaultclioII16v (Peter) schreef:Wat denken jullie? Een verbetering of niet?
Ook moet er nog wat met die lichten gebeuren.
-
- Contacteer:
Ze zijn lekker op vakantie in Italie,
dus de achterbumper duurt zeker nog 2 weken....
Wel heb ik straks dan die MS design achterbumperspoiler over. Nog steeds niemand intresse?

Wel heb ik straks dan die MS design achterbumperspoiler over. Nog steeds niemand intresse?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
neem hem maar mee naar de meern
(de bumper
)

-
- Contacteer:
Dat zal geen probleem zijn want hij zit nog gemonteerd. 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Hello,
Wie weet er nog een set veren ( gewoon nieuw ) die verder dan 3 cm verlaging gaan? Ik wilde eigenlijk 4cm verlaging.. maar wel alleen veren verder nix of is dit niet aan te rade? Hoor namelijk verschillende meningen.. heeft iemand toevallig veren van 4 cm? zoja waar gekocht en wat was de prijs
Thnx
Wie weet er nog een set veren ( gewoon nieuw ) die verder dan 3 cm verlaging gaan? Ik wilde eigenlijk 4cm verlaging.. maar wel alleen veren verder nix of is dit niet aan te rade? Hoor namelijk verschillende meningen.. heeft iemand toevallig veren van 4 cm? zoja waar gekocht en wat was de prijs

Thnx
-
- Contacteer:
Meer als 4 cm verlaging met alleen veren gaat niet met originele schokdempers.
Je zult toch een set moeten nemen
Je zult toch een set moeten nemen

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Ja maar als ik nou 4 cm wil en niet verder? kan dat dan wel of ook niet? zoja weet iemand nog een goede set? en de prijs ervan? er moet hier toch iemand zijn die veren van 4 cm eronder heeft?
voor een set is voorlopig geen budget
voor een set is voorlopig geen budget

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik had een setje van Apex. Dat was -40 mm. Ze zitten nu onder de Clio van P@tb@d. Reken op zo'n 120 euro voor een set van 4 veren. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Moderator
- Car: Megane
wil je ze kopen ? 100 euro 

Gehehe stelletje afzetters!:P
Hey meneer boven mij... Me lampen zitten er in ... J6 wat een ruk klus was dat zeg!!! Maar ff nog wat vraagjes er over... In de groot licht zeg maar. Wat voor lampjes gaan er nu in? H7 of h4? Ik heb al Philips HB3 Plus vision Xenon ofzo gehaald voor normaal licht (duur grapje btw...
). En jezus wat een verschil snachts zeg?!?!? echt iedereen moet deze lampen in de clio 2 phase 1 hebbe
!
De how 2 komt er aan zoals belooft FF nog goed overschrijven en de fotos wat bewerken
Hey meneer boven mij... Me lampen zitten er in ... J6 wat een ruk klus was dat zeg!!! Maar ff nog wat vraagjes er over... In de groot licht zeg maar. Wat voor lampjes gaan er nu in? H7 of h4? Ik heb al Philips HB3 Plus vision Xenon ofzo gehaald voor normaal licht (duur grapje btw...

De how 2 komt er aan zoals belooft FF nog goed overschrijven en de fotos wat bewerken

-
Oh ja, nog twee fototjes van het "teer incident"
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DCP_4743_RTC.JPG[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/DCP_4744_RTC.JPG[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Geen H4 in ieder geval. Zal wel H7 zijn dan (of H1). Die projectorlampen geven zeker goed licht! Het vervelende is wel dat die HB3 nog wel eens snel kapot gaan.Mauce schreef:Gehehe stelletje afzetters!:P
Hey meneer boven mij... Me lampen zitten er in ... J6 wat een ruk klus was dat zeg!!! Maar ff nog wat vraagjes er over... In de groot licht zeg maar. Wat voor lampjes gaan er nu in? H7 of h4? Ik heb al Philips HB3 Plus vision Xenon ofzo gehaald voor normaal licht (duur grapje btw...). En jezus wat een verschil snachts zeg?!?!? echt iedereen moet deze lampen in de clio 2 phase 1 hebbe
!
Ben benieuwd naar je verslag!

