Hij bevalt mij erg goed alleen helt ie nogal over in snel genomen bochten. Ik begijp dat ik niet de wegligging mag verwachten als van een "normale" auto. Echter ik wil het overhellen toch beperken. En een strakker stuurgedrag is nl eveneens welkom.
Nu heb ik wel al diverse fabrikanten gevonden die verlagingssets aanbieden waarmee het probleem uit de wereld zou moeten zijn (tot zover mogelijk althans).
Alleen wil ik niet verlagen

Feit is namelijk dat ik deze auto gekocht heb om lekker snel bij de zee te zijn met mijn surfspullen achterin. Daarbij rij ik geregeld over stukken onverharde wegen en een beetje bodemspeling is dan van harte welkom. Om maar niet te spreken over de talloze drempele en schildpadden waarmee nederland bezaaid is.
Ik ben dus op zoek naar een stevigere/dikkere stabilisatorstang voor de achteras en/of stuggere veren op de vooras. Op die manier verbeterd het rijgedrag en behoud ik toch de nodige bodemspeling.
Renault bied wel stuggere veren aan voor de achteras maar helaas niet voor op de vooras.
Weet iemand hier een shop/fabrikant die me verder kan helpen?
Of een mogelijkheid om een verlagingsset te gebruiken in combinatie met airride. Of eventueel een verlagingsset weer op te hogen door middel van bussen.
Ter info.
Ik rijd het liefst met een auto die van voren lekker strak en direct aanvoelt met een zachte achterkant.
Met alle auto die ik reeds gehad heb simpel te bereiken door met de bandenspanning te experimenteren. (voor iets meer achter iets minder)
Nix zo lekker als licht remmend de bocht in te sturen & voelen hoe de achterkant werkt en dan op vermogen de bocht uit te komen.