ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
Duidelijk van een mug een olifant maken.
Maar wie weet is osama wel een olifant.
dacht dat hij alleen op een kameel ree
sorry ff wat lol in de zaak brengen.
--------
serieus: blijft een ernstige zaak
Maar wie weet is osama wel een olifant.
dacht dat hij alleen op een kameel ree

sorry ff wat lol in de zaak brengen.
--------
serieus: blijft een ernstige zaak
Met een tank hoef jetoch niet perse te schieten? Misschien is het enkel een pantser voertuig. Als er met granaten is gegooid dan zit je met een pantser voertuig in ieder geval veilig.
Grijpen ze een x iets grondig aan is het weer niet goed
. Nah, ik oordeel pas als ik weet wie/wat er zit daar.
Grijpen ze een x iets grondig aan is het weer niet goed

Op weg naar de straat staat er....tis niet dat ze uit Irak moeten komen ofzoDe anti-terreurbrigade heeft in Den Haag een hele straat omsingeld nadat om drie uur 's nachts drie agenten gewond raakten bij de inval in een huis waar terroristen zouden verblijven. De terroristen hebben zich verschanst en zouden explosieven op hun lijf dragen. Volgens onbevestigde berichten zijn tanks op weg naar de straat.

Laatst gewijzigd door Jasper16v op wo 10 nov 2004 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Misschien zijn ze door die moord wel op extra informatie gestuit, het blijft altijd gissen.Merijn schreef:Wel vreemd dat Theo van Gogh vermoord moet worden, voordat ze in gaan grijpen. Deze info komt echt niet van de afgelopen week. Daar ben ik van overtuigd.
En oordelen voordat je iets zeker weet heb ik het persoonlijk niet zo op, zo breng je alleen maar roddels en/of ongeloof de wereld in.
Ik denk dat het allemaal wel bekend was, maar er werd toch getwijfeld om echt in te grijpen. Want als je ingrijpt geef je dus toe dat Nederland te maken heeft met terroristen en dat is niet wat de regering wilt. Nu kom je dus langzaamerhand in het rijtje afghanistan irak enzo 

Iedereen weet wel dat er Nederland een behoorlijk aantal extremisten rond loopt en plannen broeit. Na de aanslagen in de VS liepen er ook al sporen naar Nederland en ook heel veel naar Duitsland. In Duitsland is men al tijd bezig met een veel strenger beleid ten aanzien van 'buitenlanders'. Daarmee vergeleken is NL soepel.rasit.. schreef:Ik denk dat het allemaal wel bekend was, maar er werd toch getwijfeld om echt in te grijpen. Want als je ingrijpt geef je dus toe dat Nederland te maken heeft met terroristen en dat is niet wat de regering wilt. Nu kom je dus langzaamerhand in het rijtje afghanistan irak enzo
Maar voor hetzelfde geld zijn het een stel links-extremisten

RTL5: ze zijn klaar en in positie voor een inval

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zeg, wat doe jij hier dan?Chris schreef:Ik heb wel eens het idee dat er geen enkele RTCer werkt..Of zijn jullie allemaal ITers?!
Dat Rasit variabele werktijden heeft wist ik al.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
dat bedoel ik dus die Chris heeft zich mooi verlultMartijn *Baccara* schreef:Zeg, wat doe jij hier dan?Chris schreef:Ik heb wel eens het idee dat er geen enkele RTCer werkt..Of zijn jullie allemaal ITers?!

Clio 16v.....
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En ook gelijk denken dat we niet werken of IT-er zijn. Tsss, erg jammer.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
Thuis werkersChris schreef:Ik heb wel eens het idee dat er geen enkele RTCer werkt..Of zijn jullie allemaal ITers?!

Beetje bevooroordeeld dus... idd een beetje jammerMartijn *Baccara* schreef:En ook gelijk denken dat we niet werken of IT-er zijn. Tsss, erg jammer.![]()

Maar het verandert wel de stemming 

-
- Über-Spammer
oke terug on topic:
wheheh..
Informatie: er worden i.i.g genoeg mensen aangehouden. Dit is alleen niet bevestigd op TV.
edit:
dit zijn niet de mensen in het terrorhouse hoor!.
wheheh..
Informatie: er worden i.i.g genoeg mensen aangehouden. Dit is alleen niet bevestigd op TV.
edit:
dit zijn niet de mensen in het terrorhouse hoor!.
Laatst gewijzigd door Maik (WOOFER) op wo 10 nov 2004 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben vandaag vrij omdat ik zaterdag moet werken...Chris schreef:Ik heb wel eens het idee dat er geen enkele RTCer werkt..Of zijn jullie allemaal ITers?!
verder hier allemaal stiekume forum bezoekers geloof ik
-
- Über-Spammer
studeren, waar valt dat onderChris schreef:Ik heb wel eens het idee dat er geen enkele RTCer werkt..Of zijn jullie allemaal ITers?!
![]()

-
- Über-Spammer
Update:
Eerste schoten gevallen. (TV,Radio)
ook via de scanner gehoord.
Eerste schoten gevallen. (TV,Radio)
ook via de scanner gehoord.
-
- Über-Spammer
Is wel grappig:
in de tekstbalk van rtl5 z-nieuws stond dat er 3 mensen uit dat pand zijn verwijderd.
Lekker ingewikkeld allemaal.
De klappen kunnen ook van van Flashbangs / smokegranaten zijn.
Wat een speculaties.
in de tekstbalk van rtl5 z-nieuws stond dat er 3 mensen uit dat pand zijn verwijderd.
Lekker ingewikkeld allemaal.
De klappen kunnen ook van van Flashbangs / smokegranaten zijn.
Wat een speculaties.