Uit welk type auto kunnen we een dergelijk systeem halen? Liefst Plug & Play natuurlijk

wat is het nou???DigiLife schreef:Afgelopen weekeinde heb ik mijn rechterarm dolgedraaid met het open- en dichtdoen van het raam. Kortom... er moeten electrisch bedienbare ramen in onze Clio komen (we hebben nu een 1.8 body)
Uit welk type auto kunnen we een dergelijk systeem halen? Liefst Plug & Play natuurlijk
enkel de body is van een 1.8le mouton noir (sandy) schreef:wat is het nou???DigiLife schreef:Afgelopen weekeinde heb ik mijn rechterarm dolgedraaid met het open- en dichtdoen van het raam. Kortom... er moeten electrisch bedienbare ramen in onze Clio komen (we hebben nu een 1.8 body)
een willy, een 1.8,1.1 of wat anders???
moet je eens bellen, hij heeft alles netjes in schappen liggenMarcoG schreef:Wat is dat nou voor een slappe site van die vandendol...hij heeft niet eens iets van een clio (volgens zijn website)![]()
Rij gewoon naar de dichtsbijzijnde sloop en demonteer je daar de motortjes, schakelaars en nu je toch die ringsleutel in je handen hebt, meteen ook maar de cv-motortjes (heb je die als reserve, kofferbak niet vergeten, daar zit er ook een). Als je het deurpaneel erafrukt wordt je het hele zaakje wel snel genoeg duidelijk. Vergeet de knopjes van de elektrische bediening niet!
Die clio-deuren zijn toch allemaal hetzelfde...![]()
Gruss, Marco
MarcoG schreef:Is het mogelijk om de zijruitjes achter elektrisch bedienbaar te maken trouwens???'k dacht dat sommige megane coupetjes dat hebben.
Juist. Maar anders spreek me zondag ff aan, ik zal het spul mee nemen dan kan je wel zien hoe ik het had uitgedacht.MarcoG schreef:Hey Frits, dan moet dat knikmechaniekje wat NU op mijn cliozijruitje zit dus wijken? En dat motortje van die megane coupe pakt hem beneden in de hoek vast???
Niet in je profiel, wel in je remmentopic.Mijn clio staat ook in mn profiel.Ziet er goed uit zoMarcoG schreef:Nou, nog een reden om ook naar de Meern te rijden.Heb je in mijn profiel mijn clio gezien? Kenste dee herkennen...