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
Ik had in mijn megane coupe ook van die philips lampjes zitten (H7), moet wel zeggen dat ze toch best snel kapot gingen. Het licht was inderdaad wel prettig, omdat dingen beter oplichten. Ben blij dat mijn Clio nu standaard xenon heeftMauce schreef:Gehehe stelletje afzetters!:P
Hey meneer boven mij... Me lampen zitten er in ... J6 wat een ruk klus was dat zeg!!! Maar ff nog wat vraagjes er over... In de groot licht zeg maar. Wat voor lampjes gaan er nu in? H7 of h4? Ik heb al Philips HB3 Plus vision Xenon ofzo gehaald voor normaal licht (duur grapje btw...). En jezus wat een verschil snachts zeg?!?!? echt iedereen moet deze lampen in de clio 2 phase 1 hebbe
!

-
- Contacteer:
Dat ziet er uit zeg...Rémi clio ph3 schreef:Oh ja, nog twee fototjes van het "teer incident"

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Moderator
doe is een bod 

Bij Stroevemotorsport in Hardernberg bijvoorbeeld, zie prijslijstFerry schreef:Wie weet er waar ik het beste die apex 4 cm veren kan bestellen?? Iemand een mooi adresje waar ze goede korting geven, stukkie rijden geen bezwaar
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
DPTKan ze ook leveren voor je, en is misscien wat dichterbij.Stefan S. schreef:Bij Stroevemotorsport in Hardernberg bijvoorbeeld, zie prijslijstFerry schreef:Wie weet er waar ik het beste die apex 4 cm veren kan bestellen?? Iemand een mooi adresje waar ze goede korting geven, stukkie rijden geen bezwaar
GR.Frits
Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
Dit wat voor iemand met geld te veel?
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 652CL2.jpg[/img]
[img]http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 652CL2.jpg[/img]
-
- Moderator
http://reichhard-motorsport.com/catalog ... 5_407_2366Ferdy schreef:waar heb je die vandaan ?
en wat zijn de kosten ?
(ja paul...)
-
Vind je dat duur? Ik denk dat het best een hele goedkope manier is om vleugel deuren op je auto te zetten isFerdy schreef:krengen zijn altijd zo verrekte duur !

1499 euro, goedkoop ??Rémi clio ph3 schreef:Vind je dat duur? Ik denk dat het best een hele goedkope manier is om vleugel deuren op je auto te zetten isFerdy schreef:krengen zijn altijd zo verrekte duur !!! Ik ben er zelf niet zo overtuigd van, ik heb ze gezien in Essen, maar de deur kan best een beetje heen en weer zwiepen als hij open is
.
voor wat scharniertjes ?
-
Let op, dit is geen simpele ingreep!! moet je maar eens op die link lezen wat er allemaal bij zit, zoals kabelboom verlenging voor de deuren enz...Ferdy schreef:1499 euro, goedkoop ??Rémi clio ph3 schreef:Vind je dat duur? Ik denk dat het best een hele goedkope manier is om vleugel deuren op je auto te zetten isFerdy schreef:krengen zijn altijd zo verrekte duur !!! Ik ben er zelf niet zo overtuigd van, ik heb ze gezien in Essen, maar de deur kan best een beetje heen en weer zwiepen als hij open is
.
voor wat scharniertjes ?
Rémi
Ik moet zeggen dat ik het wel met ferdy eens ben, super duur voor een setje scharnieren en kabelboom verlengers want zo duur zijn die nou ook weer niet hoor
, verder wat er bij it valt ook wel mee, en als jij zegt dat de deuren ook nog wat zwabberen is het helemaal veel te duur.
Vind het zowieso een beetje een foute optie, kom je met je cliotje bij een supermarkt klappen de deuren naar boven open, spaar dan door voor een lambo

Vind het zowieso een beetje een foute optie, kom je met je cliotje bij een supermarkt klappen de deuren naar boven open, spaar dan door voor een lambo

-
Ferry schreef:Ik moet zeggen dat ik het wel met ferdy eens ben, super duur voor een setje scharnieren en kabelboom verlengers want zo duur zijn die nou ook weer niet hoor, verder wat er bij it valt ook wel mee, en als jij zegt dat de deuren ook nog wat zwabberen is het helemaal veel te duur.